Inför träff i Ljungby och Markaryd den 5 september

200-sxish
6 september 2009 · 106 Inlägg

du vet lika säkert som ja att dom ALDRIG kommer att bygga en regelrätt 201/402m stripp till oss, så nja, ja fortsätter hellre å kör illegalt, mena ja kommer inte ha en chans att få köra ett BR me min volvo sen när den e färdig, ja får visserligen inte köra på gatan heller, men de skiter ja i!! å ja tänker än mindre pröjsa för att köra på gatan såvida de inte handlar om en regelrätt stege där man åtminstonde kanske har en vinstchans å vinna pengar!

fortsätter inte ni att fixa race så löser vi de genom att ersätta er å skapa ett nytt crew, simple as that!

Ja e som Alfons Åberg: SKA BARA!
Volvo 945 Turbo "Chevy 350 vs. holset Hx60" (1995)
Mustalainen
6 september 2009 · 18 Inlägg

WORD!!!


200-sxish skrev:
fortsätter inte ni att fixa race så löser vi de genom att ersätta er å skapa ett nytt crew, simple as that!

J_Storm
6 september 2009 · 294 Inlägg

Som folk sa, ren katastrof igår ju, vad fick jag se? max 10 bilar som "driftade"?? Tror fan inte någon chef i växjö tillåter att man kan göra ett litet undantag.. vissa folk hade ju kommit långt ifrån markaryd för att få se nått..

Blir det blackrace i markaryd kommer jag nog inte sätta min fot där.. Skulle vara om det blir som innan fast det är lagligt men det tror jag knappast det kommer bli..

vi får la se efter onsdag..

Senast redigerat av J_Storm (6 september 2009)

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"
93T Aufrecht Melcher Großaspach
7 september 2009 · 292 Inlägg

J_Storm skrev:
Som folk sa, ren katastrof igår ju, vad fick jag se? max 10 bilar som "driftade"?? Tror fan inte någon chef i växjö tillåter att man kan göra ett litet undantag.. vissa folk hade ju kommit långt ifrån markaryd för att få se nått..

Blir det blackrace i markaryd kommer jag nog inte sätta min fot där.. Skulle vara om det blir som innan fast det är lagligt men det tror jag knappast det kommer bli..

vi får la se efter onsdag..

Om du nu är så missnöjd varför ordnade du inte ihop rejset själv? det kan väl inte vara så svårt roll

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
påsen If your not out of control, your not in control
7 september 2009 · 686 Inlägg

H3llBoy skrev:
Vill bara säga till alla..

HELA M.S.R.C STRÄVAR efter att få ha BR som vi kör det nu...
INGEN tidtagning
INGEN utrustning utan precis som vi har det nu.

Får vi inte det kommer inte M.S.R.C hålla i något BR.....

Det är vad vi strävar efter här i MARKARYD iaf...

Men vi får se vart det leder.
För vi vet att kommunen inte vill att vi ska börja köra race på motorvägen eller till och med till slut inne i byn..

Så vi hoppas på det bästa och väntar och ser till efter Onsdags Möte big_smile

Hoppas alla förstår

MVH H3llboy

Hmm.
Tror ni att dem kommer att godkänna "lagliga illegala race" på kvällar/nätter ?
Om det är det ni tror/hoppas på så önskar jag er all lycka till, det kan behövas, men ni kan nog redan idag planera in nästa illegala race som ska köras och börja diskutera hur ni/vi ska få snuten därifrån på enklast möjliga sätt.
För "lagligt illegalt race" tvivlar jag på att vi någonsin kommer att få se i Sverige faktiskt.
Men om ni skulle lyckas på något sätt med det så är ni väldigt duktiga eller har djupa fickor att muta folk med smile

/Påsen

PÅSEN RACING
Mini Cooper S "Kojjan" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang