Okej ska kolla på hans bilder Blev riktigt snyggt med blåa skruvskallar..hoppas det funkar när fälgarna sitter på bilen också, men det tror jag att de kommer göra..värsta fall bara att lacka om
Btw..skulle gissa på att det är runt 80 skruv i burken
Lite mer kolfiber grejer nu tycker jag..om man nu får begära nått Skulle vara kul att se hur det blir med lister i dörrar och handskfack, sen kanske det blir coolt att byta lampor i instrumenten så att det lyser blått istället för orange, verkar vara kolfiber och blått tema som du vill ha.
Tackar, jag tyckte det blev helfränt Det är precis 80skruv i burken
Mer kolfiber kommer dock dröja tror jag, har inga planer just nu på mer Nä, inga blåa lampor i bilen heller, jag älskar den orangea belysningen som är nu
Nä, inga blåa lampor i bilen heller, jag älskar den orangea belysningen som är nu
Den röda/orangea belysningen som finns i vissa bilar i dag sitter där av en anledning! Det rödtonade ljuset gör att man behåller mörkerseendet fast man sitter och glor på varvräknaren.
Bakifrån blev fälgen bra, men bilden framifrån verkar det vara nått fel på Kanske min browser som inte lyckas ladda upp den..aja kan tänka mig hur det blir iaf..SUPERFRÄNT!!!
Äh..vad ska man med mörkerseende till? Då ser man ju alla faror på vägen ju, sen brukar jag faktiskt stänga av min instrumentbelysning, så jobbigt för samvetet när man hela tiden ser att man kör för fort