3485
Sök

Holmiis Bmw 320 E36 Coupé [7/5 - Bilder Från Lackbehandlingen s.21]

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
10 mars 2010
Casy skrev:
Blir det guldcentrum och silver/krom längst ut på fälgbanan? Man e som halvsugen på BBS faktiskt! tongue

Du e inte ensam wink Men inge sånt ska inhandlas då mercan ska säljas när den är fördiglackad tongue Behövs nytt projekt nu wink

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
Darkie skrev:
blir ju bra big_smile

Tror dock din borrmaskin behöver vila och kyla ner sig, dem brukar sluta fungera när dem blir överhettade.. haft flertal som gjort och sedan gått som ny nästa dag big_smile

Tackar, jo jag ska testa den och se om den vill nå mer smile

Casy skrev:
Blir det guldcentrum och silver/krom längst ut på fälgbanan? Man e som halvsugen på BBS faktiskt! tongue

Nja, det blir silver centrum med polerad kant och guldiga skruvar wink Har inte tid och ork att lacka centrumet nu smile Får bli till nästa projekt wink

_night_stalker_ skrev:
Nästga gång så ta en liten paus och låt den svalna lite då å då smile

Hehe, ja jag lär nog göra det ^^ haha big_smile

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

34 Inlägg
10 mars 2010
_night_stalker_  Då måste ju jag bräcka dig nu ju, kommer bli knepigt eftersom jag har körförbud för tillfället hmm

Ser grymt ut Holmii, men värst vad mycket jobb du lägger ner på dem där fälgarna, tröttnar du inte på att fixa dem snart?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
10 mars 2010
FreshPrince: Gör de smile Om mercan e kvar när de e tillräckligt bart så ska jag se till att den når tin toppfart på runt 230 smile Men Förhoppningsvis har jag bytt bil till sommaren wink

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

34 Inlägg
10 mars 2010
Night Stalker: Menar du 230 på mätaren då eller? För då kommer du ju aldrig vinna den här matchen då min går i 250 på mätaren innan det toppar smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
11 mars 2010
FreshPrince skrev:
Night Stalker: Menar du 230 på mätaren då eller? För då kommer du ju aldrig vinna den här matchen då min går i 250 på mätaren innan det toppar smile

Jo, men din bil är mindre och har mer effekt oxå tongue Jag har ju svaga motorn (den som håller tongue) på 186hk/255Nm smile Fast toppfart e ju egentligen inte så intressant tongue Mkt roligare att veta vad den gör på 402 meter wink

Chevrolet Racing

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
11 mars 2010
Trådstartare
FreshPrince skrev:
_night_stalker_  Då måste ju jag bräcka dig nu ju, kommer bli knepigt eftersom jag har körförbud för tillfället hmm

Ser grymt ut Holmii, men värst vad mycket jobb du lägger ner på dem där fälgarna, tröttnar du inte på att fixa dem snart?

Dom kräver mycket jobb, men det är ju inte alltid kul nej smile Men bilden jag har av resultatet ger mig massor med inspiration wink

34 Inlägg
11 mars 2010
_night_stalker_ skrev:
Jo, men din bil är mindre och har mer effekt oxå tongue Jag har ju svaga motorn (den som håller tongue) på 186hk/255Nm smile Fast toppfart e ju egentligen inte så intressant tongue Mkt roligare att veta vad den gör på 402 meter wink

Nej det intressanta är vem som slår vem på en bana, det är ju där allt visar sig, även bilens chassiuppbyggnad får säga sitt i den matchen wink

Holmii: Ja du har säkert nån månad på dig innan du behöver fälgarna för sommardäcken ändå så det är väl bara fortsätta pula med dem tongue

vinnarskalle!
907 Inlägg
11 mars 2010
Holmii skrev:
Casy skrev:

Nja, det blir silver centrum med polerad kant och guldiga skruvar wink Har inte tid och ork att lacka centrumet nu smile Får bli till nästa projekt wink

Kommer bli grymt ändå! ska bli kul o se slutresultatet

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
Casy skrev:
Holmii skrev:
Casy skrev:

Kommer bli grymt ändå! ska bli kul o se slutresultatet

Ja, jag hoppas det big_smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
FLyttad
Senast redigerat av Holmii (22 mars 2010)

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
16 mars 2010
shiny^^

"Assumption is the mother of all fuckups"

128 Inlägg
16 mars 2010
Schnyggt! smile blev bra med lysena också, ska nog byta tillbaka mina ful-blocks mot org smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
Simon0 skrev:
Schnyggt! smile blev bra med lysena också, ska nog byta tillbaka mina ful-blocks mot org smile

Tackar, ja har du org. liggandes så tycker jag def. du ska byta smile Köp xenonkungens CCFL ringar till dem så ska du se att det blir andra bullar wink

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
16 mars 2010
Snyggt smile Länktar redan tills vi får se bilder på dom monterade big_smile

Chevrolet Racing

128 Inlägg
16 mars 2010
Holmii skrev:
Simon0 skrev:

Tackar, ja har du org. liggandes så tycker jag def. du ska byta smile Köp xenonkungens CCFL ringar till dem så ska du se att det blir andra bullar wink

Jo det blir nog lite uppgraderingar i sommar ska du se wink

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
Simon0 skrev:
Holmii skrev:
Simon0 skrev:

Härligt härligt big_smile Vad planeras då? smile

128 Inlägg
16 mars 2010
Holmii skrev:
Simon0 skrev:
Holmii skrev:

Härligt härligt big_smile Vad planeras då? smile

Jadu... listan är lång:p håller på att renovera fälgar nu och ska byta avgassystem, så det är väl prio ett smile sen lite pill, front, lysen, stötdämpare, bussningar och dryga småprylar i bilen som bara kostar pengar tongue
Men det blir nog ett schysstare utseende med ny front och lysen, ska bli kul smile

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
16 mars 2010
Simon0 skrev:

Ful-blocks var nog den mest träffande beskrivningen, ever^^

Våga vägra one-blocks=P

"Assumption is the mother of all fuckups"

vinnarskalle!
907 Inlägg
16 mars 2010
Holmii skrev:
Nu har jag iaf köpt guldfärg, vad jag nu ska med den till wink Kanske ska gå loss med den på fälgarna, vem vet smile

big_smile jaa!!

Sök