Ja du 740TIC ser jag inte som en bil i samma division.. 200:an har ett hårdare lägre chassi med grymmare väghållning och ser braa mycke bättre ut än en gammal container

hade själv en 200sx, se bara till ifall du ska köpa en trimmad, att den är seriöst trimmad, större ic, bränslepump är viktiga punkter, även OLJEkylare då 200sx bara har runt 3.5 liters oljevolym

200hk i en s13.. ja köp ett chip av nån på klubben, (
www.200sx.nu) max 1000kr, en saab 9000 IC max 1000kr samt gärna en sjyst dumpventil för att skona turbon,1000kr, sitter inte orginal monterat.. sen helst även bränslepump, bosch eller walbro, 1000-1500kr finns oxå på klubbens annons sida för det mesta sen borde du utan större risk kunna ställa upp laddet till 1bar och vips har du runt 200hk,
har du råd så byt downpipen till en 3", är en stor flaskhals på dessa bilar såsom bränslepumpen, inge stora ingrepp!!! Det viktigaste jag ser att byta först är downpipe, bränslepump, IC och chip steg2 och helst montera dit en fin oljekylare

du kör lätt bilen under litern med dessa mods, om du har bra självdisciplin ;P
har du tur å får tag på grejerna billigt kan du komma undan med runt 4 tusen och du har runt 220hk i bästa fall, du kan även byta insugskammen till en från avgassidans, den är lite vassare.. hoppas svaret duger
