Inför : bilträff i Lidköping 25/9 19:00 ÖB/Elgiganten(IDAG)

lelleal
13 september 2009 · 1 150 Inlägg

DiwraZ skrev:
Ere nån "körning" planerad tro?

nepp sånt håller vi inte på med hmm

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
lelleal
13 september 2009 · 1 150 Inlägg

DHermansson skrev:
Kan ju glömma att vara vid Evenemangshallen förresten.. Det är grusväg fram till parkeringen så det är stört omöjligt att ta sej dit tongue

såg de med tongue

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Berg Berg
13 september 2009 · 424 Inlägg

Simon skrev:
Du har väl inte lagt av dig bara för du kör fwd berg?!

Mjo, så gott som iaf..tongue

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Bjork OEM <3
14 september 2009 · 6 957 Inlägg

Kan nog bli svårt att få med folk från Fkp iaf, många ställer av nu inom kort och har gett upp hoppet om en bra träff med efterfest tongue det har inte varit allt för bra iår iofs

OEM <3
lelleal
14 september 2009 · 1 150 Inlägg

Bjork skrev:
Kan nog bli svårt att få med folk från Fkp iaf, många ställer av nu inom kort och har gett upp hoppet om en bra träff med efterfest tongue det har inte varit allt för bra iår iofs

onödigt att ställa av bilarna nu när de ska bli fint väder wink

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
LillStorch VW Takes Over!
14 september 2009 · 67 Inlägg

Tyvärr Lennart ja kommer inte!

Ska ner till skåne den helgen o åker fredag eftermiddag^^

PLPerformance
14 september 2009 · 213 Inlägg

Kanske kikar förbi med 740 Turbon, den behöver lufta sig lite wink

Bjork OEM <3
16 september 2009 · 6 957 Inlägg

lelleal skrev:

Bjork skrev:
Kan nog bli svårt att få med folk från Fkp iaf, många ställer av nu inom kort och har gett upp hoppet om en bra träff med efterfest tongue det har inte varit allt för bra iår iofs

onödigt att ställa av bilarna nu när de ska bli fint väder wink

Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

OEM <3
SuperGnaget
16 september 2009 · 565 Inlägg

Bjork skrev:

lelleal skrev:

Bjork skrev:
Kan nog bli svårt att få med folk från Fkp iaf, många ställer av nu inom kort och har gett upp hoppet om en bra träff med efterfest tongue det har inte varit allt för bra iår iofs

onödigt att ställa av bilarna nu när de ska bli fint väder wink

Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

Tycker d har vart några riktigt lyckade "efterfester" i mariestad iaf Man kan inte lyckas jämt, d e ju bara så liksom:P

MSCR
Honda Civic eg "vtec" (1995)
Honda CRX "Killer" (1988)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
16 september 2009 · 1 300 Inlägg

SuperGnaget skrev:

Bjork skrev:

lelleal skrev:

onödigt att ställa av bilarna nu när de ska bli fint väder wink

Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

Tycker d har vart några riktigt lyckade "efterfester" i mariestad iaf Man kan inte lyckas jämt, d e ju bara så liksom:P

sant.
skulle vara lättare om folk hade vart lite smidigare men allt kan inte alltid bli lyckat.
jag är nöjd med det som vart smile och det är inte slut än.

I do it my way
peegee Forummoderator
16 september 2009 · 2 924 Inlägg

Bjork skrev:
Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

Frågan är vad DU anser är bra?
Du verkar veta en hel del vad kvalité är för en bilträff, varsegod att skapa en sådan, bollen är din! smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Bjork OEM <3
17 september 2009 · 6 957 Inlägg

peegee skrev:

Bjork skrev:
Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

Frågan är vad DU anser är bra?
Du verkar veta en hel del vad kvalité är för en bilträff, varsegod att skapa en sådan, bollen är din! smile

Nej, jag aldrig sagt att jag vet vad eller hur kvalitén ska vara, det påstår du dig säga att jag vet.

Det kan bli rätt kämpigt att starta en egen träff i mina ögon (mässan i Vbg bandyarena är ett undantag), bästa är väl intressekollstrådar här på garaget. Säsongen är i mina ögon typ slut, Saaben är såld och
jag puttrar omkring i en skabbig VW Jetta som gör att jag tvekar på att dyka upp till denna träffen.

Vad jag anser är bra tror jag många andra skulle gilla med, Skaraborg är inte ultimat för bilträffar
det som är och har varit i år var i mina ögon inte alls lika bra som förra året (tror låg.konjukturen spelar in här, folk blir varslade, tvingas sälja bilen etc.) DMBs träffar var riktigt goa förra året
men iår har det varit folkbrist tyvärr, har ju iofs inte regnat såhär mkt på 80 år i västra Sverige som iår tongue

Men jag är inte negativ på nåt sätt alls till att det blir träffar eller race..men börjar ju bli less på att åka dom där 7-8 milen till Mariestad t.ex. efter att SMS:en spridit sig, kommer fram och möter vad? några bilar..ingen kör.

Vi var 4 st polare som åkte i en bil M-stad för typ 3 veckor sen (racet avbröts av farbror blå som vanligt)
tog en liten omväg hem från racet och tittade på ett alt. ställe där vi defintivt borde få vara i fred tongue

Kanske kan bli nåt där nästa år, det återstår att se men en sak kan jag säga, träff i Falköping = 0, finns inga ställen till efterfest, inte vad jag sett iaf.

På återseende, Björk

Senast redigerat av Bjork (17 september 2009)

OEM <3
Bjork OEM <3
17 september 2009 · 6 957 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

SuperGnaget skrev:

Bjork skrev:

Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt smile Hoppas på att detta blir bra iaf smile Å att min bil är hyfsat klar tongue

Tycker d har vart några riktigt lyckade "efterfester" i mariestad iaf Man kan inte lyckas jämt, d e ju bara så liksom:P

sant.
skulle vara lättare om folk hade vart lite smidigare men allt kan inte alltid bli lyckat.
jag är nöjd med det som vart smile och det är inte slut än.

Vad jag hörde av folket var ju att racen i början av säsongen var lyckade i M-stad?
Nu för 2 veckor sen kom vi dit på tok för sent och länsman var där tongue

Man skulle ju kunna köra vid 9-tiden på kvällen numera, det är ju "MÔRT" ute redan då tongue

OEM <3
fastmek VD
17 september 2009 · 36 Inlägg

Intressant... Kan inte någon lägga upp en lista på vilka som kan tänkas komma så att man får ett hum om hur det ser ut. Jag kommer i allafall (hemmaplan är alltid kul)

Nissan Skyline "Fast Mek Drift" (1996)
Nissan Skyline "SAAB DESIGNE" (1996)
Saab 9-3 spco TTID Hirsh "Blackline" (2010)
Bjork OEM <3
18 september 2009 · 6 957 Inlägg

fastmek skrev:
Intressant... Kan inte någon lägga upp en lista på vilka som kan tänkas komma så att man får ett hum om hur det ser ut. Jag kommer i allafall (hemmaplan är alltid kul)

Starta du en lista smile

OEM <3
AlexPerry
18 september 2009 · 105 Inlägg

I will be there.. och e det så att vi har folk sugna på att köra kan jag och ngra polare lösa det borta vid optimera...

// 🖕
pt_tp
18 september 2009 · 55 Inlägg

Vi kommer till träffen i Lidköping lol

1. pt_tp
2. .....

fyll på era namn big_smile

Linus_
19 september 2009 · 30 Inlägg

pt_tp skrev:
Vi kommer till träffen i Lidköping lol

1. pt_tp
2. Linus_

fyll på era namn big_smile

mk2-97
19 september 2009 · 30 Inlägg

Är ju givet att man kommer smile

mk2-97
19 september 2009 · 30 Inlägg

Linus_ skrev:

pt_tp skrev:
Vi kommer till träffen i Lidköping lol

1. pt_tp
2. Linus_
3. mk2-97

fyll på era namn big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang