3268
Sök

Vad kör alla hardcore-stylare till vardags?

17 Inlägg
2 maj 2006
Trådstartare
Min fråga till alla er hardcore stylare är. Vad kör ni när ni ska till ICA och handla?
Stylade bilar är supersnyggt, men är de praktiska?

MVH
Chrille

SSS -12
3 217 Inlägg
2 maj 2006
Tror de flesta kör med sina hardcore stylade bilar...

Såvida det inte är verkligen hardcore, men det sägs att Mr.Fun använder sin tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 079 Inlägg
2 maj 2006
hardcore och hardcore jag hör inte till kategorin men jag har en bil jag är jäkligt rädd om, jag har en bruksbil och en finare bil (den som ligger här på garaget), och jag gillar inte att få sidorna sönderslagna av uppslagna dörrar, idioter som backar på en, ungar som springer med vagnar blir kallsvettig av bara tanken. Jag kör med mina "vinter/bruksbilar" Volvo 240 och Volvo 745 så har man en fin bil att plocka fram för att glida en fredagskväll.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Mr,
219 Inlägg
2 maj 2006
Blir för dyrt att åka vanliga bilen till affären så då blir det Mercedes 190D (automat)..  smile Inga race då inte.. =p

8 156 Inlägg
2 maj 2006
Till vardags kör jag en Ferrari och...
Eller inte.
Jag cyklar mest om jag ska vara ärlig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

9 108 Inlägg
2 maj 2006
Min bil är ingen hardcore-bil så på somrarna används den flera mil dagligen! På vintern däremot kör jag en Omega 2,0i Automat med kjolpaket från en Omega 3000 smile

Sök