2450
Sök

Köpråd: 200sx eller calibra Edit: Bmw E30 turbo?

642 Inlägg
15 september 2009
Finns både välskötta och sönderkörda exemplar av båda bilarna, för mig skulle det vara dött lopp, enda jag kan säga är att man bör ha lite mekvana ifall man ska skaffa någon av ovanstående bilar för skruvas kommer det göras oavsett vilken du tar.

265 Inlägg
15 september 2009
Köp min calibra smile riktigt rolig busbil för en billig peng!

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."

321 Inlägg
15 september 2009
Säger 200:an bakhjulsdrift och turbo orginal big_smile

806 Inlägg
15 september 2009
Hahaha men för fan, en OPEL? det är ju bara skit, köp en opel om du vill åka till jobbet å tillbaka och skrota när den går isönder. Mellan Bmw och 200an hade jag tagit 200an alla dagar i veckan, dels för att man kan besiktiga den och köra med den utan att polisen stoppar en hela jävla tiden och för att det är en nissan.

666 Inlägg
15 september 2009
har haft mig en 200sx och den saknar jag riktigt mycke var en sjuk rolig bil och man kan använda den till vardags smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

Herr
1 722 Inlägg
15 september 2009
camaro67 skrev:
Frippe08 skrev:
Klart du ska ha en 200a lätt att trimma och kan fås för en relativt billig peng. Sen att dom får vevlagerras så fort man laddar 1 bar är ju löjligt.

Ur trim synpunkt är opeln bättre än nissans bojsänke. Calibran är snyggare än 200an. Men sen vill man ju åka på tvären och där faller tyvärr Calibran bort för mig iaf

antar att du har ägt ett antal s13 när du uttalar dej som du gör.
Av egen erfarenhet så vet jag att det räcker med att installera en extra oljekyl och vips så har du en bottendel som klarar upp mot 400hk. HAr inte haft några som helst problem med vevlager på min motor, o andra sidan har jag trimmat efter konstens regler och kört med sunt förnuft. Tack för mej.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

121 Inlägg
15 september 2009
utan tvekan valt en e30 turbo, dom ser sjukt coola ut med ett front byte så ser dom brutala ut, och grymt roliga o köra

Sök