vw___tompa skrev:
Aga_Diff skrev:
vw___tompa skrev:
Ja ni är roliga ni Volvo ägare eller inte! Ni e så jävla rädd för kritik bara för att ni det tycker att det ni göra är 1000gånger bättre än vad alla andra gör! Ok Jag läser och skriver precis vad jag vill för sån är jag som människa tycker jag det ser förjävligt ut så skriver jag det och ser det vettigt ut så skriver jag självklart det! Nä hoppas dom lägger ner volvo pv (personvagnar) för bilar det vad det över 30år sen dom slutade tillverka!
Dra inte allt Volvo folk över samma kam/kant.
Jo för alla är lika. Men det som är tragiskt med den här sidan är det ska försöka verkar så seriös men så ser man bilar som ser ut som man har dragit fram ur skogen och ska smacka på ett "wide body kit" på och 99 gånger av 100 så råkar det vara en volvo. Fattar inte hur fan ni tänker? Jag fick en tillsägelse när jag skrev mitt tidigare inlägg men jag skriv så för att jag är så jävla trött på att vissa kan få kringgå reglerna på den här sida. Det är flera av mina bilar som har blivit tagen offline och sen så sitter man och kollar runt på vad det är för skit som laddas upp och då framstår mina bilar som lyx åk. Nä jag är fan så glad att det finns seriös sidor på det här nätet för det här är inte en av dom!
Rapportera de bilar du tycker bryter mot reglerna till administratörerna då?
Sen så finns det väl inte direkt några regler för vilka bilar som får ligga som projekttrådar och inte? Meningen med att ha ett projekt är väl att man ska förbättra en bil, och då kan det ju t.ex. vara att dra fram ett vrak ur skogen och renovera det, och skulle då den tråden låsas för att utgångsläget var för skabbigt...ehm, då faller väl liksom idé med det.
I ett land som Sverige där Volvo är den mest sålda bilen får man nog ta att det ligger många Volvo uppe på den här sidan... Inget tvång dock att varken kolla på de som är upplagda eller läsa projekttrådar om man inte gillar Volvo (lägger man ned energi på det så har man för mycket tid över, speciellt om man ska klaga sen).
Jag måste dock säga att jag gillar många av idéerna på det här bygget. Dock vet jag inte, tycker de rallyinfluerade bitarna, själv hade jag satsat på lite US/Glidar-tema rätt igenom... Dessutom gärna genomfört några av idéerna, vad ska man säga, seriöst på en frisk bil (vilket du inte får ta som kritik, det är ju du själv som sagt att den inte var mycket att ha och att ni inte är seriösa), men men, tanken är god och projektet skall följas med glädje.