Film: Så här behandlas streetrace bilar i Kanada

Carlee82 Icke gående Hellaflush wannabe
6 oktober 2009 · 287 Inlägg
Såhär beter sig ryggradslösa kräk! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 884#997884
Aerodynamik ...
6 oktober 2009 · 7 120 Inlägg



Fan va sorgligt, trodde bara att det var USA som hittade på såna här dumheter. sad

HansN83 x40
6 oktober 2009 · 1 209 Inlägg

fy e allt man kan säga!!!!! R.I.P.

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
The_Rebel Gréve
6 oktober 2009 · 497 Inlägg

stod att motorer och växellådor var stulna ur bilarna...    hårt straff om man verkligen hade älskat sin bil, lär ju inte göra om det tongue

dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
6 oktober 2009 · 718 Inlägg

Står ju att dom blivit beslagtagna och förstörda pga dom hade stulna motorer mm...

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
6 oktober 2009 · 946 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Fan va sorgligt, trodde bara att det var USA som hittade på såna här dumheter. sad

Nja, inget konstigt med det. Beslagtagen egendom som förverkas, inget konstigt med det. Förekommer i Sverige också, just såna här bilar vet jag inte iofs, men mycket annat.

Men kan inget annat än att beundra kranföraren. Han har nog övat en del på den där snygga svingen han för bilarna upp med på "brädan", sen hur han så enkelt plockar kylaren med gripklon för att i nästa moment slita ut motor/växellåda/avgassystem. Snyggt jobbat! smile

Senast redigerat av Dave_C70 (6 oktober 2009)

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Tuffhaggman
6 oktober 2009 · 864 Inlägg

Dave_C70 skrev:

Aerodynamik skrev:
Fan va sorgligt, trodde bara att det var USA som hittade på såna här dumheter. sad

Nja, inget konstigt med det. Beslagtagen egendom som förverkas, inget konstigt med det. Förekommer i Sverige också, just såna här bilar vet jag inte iofs, men mycket annat.

Men kan inget annat än att beundra kranföraren. Han har nog övat en del på den där snygga svingen han för bilarna upp med på "brädan", sen hur han så enkelt plockar kylaren med gripklon för att i nästa moment slita ut motor/växellåda/avgassystem. Snyggt jobbat! smile

Riktigt säker förare.

Expoze
6 oktober 2009 · 2 024 Inlägg

Fast taskig kapitalförstöring att bara pressa skiten.
Beslagta och slakta upp och sälj i delar, pengarna polisen får in på det kan de använda till att anordna legala race istället......

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom
Ford Taunus 2300 GXL "Rackham" (1974)
azid Det som inte dödar gör ont
6 oktober 2009 · 2 668 Inlägg

bara jappare... rasism eayyy

2slow
KingWS6 TACS Medlem
6 oktober 2009 · 457 Inlägg

azid skrev:
bara jappare... rasism eayyy

Det är ju bara japsare som bryter mot lagen ... cool

karlitoo
6 oktober 2009 · 263 Inlägg

Var visserligen inte värsta bilarna men gör ändå ont att se. Tänk att se sin egen bil skrotas på det sättet LIVE , hade lipat som en liten flicka haha ='(

Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -
Znurf
7 oktober 2009 · 207 Inlägg

karlitoo skrev:
Var visserligen inte värsta bilarna men gör ändå ont att se. Tänk att se sin egen bil skrotas på det sättet LIVE , hade lipat som en liten flicka haha ='(

Jag hade dedikerat mitt liv till att hämnas på de jag ansåg ansvariga / skyldiga (självklart inte migsjälv då såklart), but then again, jag hade inte varit med på ett streetrace heller... inte kört iallafall cool

Pierre-na
7 oktober 2009 · 398 Inlägg

Klarade inte av att se hela klippet det var bara för overkligt ;(

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
drazen_gti
7 oktober 2009 · 807 Inlägg

jag fick tårar i ögonen sad

I'd rather die like a man, than live like a coward
M_Fotograf Fotograf
7 oktober 2009 · 223 Inlägg

Ser ut som ena A-stolpen fick sig en släng om wink

Håll hårt i bilarna nu... Är väll bara en tidsfråga till det blir så här med smile

/M_fotograf
Frostfjord Ljudbyggare
7 oktober 2009 · 170 Inlägg

Stackars stackars bilar... Fan inte bilens fel hur ägaren kör ju :S
Sälj bilarna skitbilligt utomlands istället, till typ mig...

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
neckwomen_88
7 oktober 2009 ·

usch, stängde av halvvägs.
Som sagt kanske inga wurschting-bilar på klippet, men tänk ägarna som förmodligen lagt både sin själ och ekonomi på bilarna. Hua.

sverige är inte så tokigt ändå cool

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
7 oktober 2009 · 581 Inlägg

Fan va jobbigt att se detta...

Ahh sh*t, motorerna är i också sad Nooooooooo, sliter ut hjärtat..

Senast redigerat av supersupra87 (7 oktober 2009)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Eisenhut
7 oktober 2009 · 1 827 Inlägg

Jag mår fan lika dåligt av att se detta som att se typ gore eller liknande...

Jag som vet vad dessa bilar kostar och är värda vet ju att det är otroligt mycket pengar. Jänkarna kan lätt lägga flera hundra tusen på sina civics utan att det syns för gemene man så tro inte att det inte var tonvis med cash som försvann där.

Sen ni som tror det är stulna motorer mm... Är ni helt hjärntvättade? Detta är något polisen säger för att få medhåll av allmänheten och få intrycket av att alla racers är kriminella på fler plan.

För jag kan LOVA att vore en av dom där motorerna eller fälgarna mina så hade jag ALDRIG låtit polisen krossa dom med någon annans bil... Det hade polisen inte heller gjort. Då plockar man ur detta försiktigt först för att återlämna till den rättmätige ägaren.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Rand
7 oktober 2009 · 1 024 Inlägg

vad är det ni sitter å säger, vadå synd. rätt ått dom asen, snor dom andras saker så är det fan rätt gjort! bra jobbat. jävla tjuvar!

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang