Sterio så man kan lägga in mappar å blädra igenom dom :D

christofer_k Vorsprung durch Technik
27 augusti 2009 · 2 432 Inlägg

ta  4000ubn om du ska  köra utan slutsteg

kalle_kalle
28 augusti 2009 · 2 914 Inlägg

ja alltså jag har den, för pengarna upplever jag den en ganska duglig spelare, dock så är den inte nån super maskin, jag kan inte lova att den är jättebra sen är jag smått besviken själv, (gillar inte kvaliteten på ljudet från den inbyggda förstärkaren) men om det är till "korvkioskdunk" funkar den ypperligt, men en spelare för under 2k kan man inte räkna så mycket som sagt var,
ps, jag har spelat min i många minus, inga bekymmer (ungefär -25c var som kallast tror jag)

ozman
28 augusti 2009 · 104 Inlägg

jag har Pioneer DEH-50UB låter hur bra som helst du har usb sladd me som är cirka en meter lång som du kan gömma var du vill
och du har 3,5mm utag som är bra o ha
har en 8 gig usb kopplad de är fylla med musik o bläddra
den rekomenderar jag

cheva_raggare
28 augusti 2009 · 534 Inlägg

går mot alphinen då alphine inte gör dåliga maskiner ? inte pioneer då heller men ^^ å kvittar om usb ä på framsida eller inte wink blir nog att ja bestäler den om nån/nåra veckor big_smile om inte en som ä i samma prisklass å har samma prestande smile

undrar med om man kan sätta i antligen de 20 gigs minet på brl hdd (för mig de stog så ) eller ett 250 gigs från netonnet tilexempel ^^ nästan samma pris tror ni de går å köra de 20 gigs minet på alphine sterion ?

Senast redigerat av cheva_raggare (28 augusti 2009)

Mercedes s124 "Diesel" (1996)
Chevrolet Impala "Airride" (1963)
Chevrolet impala "Cruiser" (1963)
Rigg0
29 augusti 2009 · 1 131 Inlägg

cheva_raggare skrev:
går mot alphinen då alphine inte gör dåliga maskiner ? inte pioneer då heller men ^^ å kvittar om usb ä på framsida eller inte wink blir nog att ja bestäler den om nån/nåra veckor big_smile om inte en som ä i samma prisklass å har samma prestande smile

undrar med om man kan sätta i antligen de 20 gigs minet på brl hdd (för mig de stog så ) eller ett 250 gigs från netonnet tilexempel ^^ nästan samma pris tror ni de går å köra de 20 gigs minet på alphine sterion ?

Mjo det ska väl funka smile
Kör själv med ett 16G i min Pioneer DEH-P5100UB

Pontiac Star Chief "Chiefen" (1954)
dfine BMW entusiast
29 augusti 2009 · 579 Inlägg

Hoppas det går bra att jag lånar tråden smile

Jag är också ute efter en HU där jag kan bläddra bland mapparna i USB minnet/MP3-spelaren, där USB-ingången sitter på baksidan, att den har 3 lågnivå ut och har den röd belysning så vore det underbart (matchar inredningen bättre).
Ca: 2000:- om det går allt få allt detta för dem pengarna, tillverkare kvittar tongue

Varnberg
29 augusti 2009 · 48 Inlägg

Denna kanske.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=425580

Tre lågnivå, usb både fram och bak och sen kan du välja villken färg du vill typ.

cheva_raggare
29 augusti 2009 · 534 Inlägg

dfine skrev:
Hoppas det går bra att jag lånar tråden smile

Jag är också ute efter en HU där jag kan bläddra bland mapparna i USB minnet/MP3-spelaren, där USB-ingången sitter på baksidan, att den har 3 lågnivå ut och har den röd belysning så vore det underbart (matchar inredningen bättre).
Ca: 2000:- om det går allt få allt detta för dem pengarna, tillverkare kvittar tongue

de går bra ^^

äre nåt dåligt me alphine eller pioneer man borde veta om ?

Mercedes s124 "Diesel" (1996)
Chevrolet impala "Cruiser" (1963)
Chevrolet Impala "Airride" (1963)
cheva_raggare
29 augusti 2009 · 534 Inlägg

undrar hur man byter map å så ? menar man måste ju gå in å ut ur maparna ju ^^ eller går man aldrig som in i mapen ?

Chevrolet impala "Cruiser" (1963)
Chevrolet Impala "Airride" (1963)
Mercedes s124 "Diesel" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang