Hoppas som sagt folket lämnar festen/ölen hemma ikväll, och tar med hjärnan ist.. Alltså inte skräpar ner hela parkeringen, så man inte behöver skämmas för nått sådant senare... Sådant är viktigt så att ev markägare/butiksägare inte ringer polisen och klagar till ev nästa träffar..!! Samma gäller burnande mitt bland andra bilar osv, som de var sånt annat jäkla liv för i skara för en tid sen! Sånt drar snabbt till sig negativ uppmärksamhet!
I övrigt hoppas jag de blir en bra kväll med mkt fina bilar och trevligt folk!
jag kommer tyvär inte, bilen är krockad och står på Volvo =/
Nämen va har du lyckats me nu då???
smällde ett råddjur precis vid förrar dörren, så dörren är skrot, motorhuven skrot, framskärm skrot, lykan och blinkers skrot, r-fronten skrot, jaa en hel del pajja kan jag ju tala om
jag kommer tyvär inte, bilen är krockad och står på Volvo =/
Nämen va har du lyckats me nu då???
smällde ett råddjur precis vid förrar dörren, så dörren är skrot, motorhuven skrot, framskärm skrot, lykan och blinkers skrot, r-fronten skrot, jaa en hel del pajja kan jag ju tala om
Då är det ju bara hoppas på att den var helförsäkrad...
Ta 740'n?
Ser ju ut att vara bra, åker från Skövde vid 18-tiden
Ta 740'n?
740 äre rasad låda på hahaha, men kanske tar 855, firma bilen annars kanske ja kan fråga om jag får ta chevan , hahah
Ta 740'n?
740 äre rasad låda på hahaha, men kanske tar 855, firma bilen annars kanske ja kan fråga om jag får ta chevan , hahah