5340
Sök

Volvo 745 GLE x2 Projekt - Goes USA 4 Real och mycket BILDER

356 Inlägg
27 november 2009
vw___tompa skrev:
Zwudda skrev:
vw___tompa skrev:

Tänka sig för det är han inte alls!!! Hahaha!!

Vid tidpunkten av det inlägget så var du avstängd.
Antingen så kan du inte läsa eller så gör du enbart detta för att jävlas.
Jag kopierar direkt ifrån Goffen, Administratör:
"Jag orkar inte sitta o radera alla OT inlägg. Från och med detta inlägg handlar resten av inläggen seriöst om bilen i fråga. Skärp er nu."
Läs det innan du skriver fler OT, hoppas du kan vara mogen nog att göra det!

Skillnaden mellan oss är att jag håller på med riktiga bilar och du håller på med skit. Jag fattar inte hur fan man kan lägga ner tid och pengar på nått som ändå inte blir bra till slut?. Tycker att trådar som handlar om sånt här inte ens ska få visas på den här sidan och det barnsligaste av allt är bara för att jag skriver vad jag tycker så går det in fullt med Volvo åkare och röstar ettor på mina bilar och skriver en massa dumma kommentarer och sånt svarar jag så klart på! Tänk att alla låga röster och dumma kommentarer på mina bilar är skrivna av folk som åker Volvo är inte sånt märkligt?. Fattar inte varför man åker Volvo när det finns vw? Dom är mycket billigare att köpa än Volvo, dom drar mindre soppa, visst att en del reservdelar är dyrare men det är ju bara för att dom håller längre samt att dom är billigare i försäkring/skatt och kom inte och säg emot för jag har själv åkt Volvo även jobbat på Volvo så jag vet vad jag talar om. Började själv åka VW för att dom är snygga, lätta att trimma, håller, samt billiga att äga på alla sätt samt mycket mer lättskruvade än Volvo!

Bara för att du åker VW behöver inte alla andra göra det.. Nu skriver jag inte det här för att jag hade en Volvo förut, utan jag blev så jävla trött på ditt skitsnack. Vill han hålla på med sin 740 och lägga upp en tråd, varför bryr du dig? Skit i att gå in och titta så slipper du ju se det?

Riktigt kul projekt! big_smile även om du härmade mig mig med extra blinkers bak wink hahaha smile

Och orka klaga, finns många projekt om VW's och sånt, som jag tycker är "skit", men då går jag inte in på tråden ens, de får hålla på med exakt ved de vill, bara de tycker om de så gör de ju alltid någon glad

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Refined
1 770 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
RightFront skrev:
Riktigt kul projekt! big_smile även om du härmade mig mig med extra blinkers bak wink hahaha smile

Och orka klaga, finns många projekt om VW's och sånt, som jag tycker är "skit", men då går jag inte in på tråden ens, de får hålla på med exakt ved de vill, bara de tycker om de så gör de ju alltid någon glad

Det tackar vi för, och vi får väl trösta dig med att de extra blinkerserna inte e inkopplade ännu wink

Bärs!
3 456 Inlägg
2 december 2009
Zwudda skrev:
RightFront skrev:

Det tackar vi för, och vi får väl trösta dig med att de extra blinkerserna inte e inkopplade ännu wink

Dubbla blinkers bak är redan gjort... wink
Ni ska väll köra 5/21w i dimbakljusen oxå? smile

Garaget.org peakade 2008.

CSR
167 Inlägg
2 december 2009
Måste bara säga att jag kör med dubbla blinkers bak på båda mina skåp big_smile
Och 5/21w i dimbakljusen är på g, på båda 2 wink har inte "orkat" bara roll

~ Kör hårt, men lugnt! ~

206 Inlägg
3 december 2009
Ja Add-on runt om är ju billigt som fan så ta de på den, sänka den lite och i färgval kanske en sportig röd som den jag har kanske eller Laserblå smile

Rub Dub a Dubstep

Refined
1 770 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Aga_Diff skrev:
Zwudda skrev:
RightFront skrev:

Dubbla blinkers bak är redan gjort... wink
Ni ska väll köra 5/21w i dimbakljusen oxå? smile

Klart vi har smile Så det blir 6st  bromsljus smile

Refined
1 770 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Svedan skrev:
Måste bara säga att jag kör med dubbla blinkers bak på båda mina skåp big_smile
Och 5/21w i dimbakljusen är på g, på båda 2 wink har inte "orkat" bara roll

Jo, det skall bli dubbla bak, bara inte hunnit med det wink

Refined
1 770 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Dark-Red skrev:
Ja Add-on runt om är ju billigt som fan så ta de på den, sänka den lite och i färgval kanske en sportig röd som den jag har kanske eller Laserblå smile

Jo, men mer sänkning blir det inte än iallafall, kanske till våren smile
Men bilen kommer att förbli svart.
Vi diskuterade att verkligen lägga ner ordentilgt med tid och arbete på att lägga en riktigt vin och blank lack.
Inte bara en som e gjord på 3 timmar wink

Bärs!
3 456 Inlägg
4 december 2009
Zwudda skrev:

Ojoj, jag som "bara" har 5st. Offrade mitt bromsljus i bakrutan till ljuset i vingen ist. Såg ändå dumt ut att ha dom 2 tillsammans.. tongue

Vad kommer här näst?

Refined
1 770 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Aga_Diff skrev:
Zwudda skrev:

Ojoj, jag som "bara" har 5st. Offrade mitt bromsljus i bakrutan till ljuset i vingen ist. Såg ändå dumt ut att ha dom 2 tillsammans.. tongue

Vad kommer här näst?

Nej då, mer lampor e lika med coolare wink

Här näst?...... Hmm, de e lite små plock å pill... Har häng på en rävsvans på antennen, de e väl ungefär det största som har hänt med den sen sist wink

Nu e den bara ute och härdas!!!

1 163 Inlägg
5 december 2009
Zwudda skrev:
Bara en liten snabb offtopic på att visa hur fruktansvärt mogen och seriös vw___tompa är.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/27308/800419_idi19u.jpg

Helt underbar kille det där smile

lol

Vilket underbart bevis på killens personliga mognad!
Man kan ta att folk tycker olika och gnäller på vissa trådar men när det går så långt så är det rent patetiskt...

Jag gillar detta bygget, kul med snabba lösningar för att snygga till en vinterpulka.
Kul läsning!

Mvh

Refined
1 770 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
NightCruiser skrev:
Zwudda skrev:
Bara en liten snabb offtopic på att visa hur fruktansvärt mogen och seriös vw___tompa är.

lol

Man kan ta att folk tycker olika och gnäller på vissa trådar men när det går så långt så är det rent patetiskt...

Jag gillar detta bygget, kul med snabba lösningar för att snygga till en vinterpulka.
Kul läsning!

Mvh

Tackar smile
Det är sådana lösningar som e de roligaste smile

7 Inlägg
6 december 2009
Kul med ett projekt som inte bara handlar om 100 000 tals kronor på fälgar mm smile
Kanske sätta xenon i dimljusen med förresten?

Avstängd
386 Inlägg
7 december 2009
Zwudda skrev:
NightCruiser skrev:
Zwudda skrev:

lol

Kul läsning!

Mvh

Tackar smile
Det är sådana lösningar som e de roligaste smile

Det är ju kul att ni är så jävla mogna!! Eller inte!

Avstängd
386 Inlägg
7 december 2009
Det är ju skräp så då måste man få skriva det!

Bärs!
3 456 Inlägg
7 december 2009
vw___tompa skrev:

Men vafan?! Sluta skräpa ner tråden! mad

Administratör
11 967 Inlägg
7 december 2009
vw___tompa skrev:

Nu får det vara nog, du tillför endast dålig stämning till detta forum.

Avstängd.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
7 december 2009
fan så underbar bil smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Sök