4004
Sök

Få Bort Torkat Fogskum På Händerna ?

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Hur får ja bort trokat fogskum på händerna ? har försökt me massa går ju fan inte :S

Johan Lindgren

305 Inlägg
5 maj 2006
Nee du det är inte lätt.
När jag gjorde samma misstag så fick jag ta massa tvål med sand i + penling för huden med grus /sand i och sedan gå på med fotfillen och skrapa bort det sista.

Jag var knallröd om tassarna sedan:)
Lycka till

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Dirq skrev:
Nee du det är inte lätt.
När jag gjorde samma misstag så fick jag ta massa tvål med sand i + penling för huden med grus /sand i och sedan gå på med fotfillen och skrapa bort det sista.

Lycka till

Ok tack smile Ska testa har man otur har man ju inge skinkvar om man sover me de när man vaknar e ju så giftit hmm

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
Dirq skrev:
Nee du det är inte lätt.

Lycka till

Ok tack smile Ska testa har man otur har man ju inge skinkvar om man sover me de när man vaknar e ju så giftit hmm

Nu har ja vart över på dagiset ja bor granne me och snott lite sand i deras sandlåda tongue haha smartaste ja kom på tongue

Johan Lindgren

305 Inlägg
5 maj 2006
blev det bättre med sanden då?

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Dirq skrev:
blev det bättre med sanden då?

Nae knappt lite försvann stog me de i kanske 20 min =/ fan händerna e helt röda nu o skit =/

Johan Lindgren

757 Inlägg
5 maj 2006
du kan ju ta tvättmedel annars... men dock inte pulverdiskmedel tongue

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
Lanjin skrev:
du kan ju ta tvättmedel annars... men dock inte pulverdiskmedel tongue

har försökt me de också

Johan Lindgren

Studerande
463 Inlägg
5 maj 2006
det är nästan hopplöst. =/ du får helt enkelt prova skava bort det på något sätt... och använd plasthandskar nästa gång, den läxan fick jag lära mig =P

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

2 644 Inlägg
5 maj 2006
Trådstartare
response skrev:
det är nästan hopplöst. =/ du får helt enkelt prova skava bort det på något sätt... och använd plasthandskar nästa gång, den läxan fick jag lära mig =P

haha aa den har ja lärt mig me nu ja sitter o pillar förfult tongue

Johan Lindgren

1 489 Inlägg
6 maj 2006
Thinner eller nåt annat starkt skit ? big_smile

Glöm inte och ta tvål efteråt då thinner och annat torkar ut huden på 1½ sekund :p

• Även den starka måste ta i när han skiter

2 644 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
MarcusL skrev:
Thinner eller nåt annat starkt skit ? big_smile

Glöm inte och ta tvål efteråt då thinner och annat torkar ut huden på 1½ sekund :p

Har ej de hemma.. ja sitter o pillar bort skiten tongue har lärt mig en läxxa fogskum = HANDSKAR

Johan Lindgren

Sök