2768
Sök

Angående: BMC´s Avslutnings träff/tour 12/9 NY INFO!!!

188 Inlägg
9 september 2009
Tro inte heller det är sååå bra att köra in på troget inte många som kommer dit..
Så det får bli Audiovideo eller mcd.. men jag tro vi ska satsa på Audiovideo..

driver with style
800 Inlägg
9 september 2009
NismoGTR skrev:
Sketstopp24v skrev:
joxxan skrev:

Antar att det eventuellt blir något utav dessa alternativ:
Torget / Audiovideo / McDonalds smile

torget i karlshamn är nog rätt uteslutet tror jag då det finns fartgupp där som är typ 1m höga =P

indeed! jag kan inte köra där inne ens och minns är ju fortfarande stadsjeep lol

det finns väl inget gupp om man kör in från polishusets sida? eller e jag ute å cyklar i kiruna nu ? roll

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

188 Inlägg
9 september 2009
Opel16V skrev:
NismoGTR skrev:
Sketstopp24v skrev:

torget i karlshamn är nog rätt uteslutet tror jag då det finns fartgupp där som är typ 1m höga =P

indeed! jag kan inte köra där inne ens och minns är ju fortfarande stadsjeep lol

det finns väl inget gupp om man kör in från polishusets sida? eller e jag ute å cyklar i kiruna nu ? roll

nää det är ju inte det men när du ska ut såå är det... sen är det för liten plats där inne så det är bättre på
Audiovideo:P

334 Inlägg
9 september 2009
NismoGTR skrev:
Sketstopp24v skrev:
joxxan skrev:

Antar att det eventuellt blir något utav dessa alternativ:
Torget / Audiovideo / McDonalds smile

Hehe stämmer visserligen big_smile

Just... Awsome!

driver with style
800 Inlägg
9 september 2009
zonda skrev:
Opel16V skrev:
NismoGTR skrev:

nää det är ju inte det men när du ska ut såå är det... sen är det för liten plats där inne så det är bättre på

okej okej tongue men vad sägs om kajen där östersjöfestivalen bruka ha sina karuseller? tongue nere bakom högskolan vid glassbåten big_smile

www.hugotraffen.se

CREW East Performance Racing
221 Inlägg
9 september 2009
det låter kanon tycker jag

//Gottefia Crew @ East Performance Racing

979 Inlägg
9 september 2009
Opel16V skrev:
zonda skrev:
Opel16V skrev:

okej okej tongue men vad sägs om kajen där östersjöfestivalen bruka ha sina karuseller? tongue nere bakom högskolan vid glassbåten big_smile

Nic? Du är inte så dum som du ser ut att vara trots allt big_smile  De va ett bra ställe att samlas på tongue

Hpc

STREETRACER
892 Inlägg
9 september 2009
Trådstartare
kommer ett inlägg imorn kväll med den sista infon om platser i städerna och det kommer bli nån ändring på plats oxå då vi märkt att vi missat en väsentlig sak... 

så va noga med att kolla SIDA 1 imorn kväll... elr iaf innan lördag!!!!

Bmc Crew

SR20 Spirit
335 Inlägg
9 september 2009
jaa! jag röstar på att samlas bakom BTH! låter skitbra:)

334 Inlägg
9 september 2009
AnderssonE30 skrev:
Opel16V skrev:
zonda skrev:

Nic? Du är inte så dum som du ser ut att vara trots allt big_smile  De va ett bra ställe att samlas på tongue

Ja faktiskt det var ingen dum ide! eller borta bakom BTH.. lite längre bort bara... vid "udden" ?

Just... Awsome!

334 Inlägg
9 september 2009
NismoGTR skrev:
jaa! jag röstar på att samlas bakom BTH! låter skitbra:)

Aha du skrev det xD

Just... Awsome!

113 Inlägg
9 september 2009
1.Sketstopp - Saab 900 2.0T
2.Barne-Nissan 250tt
3.Sandell - Impreza GT
4.NismoGTR - Nissan Silvia S14 (Kommer nog till ÖB vid 17 tiden)
5.M_ellisson - E30 turbo (sönder! Kommer kanske)
6.Gottefia - V70 2,4T
7.AnderssonE30 - Sierra
8.lill_ragnar - Golf mk2
9. Joxxan - Volvo 945 Turbo+ (eventuellt om besiktningen tillåter)
10. i_like_beer - slöförti
11._ninen -Volvo s40 T4
12. _JL_ - Saab 900T
13. zonda - Peugeot 405 MI16 (Om Vi har lagat uttrampningslagret)
14. volvo_1 - volvo 855R
15. _mange_ volvo 945
16. Kullberg89 - Volvo 850
17.Tomten88 - Saab 900 Turbo
18. Proberas - Toyota MR2 Turbo
19. Larsson- - Ford sierra (kommer nog bara synas i ronneby. Om det inte blir att man åker med någon för att sedan showa med forden på kvällen)
20. WiiWer - Nissan 350Z
21.Opel16V - Opel omega elr golf2
22.Jonte200sx - Nissan 200sx s14a
23.anderssonboy - saab 900
24.salleracing - volvo 142, lr med en 855t5r
25._the_deman_ - volvo 945 turbo
26.Pitbull - MG ZR 160 grillar med bmw turbo smile
27.Xuri - Volvo 940
28.Nale - BMW 530... Från Karlskrona o hela vägen big_smile
29.Marantz - Bmw 325 coupé / Ford Lightning! kanske bara kör med en bit på touren! ses i ronneby iaf. big_smile
30. court  -  Honda crx vtec
31. matte_c - S40 2.0t
32. lackjohan - volvo 940
33. DJFELIX - saab9000cse (bumpabumpasaaben)
34 Sandzoo - Bmw 320d
35. Stefan.n - Volvo 850 T5 (Om jag har fått bilen klar)
Senast redigerat av Stefan.n (9 september 2009)

driver with style
800 Inlägg
9 september 2009
joxxan skrev:
AnderssonE30 skrev:
Opel16V skrev:

Ja faktiskt det var ingen dum ide! eller borta bakom BTH.. lite längre bort bara... vid "udden" ?

hihi tack att nån märkte det för gångens skull:lol:cool

www.hugotraffen.se

billackerare/bilbyggare
232 Inlägg
9 september 2009
Opel16V skrev:
joxxan skrev:
AnderssonE30 skrev:

tycker det va en skit dålig ide, med tanke på att det är olagligt å parkera där,polisen kan komma å bötfälla, men står vi på en parkeringsplats kan dom inte göra nått,men kommer att komma mer info i morn kväll som sketstopp sa.

334 Inlägg
9 september 2009
salleracing skrev:
Opel16V skrev:
joxxan skrev:

tycker det va en skit dålig ide, med tanke på att det är olagligt å parkera där,polisen kan komma å bötfälla, men står vi på en parkeringsplats kan dom inte göra nått,men kommer att komma mer info i morn kväll som sketstopp sa.

Det är ju parkeringsplatser där ? alla som jobbar / pluggar på BTH ställer ju där tillexempel, annars finns ju alltid framsidan på BTH med...  är också en parkering

Just... Awsome!

Saabsite
16 Inlägg
9 september 2009
Kommer och kollar en liten runda på efter middagen sen på kvällen med

Kim Jonsson
jonsson_kim@hotmail.com
http://www.saabsite.net

17 Inlägg
10 september 2009
Fick skicka iväg sprutet & det var koden i processorn som hade ballat ur får hem det på fredag så nu lutar det åt att jag kommer! smile
Nytt filmklipp: http://www.youtube.com/watch?v=_qI2tk_odAg
Senast redigerat av m_ellisson (10 september 2009)

334 Inlägg
10 september 2009
m_ellisson skrev:
Fick skicka iväg sprutet & det var koden i processorn som hade ballat ur får hem det på fredag så nu lutar det åt att jag kommer! smile
Nytt filmklipp: http://www.youtube.com/watch?v=_qI2tk_odAg

Kanon! Då får du ju bjuda på en show! wink

Just... Awsome!

23 Inlägg
driver with style
800 Inlägg
10 september 2009
jonte200sx skrev:
Det ska bli fint väder till helgen!

ja det gillar vi big_smile

www.hugotraffen.se

Sök