3131
Sök

Vad har du för förmåner på ditt jobb?

Labborant
307 Inlägg
22 september 2009
Fri Läkarvård

Livförsäkring till 200 000:-

Biljetter till HV-71 hemma matcher

Gymkort

+ alla smågrejer som frukt kaffe m.m

1 926 Inlägg
22 september 2009
Skulle vara roligt om folk skrev vad dom hade för jobb också

Själv håller jag på och blir snickare (går sista året.) Att jag lägg kommer kunna ordna i hemmet och svartjobb ser jag som förmåner wink
Senast redigerat av Spelis (22 september 2009)

Muttley
22 september 2009
Brandis skrev:
Sarge skrev:
Jag glömde det viktigaste: Fri tillgång till Alcogel i dessa svininfluensatider tongue

är det viktigast? att du kan tvätta händerna i influensa tider? du kan fan bli full på alcogel, varför tror du alltid bajja majjorna är tömta/inte levereras med sånt? för man kan dricka och bli full på det, bäst smakar det om du spär ut det med apelsinjuice.

förmåner jag har som arbetslös...kan se macgyver vardagkvällar, samt även hinna se barnprogrammen innan jag går och lägger mig, det bästa från två världar...kan vara full som fan varje dag om jag vore en idiot.

vi har sådana servetter med ren sprit i om vi vill ha. och de är rätt bra för oss att ha i med vi kör till 80% sjuka människor.  Icke drickbart dock=).

Sleeper
3 084 Inlägg
22 september 2009
tkd_rille skrev:
Brandis skrev:
Sarge skrev:
Jag glömde det viktigaste: Fri tillgång till Alcogel i dessa svininfluensatider tongue

är det viktigast? att du kan tvätta händerna i influensa tider? du kan fan bli full på alcogel, varför tror du alltid bajja majjorna är tömta/inte levereras med sånt? för man kan dricka och bli full på det, bäst smakar det om du spär ut det med apelsinjuice.

förmåner jag har som arbetslös...kan se macgyver vardagkvällar, samt även hinna se barnprogrammen innan jag går och lägger mig, det bästa från två världar...kan vara full som fan varje dag om jag vore en idiot.

vi har sådana servetter med ren sprit i om vi vill ha. och de är rätt bra för oss att ha i med vi kör till 80% sjuka människor.  Icke drickbart dock=).

Kanske går att använda som tugglapp?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 182 Inlägg
22 september 2009
jobbar med ventilation, har fri firmabil med fria mil, mobiltelefon, kan köpa bygg/vent grejer väldigt billigt om jag vill om man nu ser det som en förmån. bor i hyresrätt och kommer inte flytta.

4 554 Inlägg
22 september 2009
fri sjukvård kaffe om ju nu druckit de, får ha bilen hem och använda den kortare sträckor  mobilen betald, fria arbetskläder friskvårdsbidrag låna takbox stor verkstad bra priser på de vi säljer osv

edit: jo ni snackar om sprit högt och lågt och de har jag med, 25liter 30% i bilen..

213 Inlägg
22 september 2009
Tidningsbud inga förmåner alls. eller jo kan ta ledigt utan betalt om jag vill

Galen
849 Inlägg
22 september 2009
Skulle vara najs om alla kunde skriva vad dom jobbade med smile Själv jobbar jag som elektriker lärling och förmåner är väll att man får ta vissa saker gratis från firman om man ska bygga hemma. Sen hade jag firmabil tongue

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

2 337 Inlägg
22 september 2009
Brandis skrev:
Sarge skrev:

Klart det är viktigt att kunna sprita händerna, det är ju en av få saker enskild kan göra för att motverka att bli smittad. Inte för att jag är speciellt nojig, men det är dumt att chansa när skyddet är gratis. Har inte provat att dricka det, men har jag tråkigt någon dag kanske jag tar mig en jävel.

3 390 Inlägg
22 september 2009
Jobbar som fastighetstekniker på ett Gymnasium.

Där finns fordonsprogrammet med alla förmåner det ger smile + en stortvätthall öppen 24/7.

Sen med själva jobbet så måste jag nog säga att frihetten i mitt är den största. Och att ha ett eget kontor med 4 datorer, pentry och toa big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

7 281 Inlägg
22 september 2009
Kör lastbil.
Förmåner... Jadu jag får göra mitt egna schema, bestämma hur mycket och när jag vill jobba.
Sen även lite andra små saker wink

457 Inlägg
22 september 2009
Gym  4 Måns sl kort  verkstad att skruva med bilen i  Bra arbetstider tongue

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!

109 Inlägg
22 september 2009
Jobbar på Pölsemannen och får äta så många röda pölse jag vill.. (Hatar dessa jävla korvar nu!!)

FreddeK
23 september 2009
WeDo skrev:
Jobbar som fastighetstekniker på ett Gymnasium.

Där finns fordonsprogrammet med alla förmåner det ger smile + en stortvätthall öppen 24/7.

Sen med själva jobbet så måste jag nog säga att frihetten i mitt är den största. Och att ha ett eget kontor med 4 datorer, pentry och toa big_smile

plus massa fina flickor du kan kolla på=) glöm aldrig det!

Honda Performance Club
236 Inlägg
23 september 2009
gratis sprit från extrajobbet på krogen och en hel verkstad från jobbet som bilmekaniker big_smile

hpc: korre
Kör: Civic Type-R FN2

5 Inlägg
23 september 2009
Brains skrev:
Kör lastbil.
Förmåner... Jadu jag får göra mitt egna schema, bestämma hur mycket och när jag vill jobba.

Det är inte du som bestämmer hur mycket och när du vill jobb det är lagen som gör det glöm aldrig det.

Muttley
23 september 2009
Sushikocken skrev:
tkd_rille skrev:
Brandis skrev:

hmmm, ska jag prova ???.

715 Inlägg
23 september 2009
tkd_rille skrev:
Sushikocken skrev:
tkd_rille skrev:

hmmm, ska jag prova ???.

det tycker jag... om du berättar hur det gick
Senast redigerat av mulleina (23 september 2009)

1 808 Inlägg
28 september 2009
jag har väl egentligen skit bra förmåner på jobbet om man tänker efter tongue jobbar på en soptipp smile fast man får egentligen inte "ta hem något"  roll

annars har ja som dom andra flesta:
Kaffe/choklad mm
Gratis frukt
arbetskläder
flextid eller va man kallar de ( får åka iväg på privata ärenden på arbetstid )
tvätthall, svets, verktyg mm

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Das vas das das
179 Inlägg
29 september 2009
jag har för tillfälle inget jobb (men har jobb över öronen)
så jag tar andras jobb förmåner. smile
ex, fri verkstad hela 3st.
fri diesel. fri arbetskraft (4 latmaskar).
nästan fri lastbil.
när jag hade jobb så vad det bara frukost, 5l kaffe, öl ibland. gratis däck och fri lift.       

..

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

Sök