tjena nu är det så att jag ska fixa el-fläkt på min volvo och ha fixat lite delar men behöver hjälp med att veta hur det ska kopplas
bilder på sakerna jag har!
relä
fläkt från en 940
givare
det jag funderar över är vad som ska kopplas till kontakten i mitten och den högra på relät samt om det går bra att sätta givaren i kylaren? tror det finns ett hål en ett hörn man kan använda
kontakten i mitten är styrström för hög och låg hastighet. Den längst till höger är Plus.
Vad är det för givare du har köpt. ? Koppla plus till ena polen på den och från den andra kopplar du en sladd till antingen hög eller låg på relät. Borde ju funka så...
kontakten i mitten är styrström för hög och låg hastighet. Den längst till höger är Plus.
Vad är det för givare du har köpt. ? Koppla plus till ena polen på den och från den andra kopplar du en sladd till antingen hög eller låg på relät. Borde ju funka så...
okej så plus kabeln tar jag från nån kabel som får ström när man vrider om nyckeln? eller hur är smartast att koppla?
till hög och låg farten dit drar jag bara en sladd till nr1 eller 2 då?
oj lät inte bra.. skule också vilja veta va som e felet. Har nämligen elfläkt från en v70 o när den startar så dör nästan bilen varvtalet går ner till typ 300 o sen upp igen
oj lät inte bra.. skule också vilja veta va som e felet. Har nämligen elfläkt från en v70 o när den startar så dör nästan bilen varvtalet går ner till typ 300 o sen upp igen
skulle tro att felet ligger i att fläcken drar för mycket ström är den kopplad via relä ?