Vaccinet Mot Svininfluensan....Ska Du Ta Det?

Iam2fast4U
10 november 2009 · 1 534 Inlägg

Ramrod skrev:
Jag har en teori till masshysterin..

Största  anledningen till hysterin är att svin flänsan är "NY"  det är den största annledningen..
Dom andra flänsorna är gammla & man vet att dom dödar 250- 500 000 pers / år... där göres inga vaccinationer överhuvudtaget...   Varför ????

Då har dom antagit - bara för att den är ny & okänd- kopplar dom den till att folk inte har resistens mot svin flänsan.. &  KATCHING!! --- drar upp dödigheten till ÖVER 500 000 personer / år.. för att den är ny, okänd  & folk inte har restisens mot den.. som mot dom vanliga flänsorna..

Det är därför det är sån jävla hysteri..

Bara det att svininfluensan har funnits ett bra jävla tag, var ju ett svininfluensa outbreak i usa 1976
Länkar filmen igen:
Bläddra ned så ser man den http://www.examiner.com/x-6495-US-Intel … h-from-flu

Dessutom är svininfluensans dödlighet ca: 0,4%...
Den ända anledningen till att det är masshysteri är att media förstorar upp allt tiofaldigt och att folk tror på skiten

BMW E34 "538" (1990)
Fallberg
10 november 2009 · 13 Inlägg

Ramrod skrev:
Med sprutan kan man fortfarande bli sjuk, & vara smittbärare,,  plus att "vaccinet" inte är ett riktigt vaccin. Det innehåller direkt livsfarliga gifter, Helt o testat & provat..   Detsutom den biten i vaccinet som ska vara ett vaccin.. är inte virus strängar av svin febern..  det är nått annat som "liknar" svin febern..  & det är en DIREKT chansning på att det här på allvar antagligen inte funkar..

Gifterna i "vaccinet" är till för att "boosta upp" kroppens eget imunförsvar som en åtgärd för att stammen antagligen inte kommer att funka... Det hela är med andra ord en sken mannöver för att få folk att tro att det är ett riktigt vaccin?? 


Även om du tar vaccinet.. med anledning vad jag har lärt mig om vaccinet..
så kan du fortfarande bli sjuk & du är 100% smittbärare iallafall..
Det är alltså helt ogjort att vaccinera sig.. & detsutom gått på hysterin & samtidigt fått alla gifterna i sig... som boost för ditt eget imunförsvar .. för att troligtvis funkar inte virus stammen i vaccinet mot svin flänsan-  för det är inte samma virus...  Alltså helt värdelöst vaccin..
dom som HAR tagit vaccinet har bevisligen fått andra livsfarliga biverkningar.... Undra på att tillverkarna har fått total ansvarsfrihet & avtalet med dom & staten är hemligstämplat... Hmmmm?????


Jag har en teori till masshysterin..

Största  anledningen till hysterin är att svin flänsan är "NY"  det är den största annledningen..
Dom andra flänsorna är gammla & man vet att dom dödar 250- 500 000 pers / år... där göres inga vaccinationer överhuvudtaget...   Varför ????

Då har dom antagit - bara för att den är ny & okänd- kopplar dom den till att folk inte har resistens mot svin flänsan.. &  KATCHING!! --- drar upp dödigheten till ÖVER 500 000 personer / år.. för att den är ny, okänd  & folk inte har restisens mot den.. som mot dom vanliga flänsorna..

Det är därför det är sån jävla hysteri..

Om giftet du pratar om riktar sig mot kvicksilvret som många verkar reagera på, så har jag hört att det är kvicksilver i alla vaccin, dvs konserveringsmedlet innehåller kvicksilver. Men jag är ingen läkare eller forskare. Var nåt jag hörde av en läkare...

Rätta mig om jag har fel smile

Senast redigerat av Fallberg (10 november 2009)

Opel Kadett C 1.2s "b20" (1979)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg

Fallberg skrev:

Ramrod skrev:
Med sprutan kan man fortfarande bli sjuk, & vara smittbärare,,  plus att "vaccinet" inte är ett riktigt vaccin. Det innehåller direkt livsfarliga gifter, Helt o testat & provat..   Detsutom den biten i vaccinet som ska vara ett vaccin.. är inte virus strängar av svin febern..  det är nått annat som "liknar" svin febern..  & det är en DIREKT chansning på att det här på allvar antagligen inte funkar..

Gifterna i "vaccinet" är till för att "boosta upp" kroppens eget imunförsvar som en åtgärd för att stammen antagligen inte kommer att funka... Det hela är med andra ord en sken mannöver för att få folk att tro att det är ett riktigt vaccin?? 


Även om du tar vaccinet.. med anledning vad jag har lärt mig om vaccinet..
så kan du fortfarande bli sjuk & du är 100% smittbärare iallafall..
Det är alltså helt ogjort att vaccinera sig.. & detsutom gått på hysterin & samtidigt fått alla gifterna i sig... som boost för ditt eget imunförsvar .. för att troligtvis funkar inte virus stammen i vaccinet mot svin flänsan-  för det är inte samma virus...  Alltså helt värdelöst vaccin..
dom som HAR tagit vaccinet har bevisligen fått andra livsfarliga biverkningar.... Undra på att tillverkarna har fått total ansvarsfrihet & avtalet med dom & staten är hemligstämplat... Hmmmm?????


Jag har en teori till masshysterin..

Största  anledningen till hysterin är att svin flänsan är "NY"  det är den största annledningen..
Dom andra flänsorna är gammla & man vet att dom dödar 250- 500 000 pers / år... där göres inga vaccinationer överhuvudtaget...   Varför ????

Då har dom antagit - bara för att den är ny & okänd- kopplar dom den till att folk inte har resistens mot svin flänsan.. &  KATCHING!! --- drar upp dödigheten till ÖVER 500 000 personer / år.. för att den är ny, okänd  & folk inte har restisens mot den.. som mot dom vanliga flänsorna..

Det är därför det är sån jävla hysteri..

Om giftet du pratar om riktar sig mot kvicksilvret som många verkar reagera på, så har jag hört att det är kvicksilver i alla vaccin, dvs konserveringsmedlet innehåller kvicksilver. Men jag är ingen läkare eller forskare. Var nåt jag hörde av en läkare...

Rätta mig om jag har fel smile

Kvicksilver i vaccin förbjöds på 90 talet... Det finns inga gräns värden på det som säger att under det här så är det säkert att ta det.  Är det farligt så är det!  & nu har dom plötsligt tagit fram det igen??  Hmmmm?    Den här formen av kvicksilver detsutom i det här vaccinet är tydligen farligare än tex det du får i dig via kosten . Så det argumentet faller också. dom som säger att:  "Men du får ju MER i dig när du äter mat!"  Men den riktigt farliga chansningen i vaccinet är ett kolväte, en antioxidant som kallas: Squalene/Hajleverolja
Om det är NÅTT man ska oroa sig över i vaccinet så är det, det här.

Läs den här länken om innehållet..  Det blir så mycket text här annars.. http://www.zarahssida.se/blog.php?bid=658

Vill lägga till också, i mitt förra inlägg att svinflänsan inte alls är en ny flänsa den har varit känd ända sen 30 talet..  missade att få med det i inlägget då...

Senast redigerat av Ramrod (11 november 2009)

With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg
With great freedom comes great responsebility
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Volvo 850 "MR500" (2011)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=SKyu_hY- … re=related
I det här klippet pratar dom lite om gifthalten av kvicksilvret..

Senast redigerat av Ramrod (11 november 2009)

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=n9czKJ3f … re=related
Mer om kvicksilvret & vad det gör med nervsystemet....

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg
With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Hamilton
11 november 2009 · 8 865 Inlägg

Ramrod skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=hD12BUYylV4&feature=related
Mer om svin flänsan

är det inte bättre att du redigerar dina inlägg i stället för att svara på dina egna?
Att endast ha länkar i inlägg tillför ju inte tråden något.

Senast redigerat av Hamilton (11 november 2009)

Fotograf på tierpidag.se
Hamilton
11 november 2009 · 8 865 Inlägg

Ramrod skrev:

Hamilton skrev:

Ramrod skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=hD12BUYylV4&feature=related
Mer om svin flänsan

är det inte bättre att du redigerar dina inlägg i stället för att svara på dina egna?
Att endast ha länkar i inlägg tillför ju inte tråden något.

Att citera är att svara...   som nu!
Vad säger att en länk inte säger lika mycket eller mer än ett inlägg??     
Ska jag tolka alla video klipp genom text eller?      Fuckface!

Frågan är ju vad som ska diskuteras i dina inlägg, du länkar till filmer och inget mera.
Sen går det som jag skrev tidigare att redigera egna inlägg i stället för att svara på sina egna.

Din kommentar avstår jag i från att svara på

Fotograf på tierpidag.se
Martin 9-3 Fisketokig
11 november 2009 · 2 997 Inlägg

CrilleD skrev:
Fast man kan väl fortfarande drabbas av svininfluensan någon vecka efter att man tagit vaccinet har jag hört. Men man får väl hålla tummarna att man inte råkar ut för den under den lilla tiden.

Största risken har man dessutom de kommande dagarna.

Kroppen reagerar på det främmande vaccinet och man är många gånger mer mottaglig dagarna efter man vaccinerats än innan

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Noxxer
11 november 2009 · 1 482 Inlägg

Jag har ett väldigt dåligt immunförsvar.
Jag har idag vaccinerat mig.

Jag mår riktigt dåligt just nu kan jag meddela. Redan 30 minuter efter sprutan började det kännas skitkonstigt i hela kroppen.

Jag tog sprutan 07.30 på morgonen... nu är kl 19.35 och jag känner mig bara värre o värre.

Jag är riskgrupp, astma.
Jag ska ta en till spruta om 3-6 veckor.
Kommer jag göra det? HELL NO!

BLT Service
Theracords Music Label
Nitrometanskada Gött mos
11 november 2009 · 1 096 Inlägg

Nej det ska jag inte.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Ramrod
11 november 2009 · 674 Inlägg

Hamilton skrev:

Ramrod skrev:

Hamilton skrev:
är det inte bättre att du redigerar dina inlägg i stället för att svara på dina egna?
Att endast ha länkar i inlägg tillför ju inte tråden något.

Att citera är att svara...   som nu!
Vad säger att en länk inte säger lika mycket eller mer än ett inlägg??     
Ska jag tolka alla video klipp genom text eller?      Fuckface!

Frågan är ju vad som ska diskuteras i dina inlägg, du länkar till filmer och inget mera.
Sen går det som jag skrev tidigare att redigera egna inlägg i stället för att svara på sina egna.

Din kommentar avstår jag i från att svara på

Till länkarna står det under vad det handlar om..     Det skulle bli JÄVLIGT mycket text om jag skulle teleprinta allt vad som händer & sägs i videona....  Videona säger mycket mer än vad jag skulle kunna få ner i text på ett inlägg.. Hur många skulle orka läsa allt det..  Fattar du inte det... är du på riktigt eller ??  Vad vill du att jag ska göra... ???     Länkaran för övrigt är JÄVLIGT relevanta för ämnet i tråden!  Men du kanske är blind eller inte förstår engelska som några har som språk i länkarna... eller kanske inte har hjärnkraften att förstå vad dom säger & känner dig utanför?  Sorry kan inte hjälpa dig då...   

Sluta snacka skit om mina länkar Skriv nått om ämnet själv i tråden eller annars ge helvete i att reta upp mig för jävligt relevant material jag länkar till i ämnet!

Senast redigerat av Ramrod (11 november 2009)

With great freedom comes great responsebility
Volvo 850 "MR500" (2011)
Volvo XC70 2,4T "Cop Car" (2000)
Engkan
11 november 2009 · 83 Inlägg

Ramrod skrev:

Hamilton skrev:

Ramrod skrev:
Att citera är att svara...   som nu!
Vad säger att en länk inte säger lika mycket eller mer än ett inlägg??     
Ska jag tolka alla video klipp genom text eller?      Fuckface!

Frågan är ju vad som ska diskuteras i dina inlägg, du länkar till filmer och inget mera.
Sen går det som jag skrev tidigare att redigera egna inlägg i stället för att svara på sina egna.

Din kommentar avstår jag i från att svara på

Till länkarna står det under vad det handlar om..     Det skulle bli JÄVLIGT mycket text om jag skulle teleprinta allt vad som händer & sägs i videona....  Videona säger mycket mer än vad jag skulle kunna få ner i text på ett inlägg.. Hur många skulle orka läsa allt det..  Fattar du inte det... är du på riktigt eller ??  Vad vill du att jag ska göra... ???     Länkaran för övrigt är JÄVLIGT relevanta för ämnet i tråden!  Men du kanske är blind eller inte förstår engelska som några har som språk i länkarna... eller kanske inte har hjärnkraften att förstå vad dom säger & känner dig utanför?  Sorry kan inte hjälpa dig då...   

Sluta snacka skit om mina länkar Skriv nått om ämnet själv i tråden eller annars ge helvete i att reta upp mig för jävligt relevant material jag länkar till i ämnet!

NU TAR VI DET JÄÄÄVLIGT LUGNT VA! haha (välkommen persbrandt!)

ps: håller för övrigt med dig om det mesta angående vaccinet

Senast redigerat av Engkan (11 november 2009)

Mercedes CLS 63 AMG "Kleemann K4" (2012)
sirmiro Double-Unicorn Rider
11 november 2009 · 2 486 Inlägg

Var och en får göra som de vill.

Jag säger åter att jag INTE kommer låta någon ta ett otestat preparat och spruta in i min kropp.

Men ni som vill leva på styva linan så kan jag erbjuda en kostnadsfri injektion av etanol eller bensin. Antingen stärker det immunförsvaret eller så får man allvarliga men.

Och hur sjukt och provocerande detta inlägg än må vara så är det ungefär samma sak, ett preparat som kommer göra skada i hopp att kroppen ska bli starkare och ingen vet om det fungerar.

Ejan
11 november 2009 · 648 Inlägg

kommer knappast ta nån spruta..never ever   masshysteri bara

MilleN
12 november 2009 · 9 108 Inlägg

Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.

Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.

FireTraXX DFFL
12 november 2009 · 9 020 Inlägg

Vill jag späda ut blodet med gifter som jag VET är dåliga för mig så köper jag tjack.
Vältestat med gott resultat (Nåja tongue) och det för iallafall bort tankarna från influensan.

Kommer inte att vaccinera mig.
Bättre att de svaga dör nu än att försvaga immunförsvaret för nästkommande generationer.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hybriden
12 november 2009 · 677 Inlägg

Jag tog vaccsinet i dag efter 3 timmar sköande...

Just nu mår jag inge bra..... är snurrig o febrig.

ZonaX Svetsare
12 november 2009 · 3 150 Inlägg

MilleN skrev:
Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.

Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.

Har också sett det på Vakna med The Voice, och Jacob som är en av "programledarna" låg hemma i "vaccininfluensa"   smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang