Ang "Mordförsök på Polisman natten till söndag på E4 Umeå"

_Blue_Speed_ Ljuva 90-tal
14 september 2009 · 1 128 Inlägg

Jävligt skillat av polisen........ roll

Nöjeskör närproducerat
sirmiro Double-Unicorn Rider
14 september 2009 · 2 486 Inlägg

Undrar hur många "stålmän" polisen har. Var ju nån för nåt år sen nån sprang ut mitt i gatan.
Men föraren gör helt rätt. Ska han börja vingla och undvika polisen är risken för missförstånd större...

Masterworks
14 september 2009 ·

alseryd skrev:

Masterworks skrev:

alseryd skrev:

Omoget sagt.

Japp! Vet inte varför jag driver med dig men du bjuder på det hela tiden! hehehe...

Har du kul nu? Tror du att bara för att jag är tjej att jag inte vet vad jag snackar om?

Så kan man ju tolka det oxå, men jag känner faktiskt en smart tjej! lol

JonR
14 september 2009 · 3 259 Inlägg

alseryd skrev:
Du ska väl inte snacka. Du som verkar leva i en värld där allt olagligt är lagligt.

Alltså... jag försökte verkligen att inte svara på det där men när en person tar helt obefogade ord ur luften och bara anklagar nån för nåt som han aldrig nånsin har sagt eller påstått att den står för, då blir ju nästan lite små irriterad.. Snälla.. kom med nån konkret och befogad anklagelse om nåt jag skrivit istället för att sitta o hitta på en massa ur tomma intet...

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Masterworks
14 september 2009 ·

alseryd skrev:

Masterworks skrev:

alseryd skrev:

Har du kul nu? Tror du att bara för att jag är tjej att jag inte vet vad jag snackar om?

Så kan man ju tolka det oxå, men jag känner faktiskt en smart tjej! lol

Oj du bländar mig. Är det en goldenretriver??

Nope, en mopps! wink

JonR
14 september 2009 · 3 259 Inlägg

alseryd skrev:

JonR skrev:

alseryd skrev:
Du ska väl inte snacka. Du som verkar leva i en värld där allt olagligt är lagligt.

Alltså... jag försökte verkligen att inte svara på det där men när en person tar helt obefogade ord ur luften och bara anklagar nån för nåt som han aldrig nånsin har sagt eller påstått att den står för, då blir ju nästan lite små irriterad.. Snälla.. kom med nån konkret och befogad anklagelse om nåt jag skrivit istället för att sitta o hitta på en massa ur tomma intet...

Här hittas inte på nåt. Antar att du inte bor här uppe?

Och vad enda in i helskotta har det att göra med vart jag bor?!?!?!?!

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Masterworks
14 september 2009 ·

JonR skrev:

alseryd skrev:

JonR skrev:

Alltså... jag försökte verkligen att inte svara på det där men när en person tar helt obefogade ord ur luften och bara anklagar nån för nåt som han aldrig nånsin har sagt eller påstått att den står för, då blir ju nästan lite små irriterad.. Snälla.. kom med nån konkret och befogad anklagelse om nåt jag skrivit istället för att sitta o hitta på en massa ur tomma intet...

Här hittas inte på nåt. Antar att du inte bor här uppe?

Och vad enda in i helskotta har det att göra med vart jag bor?!?!?!?!

HAHAHA... Hon e ju grym, bara att ge upp! lol

JonR
14 september 2009 · 3 259 Inlägg

alseryd skrev:

Masterworks skrev:

alseryd skrev:

Omoget sagt.

Japp! Vet inte varför jag driver med dig men du bjuder på det hela tiden! hehehe...

Har du kul nu? Tror du att bara för att jag är tjej att jag inte vet vad jag snackar om?

Utgår man från vad du skriver så hjälper det ju knappast folk att tro motsatsen...

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
elvis_lkpg www.5100.se
14 september 2009 · 130 Inlägg

en fördel är ju att dom valt att mistänka honom för mordförsök. vad han sen blir åtalad för är ju en annan sak. blir han åtalad för mordförsök så ska ju detta bevisas också, ligger på åklagarens bord att bevisa att föraren då han körde hade för avsikt att döda polisen. Detta genom att bevisa att föraren tex utalat ett döds hot eller liknande mot polismannen. tror att detta kommer sluta med ett åtal om almännfarligt beteende eller vårslöshet i trafik eller framkallande av almännfarligt betende (dom som anornade racet) ev också uppvigling.

vid svar på detta inlägg tänk på att jag har rätt till min åsikt, lika mycket som du. tänk på att vi lever i en demokrati inte en polis stat eller anaki. Min tanke är fri och jag har rätt att utrycka den utan att bli kallad det ena och det andra tack på förhand!

Men som jag säger till morsan ett åtal är ingen dom  yikes

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel
JonR
14 september 2009 · 3 259 Inlägg

Masterworks skrev:

JonR skrev:

alseryd skrev:

Här hittas inte på nåt. Antar att du inte bor här uppe?

Och vad enda in i helskotta har det att göra med vart jag bor?!?!?!?!

HAHAHA... Hon e ju grym, bara att ge upp! lol

Allvarligt jag går snart o hänger mig i förtvivlan över att det går att få ett enda vettigt svar från den där människan!lollol

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
blacken
14 september 2009 ·

FLindgren skrev:
fy å häpna. collin har skrivit något vettigt för en gång skull, vad har hänt med välrden??tongue

http://blogg.aftonbladet.se/19401

Han måste ha ramlat utför en djäkligt brant och lång trappa..big_smile

Jokke_
14 september 2009 · 453 Inlägg

Mordförsök var ju det larvigaste jag hört på länge i alla fall.
Tror absolut inte att han siktade på polisen när han körde

The_Bunny
14 september 2009 · 246 Inlägg

Tycker att påstå att det skulle vara mordförsök e ju löjligt dödslängtan heter det om man kör mot trafiken på E4, tur att ingen skadades men man får skylla sig själv. Han kunde gjort det där annorlunda.. Blev mest arg på snuten när jag såg klippet.. (Även om racet var olaglit)

Senast redigerat av The_Bunny (14 september 2009)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
JonR
14 september 2009 · 3 259 Inlägg

alseryd skrev:

JonR skrev:

alseryd skrev:

Har du kul nu? Tror du att bara för att jag är tjej att jag inte vet vad jag snackar om?

Utgår man från vad du skriver så hjälper det ju knappast folk att tro motsatsen...

Tur man inte är blondin då som somliga andra.

.........

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976
Nissan S14 "2jz Rocketbunny" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang