Pro_fxr skrev:
project_black_v70N skrev:
TooS skrev:
Så om du tittar på min lilla bas video på min bmw så har jag väldigt, väääldigt bra saker?? Har väldigt mycket med o göra hur man spänner och dämpar saker o även förstärker. Men ja tror inte TS är inne på att köpa 400 basar för att bilen ska gå isönder o samtidigt räkna på allt i 300 år för att få ut en video på youtube så du kan sitta o säga att detta här va ju skit bra. O ja skrev precis till ett av dom......
Men fortsätt du titta på dina youtube klipp o va lycklig. ja dömmer inte dig bara sa som det va med ljudet o då ´hänvisning till ditt "hemmabio" system

du måste ju ha något allvarligt fel i pannbenet, så som du skriver här
inte för att vara spydig eller så.men enligt mitt tycke så börjar den här tråden spåra ur med en massa div. ord som (FAN.DUM I HUVET osvosv) detta är inte acceptabelt i ett forum.och kan man inte rätta sig efter regler och sånt så tkr ja att man inte ska skriva i ett...
här skriver folk för att hjälpa till inte dumförklara en...
tebax till topic då...
enligt mig spelar GT-5 serien av JBL bra.lr har bara hört mina då...men är grymt nöjd med dessa. spelar så man blir öm i örona om man villl=)..
annars ska DD vara nånting har ja hört=) likaså Kicker...
men som sagt.svårt å säga.. de mesta låter bra i rätt låda.. men andra låter sämre och andra bättre jämtemot priset dem ligger på då..man får oftast vad man betalar för...
sen har lådan MKT med de hela å göra:) byggde en låda åt en polare med 2x15" i.. han har den i en s60..vi har testat flera baslådor i hans bil.men ingen spelar så bra som den jag gjorde... (han köpte dessa basar av mig) och de var ett par relativt billiga basar..kosta 900kr styck när dom var nya.. dem spela bättre i hans bil än MTX trippel 10or...men som sagt.lådan kanske funkade bättre i bilen än MTX lådan...
å då kan ja tillägga att GT5 e jbls billigaste serie.
Senast redigerat av evilaudio (22 augusti 2009)
"Testar man inte så får man aldrig veta"