Håller med, 23 mA drar inte ur batteriet på så kort tid. Nu drar ju stereon visserligen 55 mA när du plockar bort fronten, men det skulle ändå teoretiskt behövas 1000 timmar innan ett 55 Ah batteri blir urdraget (ner till 10,5 V) och det är ju lite längre tid än dina 10-12 timmar.

Även när vi räknar med att batteriet bara har kvar hälften av sin ursprungliga kapacitet så tar det ändå 500 timmar för att ladda ur batteriet, så den möjligheten sprack också.
Gör som jocke_gronberg föreslår, mät på batterikabeln, då får du med all strömförbrukning i hela bilen. Men kom ihåg att stänga av alla saker med tanke på att din multimeter inte verkar kunna mäta så stora strömmar.
Visar det sig att det inte drar så mycket ström när du mäter på batterikabeln, då kan du prova att lämna bilen i tex 10-12 timmar med stereofronten bortplockad och göra kontrollmätning av batterispänningen varannan timme.
När det har gått 10-12 timmar så mäter du batterispänningen först, sedan startar du motorn och ser vad som händer. Samtidigt som du startar motorn så mäter du batterispänningen för att se hur mycket spänningen sjunker på själva polerna. Kan vara bra att ha en medhjälpare vid den mätningen.
