Angående: BMC´s Avslutnings träff/tour 12/9 NY INFO!!!

Pitbull MG ZR 160
2 september 2009 · 132 Inlägg

zonda skrev:

Pitbull skrev:

zonda skrev:

Oki har du fått kanon det.. jag får väla läga en tråd här som ska köra här ifrån eller vad tro du..
Ja det blir kan man ju med göra ju när vi är på väg att grilla så kan du ju köra..
Blir kanon detta..
Hoppas bara att vi har bytt uttrapningslagret då ska som om det kommer går hoppas på det mesta..

Jobba på så det ryker. smile

Ja vi ska försöka med det.. se hur det går..

Hoppas jag hittar en ny låda tills träffen. Annars blir de körning med lugna växlingar. Får fan knappt i 3;an vid snabba växlingar. cool

Mvh Mattias
Highway Performance.
+46763-493494
Etingelholm
2 september 2009 · 979 Inlägg

Jag tror det blir rätt mkt folk endå, inte alla som vill/kan köra runt i blekinge. Dom flesta är ju skol kids dvs man kör fortfarande för studiebidraget:P skämt åt sido. Många som inte vet kasnke att de är just denna kväll? inte alla som läser trådar m.m. Ja sj brukar oftast få reda på allt genom sms. Men ja tror de blir skoj endå, sist så va de iaf inte dåligt med folk. men de kan ju aldrig bli för mkt heller:) vi tar kvällen som de kommer o gör de bästa av att helt enkelt:P

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
_JL_
2 september 2009 · 120 Inlägg

Jag hålle me :DTa kvällen som den komme jag tror att de blir riktigt bra:D

AnderssonE30 skrev:
Jag tror det blir rätt mkt folk endå, inte alla som vill/kan köra runt i blekinge. Dom flesta är ju skol kids dvs man kör fortfarande för studiebidraget:P skämt åt sido. Många som inte vet kasnke att de är just denna kväll? inte alla som läser trådar m.m. Ja sj brukar oftast få reda på allt genom sms. Men ja tror de blir skoj endå, sist så va de iaf inte dåligt med folk. men de kan ju aldrig bli för mkt heller:) vi tar kvällen som de kommer o gör de bästa av att helt enkelt:P

http://www.stylingwebben.se LED- belysning och bilstyling
Sketstopp24v STREETRACER
2 september 2009 · 892 Inlägg

AnderssonE30 skrev:
Jag har löst mitt problem med vatten läkage i motorn nu så jag kommer att finnas på träffen, angående karavanen till sölvesborg vet ja inte än. Men kommer självklart finnas på plats hela tiden. pga för dålig creed så kmr jag att enhjula hela kvällen big_smile men det bjuder jag på, race blir det inte då jag får hem mitt extraktorgrenrör den 13:e dvs 1 dag för sen big_smile big_smile men vi får göra det bästa av det möjliga, är glad att detta blir av & att alla ser fram emot träffen. Man blir bååååålens så nöjd. Vill säga tack redan nu till Sketstopp24 för bra info & bra arrangerat.

tack tack smile men det är fler än jag som står bakom detta smile 

men sånt här e alltid skoj höra... 

men passa även på att tacka hela BMC´s crew och denna gången är juh även CsC med på ett hörn så ett tack till dem me smile

jag sköter bara trådarna här hehe

och utan dem som deltar blir det juh inge bra träffar hehe big_smile

men visst smile  tack tack smile

Bmc Crew
Sketstopp24v STREETRACER
2 september 2009 · 892 Inlägg

mjo.. jag funderar på att skapa en slags sms lista med itnresserade så man kan lättare nå ut till alla som inte sitter och läser trådar på forumen big_smile

Bmc Crew
Gottefia CREW East Performance Racing
2 september 2009 · 221 Inlägg

Ja det hade ju inte varit helt fel att ha.

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
joxxan
2 september 2009 · 334 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
mjo.. jag funderar på att skapa en slags sms lista med itnresserade så man kan lättare nå ut till alla som inte sitter och läser trådar på forumen big_smile

Har en sådan "grupp" i telefonen tongue

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
2 september 2009 · 424 Inlägg

Men det kostar.. Eller tänker jag fel?

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
2 september 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:
Men det kostar.. Eller tänker jag fel?

Kostar ?

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
2 september 2009 · 424 Inlägg

joxxan skrev:

turbo5a skrev:
Men det kostar.. Eller tänker jag fel?

Kostar ?

Förlåt! det var jag som läste lite halvdant lol

team Svineri. Volvos under construction.
Sketstopp24v STREETRACER
2 september 2009 · 892 Inlägg

det kostar juh för den som skickar sms om man inte skickar gratis men men...  en piss i atlanten liksom.. 

men bara skicka runt till alla ni känner via sms/mail ja.. vad som helst...

så är vi juh ett steg närmare att klå raggar träffen wink hehe

Bmc Crew
joxxan
2 september 2009 · 334 Inlägg

Done ! smile

Just... Awsome!
Xuri One Man Clan
2 september 2009 · 4 287 Inlägg

Min tanke är å komma denna gången i alla fall...inte varit på en enda träff i sommar så denna måste jag på..har meddelat ett par kompisar också

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Sketstopp24v STREETRACER
2 september 2009 · 892 Inlägg

såhär ser listan ut nu då...

1.Sketstopp - Saab 900 2.0T
2.Barne-Nissan 250tt
3.Sandell - Impreza GT
4.NismoGTR - Nissan Silvia S14 (Kommer nog till ÖB vid 17 tiden)
5.M_ellisson - E30 turbo
6.Gottefia - V70 2,4T
7.AnderssonE30 - Sierra
8.lill_ragnar - Golf mk2
9. Joxxan - Volvo 945 Turbo+ (eventuellt om besiktningen tillåter)
10. i_like_beer - slöförti
11._ninen -Volvo s40 T4
12. _JL_ - Saab 900T
13. zonda - Peugeot 405 MI16 (Om Vi har lagat uttrampningslagret)
14. volvo_1 - volvo 855R
15. _mange_ volvo 945
16. Kullberg89 - Volvo 850
17.Tomten88 - Saab 900 Turbo
18. Proberas - Toyota MR2 Turbo
19. Larsson- - Ford sierra (kommer nog bara synas i ronneby. Om det inte blir att man åker med någon för att sedan showa med forden på kvällen)
20. WiiWer - Nissan 350Z
21.Opel16V - Opel omega elr golf2
22.Jonte200sx - Nissan 200sx s14a
23.anderssonboy - saab 900
24.salleracing - volvo 142, lr med en 855t5r
25._the_deman_ - volvo 945 turbo
26.Pitbull - MG ZR 160 grillar med bmw turbo smile
27.Xuri - Volvo 940
28.
29.
30.


kom igen...  12st till sen e jag jävligt nöjd med touren big_smile

Bmc Crew
_Sandell_
3 september 2009 · 119 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
såhär ser listan ut nu då...


kom igen...  12st till sen e jag jävligt nöjd med touren big_smile

Nej nej big_smile fler än så big_smile

Gottefia CREW East Performance Racing
3 september 2009 · 221 Inlägg

heheheh helt rätt Sandell
du tyvärr sorry att jag har glömt svara dig. men jag hittade inga fler bilder på din bil :-( men jag lovar att ta flera nu denna träff till dig :-)

Senast redigerat av Gottefia (3 september 2009)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Etingelholm
3 september 2009 · 979 Inlägg

Sketstopp24v skrev:

AnderssonE30 skrev:
Jag har löst mitt problem med vatten läkage i motorn nu så jag kommer att finnas på träffen, angående karavanen till sölvesborg vet ja inte än. Men kommer självklart finnas på plats hela tiden. pga för dålig creed så kmr jag att enhjula hela kvällen big_smile men det bjuder jag på, race blir det inte då jag får hem mitt extraktorgrenrör den 13:e dvs 1 dag för sen big_smile big_smile men vi får göra det bästa av det möjliga, är glad att detta blir av & att alla ser fram emot träffen. Man blir bååååålens så nöjd. Vill säga tack redan nu till Sketstopp24 för bra info & bra arrangerat.

tack tack smile men det är fler än jag som står bakom detta smile 

men sånt här e alltid skoj höra... 

men passa även på att tacka hela BMC´s crew och denna gången är juh även CsC med på ett hörn så ett tack till dem me smile

jag sköter bara trådarna här hehe

och utan dem som deltar blir det juh inge bra träffar hehe big_smile

men visst smile  tack tack smile

Ditt namn poppade bara upp i huvudet för du skapade tråden tongue haha big_smile

Då vill jag tacka hela BMC´c redan nu, även CsC. Tror detta blir susen, dock verkar det lite halv dött på fronten av touren, men detta blir ju som sagt ett första försök. resten av kvällen tror jag slår igenom ganska så lätt!!

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
Sketstopp24v STREETRACER
3 september 2009 · 892 Inlägg

mjo.. sprid runt till alla att den som är best in show får ett pris =P  typ en pokal kanske wink

vill inte din brorsa vara med me sin saab då,andersson?


klart vi hoppas på fler sandell, men 40 bilar genom blekinge då e jag fan nöjd asså =P

Bmc Crew
Tomten88
3 september 2009 · 103 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
klart vi hoppas på fler sandell, men 40 bilar genom blekinge då e jag fan nöjd asså =P

Hoppas jag med på. Detta e sista träffen för året, tycker jag att man kan lägga en fulltank på denna kvällen o sen leva lite fattigt resten av månaden:) Bara skojj med en tour genom Blekinge, då de aldrig annars genomförs:)

_Sandell_
3 september 2009 · 119 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
mjo.. sprid runt till alla att den som är best in show får ett pris =P  typ en pokal kanske wink

vill inte din brorsa vara med me sin saab då,andersson?


klart vi hoppas på fler sandell, men 40 bilar genom blekinge då e jag fan nöjd asså =P

Ja 40 bilar är en del smile jag ska kanske pm:a några blekingebo smile vissa vet inte att tråden finns tongue ska välja några fina bilar, lite random och länka dom denna tråden smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang