2468
Sök

Vaccinet Mot Svininfluensan....Ska Du Ta Det?

huh?
10 427 Inlägg
12 november 2009
Grinade ni lika mycket när ni fick de obligatoriska ( ?? ) vaccinen mot diverse ( ?? ) på lågstadiet också? tongue

Edit: Kanske är nångång på mellanstadiet man tar nån också om jag inte minns fel.
Senast redigerat av steifan (12 november 2009)

674 Inlägg
12 november 2009
MilleN skrev:
Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.

Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.

Va?   Hur fan argumenterade dom det?   Man kan ju fortfarande bli sjuk i flänsan + att man ändå är 100 smittbärare även om man har tagit det så kallade vaccinet.. ??  Förstår inte alls logiken i deras tänkande där.. som om dom helt saknade den... ??   Detsutom  "vaccinet "  bygger inte på virus stammen ifrån svininfluensan.. det är nån helt annan stamm som LIKNAR svininfluensan..   Det hela är en ren chansning..  Det säger smittskydds läkarna själva..   Inte alls säkert att det funkar överhuvudtaget.. !

With great freedom comes great responsebility

7 100 Inlägg
12 november 2009
dom kanske vill förinta världen,så då kom dom på de här skiten,och vill att alla ska ta sprutan.men igentligen är det ett gift,och alla kommer att dö någon månad senare!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Svetsare
3 150 Inlägg
12 november 2009
Trådstartare
Ramrod skrev:
MilleN skrev:
Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.

Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.

Va?   Hur fan argumenterade dom det?   Man kan ju fortfarande bli sjuk i flänsan + att man ändå är 100 smittbärare även om man har tagit det så kallade vaccinet.. ??  Förstår inte alls logiken i deras tänkande där.. som om dom helt saknade den... ??   Detsutom  "vaccinet "  bygger inte på virus stammen ifrån svininfluensan.. det är nån helt annan stamm som LIKNAR svininfluensan..   Det hela är en ren chansning..  Det säger smittskydds läkarna själva..   Inte alls säkert att det funkar överhuvudtaget.. !

Varför finns det ingen källförteckning där man kan läsa detta med egna ögon!?  sad 

Man bara hör lite från olika folk men jag vill läsa det svart på vitt med egna ögonjävlar!

Ps. morsan tog vaccinet idag, men syrran och jag har bestämt oss att inte göra det. Känns bara onödigt.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

674 Inlägg
12 november 2009
ZonaX skrev:
Ramrod skrev:
MilleN skrev:

Varför finns det ingen källförteckning där man kan läsa detta med egna ögon!?  sad 

Man bara hör lite från olika folk men jag vill läsa det svart på vitt med egna ögonjävlar!

Ps. morsan tog vaccinet idag, men syrran och jag har bestämt oss att inte göra det. Känns bara onödigt.

Det finns.. kolla mina inlägg innan. där har jag bland annat länkat tll en blogg sida, där en tjej har gjort en grundlig reserch om vaccinet & innehållet..  där hon länkar till sina egna källor..
Finns flera bra oberoende länkar som jag lagt in här..

1 482 Inlägg
12 november 2009
Well jag fick stanna hemma från jobbet idag pga sprutan.. Kul med en karensdag "suck"....

Ajja jag rekomenderar inte sprutan. Jag som har astma fick dessutom jävligt svårt att andas mitt i natten så det vart lite panik.

BLT Service
Theracords Music Label

Os Difuntos
1 822 Inlägg
13 november 2009
Varit emot vaccinet enda sen jag hörde om skiten, men nu har jag nog fått da-swinefluu. Vilken ironi

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

huh?
10 427 Inlägg
13 november 2009
Noxxer skrev:
Ajja jag rekomenderar inte sprutan. Jag som har astma fick dessutom jävligt svårt att andas mitt i natten så det vart lite panik.

Tar du ingen medicin?

9 108 Inlägg
13 november 2009
baca skrev:
Varit emot vaccinet enda sen jag hörde om skiten, men nu har jag nog fått da-swinefluu. Vilken ironi

Även om du tagit vaccinet så hade det inte hunnit verka och du hade fått influensan ändå.. Nåja, du överlever nog så krya på dig smile

Visst mår man skit ett par dagar men man ska ju vara bra rejält sjuk redan innan man får influensan för att man ska kola av, därför är jag emot vaccinet. Låter hellre mitt eget immunförsvar lära sig att ta hand om skiten.

674 Inlägg
13 november 2009
Jag kunde inte hålla mig... var tvungen att skicka ett mail till smittskyddsinstitutet.  ...får se vad dom svarar... om dom svarar...

674 Inlägg
13 november 2009
http://digdeep1.wordpress.com/2009/11/0 … to-people/
Hittade länk om läkare i Israel som protesterar att ge det "giftiga" vaccinet till folk som av EU & US är klassat som ett bio vapen... ??????    Alltsååå  Vad är det frågan om!????  Läs själva!
Står också nått om ett par svenskar som fått samma vaccin  & dött strax efteråt...
Tyskland vägrar ge vaccinet till sina soldater för att det är för farligt..
Polen KRÄVER mer bevis om säkerheten i vaccinet innan det får ges ut till folket..
Senast redigerat av Ramrod (13 november 2009)

674 Inlägg
13 november 2009
Delar i från vaccin rapporter :

1.The statistics presented by the CDC and other monitoring bodies are

severely distorted: the proven number of deaths due to the actual H1N1

virus is much smaller than previously reported: most cases were of

patients who died of underlying, concomitant conditions, yet were

labeled as H1N1 related deaths. Furthermore, a ;arge number of so-called

H1N1 cases were never actually proven to be such, cases counted even

including phone calls made to doctors by patients worried they might

have the H1N1 virus.

http://www.cbsnews.com/stories/2009/10/ … 4829.shtml

674 Inlägg
13 november 2009
Delar i från vaccin rapporter :

2. H1N1 is a mild influenza virus, much milder even than regular, yearly

seasonal influenza. The number of deaths is relatively small, compared

to yearly influenza mortality rates.

http://articles.mercola.com/sites/artic … demic.aspx

674 Inlägg
13 november 2009
Delar ifrån vaccin rapporter:

3. The Southern Hemisphere winter season passed without any major

catastrophe. The flu season already peaked in the USA.

http://articles.mercola.com/sites/artic … demic.aspx

674 Inlägg
13 november 2009

4. There IS vaccine available that does not contain either adjuvant or

thimerosal. That vaccine is being used on 250,000 German soldiers.

http://www.fightbackh1n1.com/2009/10/ge … erent.html

674 Inlägg
13 november 2009

5. Squalene is highly neurotoxic and causes severe auto-immune

reactions., even deaths.

http://www.without-consent.com/media/Sq … cology.pdf

674 Inlägg
13 november 2009

6. The concentration of squalene in both Focetria and PandemRix is

between half a million to a million times higher than the squalene

contained in the anthrax vaccine administered to US soldiers in 1991,

which was seriously implicated in the Gulf War Syndrome, and from which

hundreds of thousands of soldiers suffered terribly, and many thousands

died.

http://uncensored.co.nz/2009/08/26/mill … aused-gwi/

27 Inlägg
13 november 2009
Har redan tagit den=) bättre att göra det för då kan man vara säker på att man inte får det hehhe

Angel In The Night<3<

674 Inlägg
13 november 2009
Har inte sett ett enda bra, sant eller bevisat argument för att vaccinet  ÄR bra eller att det skulle fungera...    Inte ett enda!!.......   
.............???    Varför??

674 Inlägg
13 november 2009
Det här är ett intressant inlägg av smittskyddsläkare i en vaccin rapport:

Because of the recombinant nature of the H1N1 antigen used in the

manufacture of these vaccines, there is significant risk that the

vaccine itself will lead to a much more serious pandemic, by reassorting

itself with other viruses in the community.

http://clareswinney.wordpress.com/2009/ … ss-murder/

Sök