peegee skrev:
Bjork skrev:
Sant men jag har inte pratat så insatt med någon om detta än, men med tanke på hur dåliga alla dessa småträffar varit iår undantag första coopträffen, för att inte tala om efterfesterna så blir det nog svårt

Hoppas på att detta blir bra iaf

Å att min bil är hyfsat klar

Frågan är vad DU anser är bra?
Du verkar veta en hel del vad kvalité är för en bilträff, varsegod att skapa en sådan, bollen är din!

Nej, jag aldrig sagt att jag vet vad eller hur kvalitén ska vara, det påstår du dig säga att jag vet.
Det kan bli rätt kämpigt att starta en egen träff i mina ögon (mässan i Vbg bandyarena är ett undantag), bästa är väl intressekollstrådar här på garaget. Säsongen är i mina ögon typ slut, Saaben är såld och
jag puttrar omkring i en skabbig VW Jetta som gör att jag tvekar på att dyka upp till denna träffen.
Vad jag anser är bra tror jag många andra skulle gilla med, Skaraborg är inte ultimat för bilträffar
det som är och har varit i år var i mina ögon inte alls lika bra som förra året (tror låg.konjukturen spelar in här, folk blir varslade, tvingas sälja bilen etc.) DMBs träffar var riktigt goa förra året
men iår har det varit folkbrist tyvärr, har ju iofs inte regnat såhär mkt på 80 år i västra Sverige som iår

Men jag är inte negativ på nåt sätt alls till att det blir träffar eller race..men börjar ju bli less på att åka dom där 7-8 milen till Mariestad t.ex. efter att SMS:en spridit sig, kommer fram och möter vad? några bilar..ingen kör.
Vi var 4 st polare som åkte i en bil M-stad för typ 3 veckor sen (racet avbröts av farbror blå som vanligt)
tog en liten omväg hem från racet och tittade på ett alt. ställe där vi defintivt borde få vara i fred

Kanske kan bli nåt där nästa år, det återstår att se men en sak kan jag säga, träff i Falköping = 0, finns inga ställen till efterfest, inte vad jag sett iaf.
På återseende, Björk