5755
Sök

Volvo 745 GLE x2 Projekt - Goes USA 4 Real och mycket BILDER

Avstängd
386 Inlägg
13 november 2009
Zwudda skrev:
Bara en liten snabb offtopic på att visa hur fruktansvärt mogen och seriös vw___tompa är.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/27308/800419_idi19u.jpg

Helt underbar kille det där smile

Tur att du är så jävla mogen då!!

Avstängd
386 Inlägg
13 november 2009
Volvo544special65 skrev:
vw___tompa skrev:
Aga_Diff skrev:

Dra inte allt Volvo folk över samma kam/kant.

Jo för alla är lika. Men det som är tragiskt med den här sidan är det ska försöka verkar så seriös men så ser man bilar som ser ut som man har dragit fram ur skogen och ska smacka på ett "wide body kit" på och 99 gånger av 100 så råkar det vara en volvo. Fattar inte hur fan ni tänker? Jag fick en tillsägelse när jag skrev mitt tidigare inlägg men jag skriv så för att jag är så jävla trött på att vissa kan få kringgå reglerna på den här sida. Det är flera av mina bilar som har blivit tagen offline och sen så sitter man och kollar runt på vad det är för skit som laddas upp och då framstår mina bilar som lyx åk. Nä jag är fan så glad att det finns seriös sidor på det här nätet för det här är inte en av dom!

Rapportera de bilar du tycker bryter mot reglerna till administratörerna då?

Sen så finns det väl inte direkt några regler för vilka bilar som får ligga som projekttrådar och inte? Meningen med att ha ett projekt är väl att man ska förbättra en bil, och då kan det ju t.ex. vara att dra fram ett vrak ur skogen och renovera det, och skulle då den tråden låsas för att utgångsläget var för skabbigt...ehm, då faller väl liksom idé med det.

I ett land som Sverige där Volvo är den mest sålda bilen får man nog ta att det ligger många Volvo uppe på den här sidan... Inget tvång dock att varken kolla på de som är upplagda eller läsa projekttrådar om man inte gillar Volvo (lägger man ned energi på det så har man för mycket tid över, speciellt om man ska klaga sen).

Jag måste dock säga att jag gillar många av idéerna på det här bygget. Dock vet jag inte, tycker de rallyinfluerade bitarna, själv hade jag satsat på lite US/Glidar-tema rätt igenom... Dessutom gärna genomfört några av idéerna, vad ska man säga, seriöst på en frisk bil (vilket du inte får ta som kritik, det är ju du själv som sagt att den inte var mycket att ha och att ni inte är seriösa), men men, tanken är god och projektet skall följas med glädje. smile

Jag har rappoterat! Men efter som att addmin på denna sidan verkar gilla samma skit som ni gör så får det fortgå!!

Bärs!
3 456 Inlägg
13 november 2009
Seriöst, kan du inte bara ge fan i att smutsna ner trådarna?

Garaget.org peakade 2008.

Refined
1 770 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
Jag blir bara så trött. Varför finns det alltid sådanahär personer som jämt skall komma in och förstöra för andra. Trodde att denna sidan var till för personer med samma intresse, bilar, fordon och motorer. Men vissa är visst bara ute efter att förstöra för andra sad

saab nörd
309 Inlägg
14 november 2009
vw___tompa skrev:
Volvo544special65 skrev:
vw___tompa skrev:

Jo för alla är lika. Men det som är tragiskt med den här sidan är det ska försöka verkar så seriös men så ser man bilar som ser ut som man har dragit fram ur skogen och ska smacka på ett "wide body kit" på och 99 gånger av 100 så råkar det vara en volvo. Fattar inte hur fan ni tänker? Jag fick en tillsägelse när jag skrev mitt tidigare inlägg men jag skriv så för att jag är så jävla trött på att vissa kan få kringgå reglerna på den här sida. Det är flera av mina bilar som har blivit tagen offline och sen så sitter man och kollar runt på vad det är för skit som laddas upp och då framstår mina bilar som lyx åk. Nä jag är fan så glad att det finns seriös sidor på det här nätet för det här är inte en av dom!

Sen så finns det väl inte direkt några regler för vilka bilar som får ligga som projekttrådar och inte? Meningen med att ha ett projekt är väl att man ska förbättra en bil, och då kan det ju t.ex. vara att dra fram ett vrak ur skogen och renovera det, och skulle då den tråden låsas för att utgångsläget var för skabbigt...ehm, då faller väl liksom idé med det.

I ett land som Sverige där Volvo är den mest sålda bilen får man nog ta att det ligger många Volvo uppe på den här sidan... Inget tvång dock att varken kolla på de som är upplagda eller läsa projekttrådar om man inte gillar Volvo (lägger man ned energi på det så har man för mycket tid över, speciellt om man ska klaga sen).

Jag måste dock säga att jag gillar många av idéerna på det här bygget. Dock vet jag inte, tycker de rallyinfluerade bitarna, själv hade jag satsat på lite US/Glidar-tema rätt igenom... Dessutom gärna genomfört några av idéerna, vad ska man säga, seriöst på en frisk bil (vilket du inte får ta som kritik, det är ju du själv som sagt att den inte var mycket att ha och att ni inte är seriösa), men men, tanken är god och projektet skall följas med glädje. smile

Jag har rappoterat! Men efter som att addmin på denna sidan verkar gilla samma skit som ni gör så får det fortgå!!

ganska roligt  faktiskt  för  det kvittar om det så är en VOLVO eller  SAAB eller  BMW osv för det finns allrid folk som  ska klaga och se ner på andras byggen tyvär. heder åt dej så har din projekt tråd kvar trotts folk som skriver så dumt. har själv fått min 9-3ss rwd tagen offline (troligt vis för att någon anmälde den..

gillar inte din bil (Motivering till betyget 1) när man få sånna dumma  kommentarer tappar man ganska mycket lusten o fortsätta med tråden.  man kan undra  om det är  ren barnslighet av  väldigt många omogna  småungar  här på garaget eller om det är den svenska avundsjukan...

är du jobbig vill jag inte ha med dej att göra...

7 Inlägg
14 november 2009
brokensunday skrev:
vw___tompa skrev:
Volvo544special65 skrev:

ganska roligt  faktiskt  för  det kvittar om det så är en VOLVO eller  SAAB eller  BMW osv för det finns allrid folk som  ska klaga och se ner på andras byggen tyvär. heder åt dej så har din projekt tråd kvar trotts folk som skriver så dumt. har själv fått min 9-3ss rwd tagen offline (troligt vis för att någon anmälde den..

gillar inte din bil (Motivering till betyget 1) när man få sånna dumma  kommentarer tappar man ganska mycket lusten o fortsätta med tråden.  man kan undra  om det är  ren barnslighet av  väldigt många omogna  småungar  här på garaget eller om det är den svenska avundsjukan...

Jo. Heder åt oss två som står på oss wink
Men men, man kan ta kritik. Men detta är inte kritik. Det är rent jävelskap!
Skit i de nu.
Tråden fortsätter iaf, även om bilen bilvigt tagen offline tills vidare på sidorna smile

5 111 Inlägg
14 november 2009
vw___tompa skrev:
Volvo544special65 skrev:
vw___tompa skrev:

Vilka vi? roll Personligen gillar jag BILAR, jag gillar när folk lägger ned energi och har kreativa idéer som de använder på dessa. Om då utgångsläget är risigt eller pedantskött, om det då är en Volvo, Saab, Golf, Ferrari, Rolls Royce eller Lada, det må väl då kvitta bara attityden till det man håller på med och stuket är rätt. Jag gillar inte skit, jag gillar bilar. Ja, även dina! wink

Och jo, jag har en PV och den är i stort sett framdragen ur skogen för att renoveras upp till hyggligt skick, jag har även projekttråd på den, jag kanske borde ta bort den då jag inte börjat renovera en bil som var i toppskick från början...eller vänta nu?

Fast det är klart, det är ju lika bra den ligger där för admin på den här oseriösa sidan gillar ju samma skit som mig. wink

Jag undrar vad det är som är oseriöst på den här sidan? Den här sidan är väl JÄVLIGT seriös men många av er användare gör en del av inehållet oseriöst? Blanda för helvete inte ihop bild delen, forumet osv med vad vissa nötter skriver !?
Senast redigerat av Goffen (15 november 2009)

7 Inlägg
14 november 2009
Volvo544special65 skrev:
vw___tompa skrev:
Volvo544special65 skrev:

Vilka vi? roll Personligen gillar jag BILAR, jag gillar när folk lägger ned energi och har kreativa idéer som de använder på dessa. Om då utgångsläget är risigt eller pedantskött, om det då är en Volvo, Saab, Golf, Ferrari, Rolls Royce eller Lada, det må väl då kvitta bara attityden till det man håller på med och stuket är rätt. Jag gillar inte skit, jag gillar bilar. Ja, även dina! wink

Och jo, jag har en PV och den är i stort sett framdragen ur skogen för att renoveras upp till hyggligt skick, jag har även projekttråd på den, jag kanske borde ta bort den då jag inte börjat renovera en bil som var i toppskick från början...eller vänta nu?

Fast det är klart, det är ju lika bra den ligger där för admin på den här oseriösa sidan gillar ju samma skit som mig. wink

Jo, det stämmer utmärkt.
Vi är jag som skriver nu och han som skriver alla andra inlägg i tråden.
Vi är delägare i detta fordon wink

CSR
167 Inlägg
14 november 2009
Nu skiter vi i ungarna som trackar ner alla märken utom sitt eget och fortsätter med den här tråden wink

Kritik har jag inga problem med, och kommer aldrig att ha heller. Om jag får kritik på mina bilar så antingen lär jag mig av det, eller fortsätter mitt eget race!
Men när folk bara "hatar" ett visst märke och skriver av sin ilska såhär på forum på internet tycker jag bara är rentutav barnsligt tongue

Skärp er nu! Låt oss som gillar den här tråden vara här utan massor med skräpinlägg, och jag vädjar till er adminstratörer: gör bilen online igen! smile Dom hoppar ju inte in bilen direkt, de gör den ju bara bättre smile

Mitt inlägg får kritiseras, det ger jag själva f-n i wink

~ Kör hårt, men lugnt! ~

471 Inlägg
14 november 2009
Svedan skrev:
Nu skiter vi i ungarna som trackar ner alla märken utom sitt eget och fortsätter med den här tråden wink

Kritik har jag inga problem med, och kommer aldrig att ha heller. Om jag får kritik på mina bilar så antingen lär jag mig av det, eller fortsätter mitt eget race!
Men när folk bara "hatar" ett visst märke och skriver av sin ilska såhär på forum på internet tycker jag bara är rentutav barnsligt tongue

Skärp er nu! Låt oss som gillar den här tråden vara här utan massor med skräpinlägg, och jag vädjar till er adminstratörer: gör bilen online igen! smile Dom hoppar ju inte in bilen direkt, de gör den ju bara bättre smile

låter helskönt big_smile vi vill ha bilder nu! big_smile

Skiiit du nedde ! ;)

Refined
1 770 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
Svedan skrev:

Tackar ödmjukast smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
14 november 2009
Frän tråd big_smile även om 740 inte är min favorit bil kommer jag kolla här ändå big_smile
klockrent med trådar som stör ändra big_smile så jobba på nu zwudda..

synd att de ska va så jävla gnäll i volvo projektrådar om de saknar Turbo ..
har de Turbo så äre aldrig nån som gnäller . kul att nån vågar göra nått andra inte vågar..

Refined
1 770 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
Frän tråd big_smile även om 740 inte är min favorit bil kommer jag kolla här ändå big_smile

har de Turbo så äre aldrig nån som gnäller . kul att nån vågar göra nått andra inte vågar..

Det tackar vi för smile
Kul att någon irriterar sig på den wink 745 är väl knappast någon "drömbil" direkt heller, men man kan ju göra dom lite mer drömlika wink

Och, ang. det med turbon, du har väl inte läst någonstans i tråden att vil INTE skall ha någon va? smile

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
14 november 2009
Zwudda skrev:
MrEricsson skrev:

Det tackar vi för smile
Kul att någon irriterar sig på den wink 745 är väl knappast någon "drömbil" direkt heller, men man kan ju göra dom lite mer drömlika wink

Och, ang. det med turbon, du har väl inte läst någonstans i tråden att vil INTE skall ha någon va? smile

jo jag vet att ni inte ska ha turbo men syftade mest på gnäll spiken som ogillade volvo
alla ska ju bara gnälla i trådar där de inte är sönder trimmade turbo volvos

Refined
1 770 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
Zwudda skrev:
MrEricsson skrev:

Det tackar vi för smile

jo jag vet att ni inte ska ha turbo men syftade mest på gnäll spiken som ogillade volvo
alla ska ju bara gnälla i trådar där de inte är sönder trimmade turbo volvos

Så sant så.
vi hade faktiskt ett helt turbokit liggande till den, dock orginal. Men vi struntade i det eftersom det inte fanns tid eller ork just då.
Men de tankarna har börjat leta sig tillbaka igen smile

Refined
1 770 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
Off Topic:
Först och främst vill jag tacka Moderaten/Admin som såg till att min vår bil blev upplåst igen.
Utan att vi ens sagt till att den borde bli det, det känns som om de då insåg själva att det var fel att ta bort den.

On Topic:
Då min delägare valde att åka till flickvännen (må han brinna i helvete *haha*) så föll planerna att få lite färg på kärran i helgen.
Men inga bittra miner för det, vi bestämde nästa helg istället. Då har vi lite mer betänketid på oss om färgvalet.

Någon som har lite mer ideer? Gärna med bilder smile Men inget svårlackat eller dyrt!!

4 637 Inlägg
14 november 2009
Välgjord tråd med många uppdateringar. Skitkul att se när folk får tag på en vinterbil för 800 spänn och piffar till det lite istället för att skabba ner den ytterligare. En tråd som sprider glädje i höstmörkret!

Administratör
2 981 Inlägg
15 november 2009
Jag orkar inte sitta o radera alla OT inlägg. Från och med detta inlägg handlar resten av inläggen seriöst om bilen i fråga. Skärp er nu.

En kopp av den svarta såsen...

471 Inlägg
15 november 2009
du kan lacka nedre delen grön typ militär aktigt och alla stolpar och taket vitt eller svart och då fälgarna därefter? om du inte nu hade köpt några som man inte vill måla på big_smile

Skiiit du nedde ! ;)

Refined
1 770 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
EmilHammarlund skrev:
Välgjord tråd med många uppdateringar. Skitkul att se när folk får tag på en vinterbil för 800 spänn och piffar till det lite istället för att skabba ner den ytterligare. En tråd som sprider glädje i höstmörkret!

Tanken var väl ifrån första början att bara köpa den och köra sönder, men den var för fin för det visade det sig på besiktningen smile

Sök