2782
Sök

Holmiis Bmw 320 E36 Coupé [7/5 - Bilder Från Lackbehandlingen s.21]

34 Inlägg
4 februari 2010
Vilken tur att det fanns en relativt mjuk snövall där, så du slapp bränna in med fälgen i trottoarkant eller andra otrevligheter big_smile
Senast redigerat av FreshPrince (4 februari 2010)

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
FreshPrince skrev:
Vilken tur att det fanns en relativt mjuk snövall där, så du slapp bränna in med fälgen i trottoarkant eller andra otrevligheter big_smile

Ja, jäkla tur att det bara var mjuka plogvallar jag nosat på hittils tongue Man kanske skulle köpa sig en "vinterfront" ^^
Senast redigerat av Holmii (4 februari 2010)

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

tysk.
592 Inlägg
4 februari 2010
Holmii skrev:
FreshPrince skrev:

Ja, jäkla tur att det bara var mjuka plogvallar jag nosat på hittils tongue Man kanske skulle köpa sig en "vinterfront" ^^

Eller en ny sommarfront wink

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Flyttad
Senast redigerat av Holmii (22 mars 2010)

34 Inlägg
7 februari 2010
Om du ska tona blinkers så måste du se till att få strålkastarna mörkare också annars kommer det se konstigt ut. Ljusa strålkastare med mörka blinkers, tror inte att det blir bra hmm

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
FreshPrince skrev:
Om du ska tona blinkers så måste du se till att få strålkastarna mörkare också annars kommer det se konstigt ut. Ljusa strålkastare med mörka blinkers, tror inte att det blir bra hmm

Hur menar du med mörkare stålkastare? Jag ska inte tona dem, som har ju redan svart botten så som är nog mörka så det räcker smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Flyttad
Senast redigerat av Holmii (22 mars 2010)

453 Inlägg
7 februari 2010
Fin bil. Har följt tråden länge fast inte skrivit något i den.

Du måste ju ha kolfiber på listen runt handtaget med på sista bilden tongue Inte trä wink

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
7 februari 2010

Träet runt handtaget såg gay ut, det lär du göra något åt, sen tycker jag du ska ta och sätta i ett par dimljus i fronten, fast som du kör skulle de väl ha en livstid på sådär T(x)=-2x^2+2 där x är antalet dimljus
Senast redigerat av Chrise (7 februari 2010)

"Assumption is the mother of all fuckups"

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 februari 2010
Blir bara bättre o bättre du! Funderar på att lacka allt som du har i kolfiber i nån färg, tex pianosvart men vet inte hur det passar in i min inredning , den e ju violet liksom tongue

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
7 februari 2010
Holmis: Tonade blinkers skulle passa bra på din bil.

dcay: Violett och pianosvart skulle se bra ut tsm.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 februari 2010
_night_stalker_ skrev:
Holmis: Tonade blinkers skulle passa bra på din bil.

dcay: Violett och pianosvart skulle se bra ut tsm.

Hmm, det kanske ? Dock är det grått innertak , kanske inte ser så bra ut med massa olika färger.. tongue

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
7 februari 2010
går alltid att färga om wink men nu ska vi inte kapa tråden tongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 februari 2010
_night_stalker_ skrev:
går alltid att färga om wink men nu ska vi inte kapa tråden tongue

Om du har tips på hur man gör det så skriv gärna i min tråd, länk finns i min profil smile Nej, stackars holmii, tror han får massa najs kommentarer men sen är det bara vi som snackar xD big_smile Sorry holmii ;D

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Jag som blev så glad, så har ni kafferep i min tråd tongue Haha, nej men tack för alla snälla kommentarer.

Ja, listen runt handtaget skall bytas! Mot en svart, inte kolfiber tongue Och blinkersena blir tonade i slutet på februari när penningarna kommer igen ^^

128 Inlägg
8 februari 2010
Åååh... ångrar att jag inte var ut och fotade i helgen, hur bra väder som helst ju!

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
Simon0 skrev:
Åååh... ångrar att jag inte var ut och fotade i helgen, hur bra väder som helst ju!

Ja, det va riktigt bra väder i helgen smile Synd att man inte hade någon bra kamera att fota med bara wink

34 Inlägg
8 februari 2010
Oj, ouppmärksam jag va då, du hade ju redan svart i strålkastarna, men då är det väl bara att köra på med toning då, kommer nog bli riktigt agressiv men vad bilprovningen säger vet jag inte wink

Riktigt snyggt blir det med alla lister, om man ändå hade tid, ork och kunskap att fixa till sin egen tongue

tysk.
592 Inlägg
8 februari 2010
Det är klart du ska tona.
Tona gärna ett nytt par, så du slipper ta bort toningen till varje besiktning smile

4 Inlägg
9 februari 2010
Mycket intressant tråd, ska klart följas!! Hur gick det igår med sladdandet, vart det nå schysta bilder? MVH Johan

Sök