project_black_v70N skrev:
TooS skrev:
project_black_v70N skrev:
har kopplat min dator till min hemmabio så nog fan går det att bedömma om det är något jävlanamma i en bas eller inte genom att titta på en video, har kollat på nästan alla märken och av alla som inte verkar spela nåt var det lanzar, men visst jag vet inte till 100%procent men med tanke på att en 15" kostar cirka 1300kr så blir jag skeptiskt till om det är någon bas som är värd att prova.
Du kan inte bedömma det stortsett alls för du har eventuella bass boosts antingen på datorn eller ditt hemma biosystem som gör att du inte får det som live alltså kan du INTE bedömma det. Jag har provat göra det med min egen o har absolut inte skit saker i bilen eller vid datorn men kan ju säga att det funkar inte på det viset. O som evil skrev Kvalite på micen är inte alltid den bästa o även om du får fram ett jääääkla ljud i din dator så kan micen vara kass o ha boosta just den frekvensen sen har du köpt en bas som du har lyssnat på genom din lilla burk o tyckt den va skit häftig o spelar bra o när du får hem den som kommer du troligtvis inte men kan sitta o gråta en hel helg över ett felaktigt köp o kanske får för dig att försöka stämma youtube för att dom får visa sånna hemska vilseledande klipp

Ha de finemang
man är väl för fan något mer på huvudet än bara öron eller hört talas om ögon? du ser väl för fan videon vad basen lyckas göra med bilen dvs sätt den i extrema skakningar vibrationer som uppstår när man flyttar på en massa luft, fan tror du jag är dum i huvudet eller som köper en bas efter att ha tittat på en video, fan vilka stolpskott det finns.
Så om du tittar på min lilla bas video på min bmw så har jag väldigt, väääldigt bra saker?? Har väldigt mycket med o göra hur man spänner och dämpar saker o även förstärker. Men ja tror inte TS är inne på att köpa 400 basar för att bilen ska gå isönder o samtidigt räkna på allt i 300 år för att få ut en video på youtube så du kan sitta o säga att detta här va ju skit bra. O ja skrev precis till ett av dom......
Men fortsätt du titta på dina youtube klipp o va lycklig. ja dömmer inte dig bara sa som det va med ljudet o då ´hänvisning till ditt "hemmabio" system

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!