Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.
Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.
Va? Hur fan argumenterade dom det? Man kan ju fortfarande bli sjuk i flänsan + att man ändå är 100 smittbärare även om man har tagit det så kallade vaccinet.. ?? Förstår inte alls logiken i deras tänkande där.. som om dom helt saknade den... ?? Detsutom "vaccinet " bygger inte på virus stammen ifrån svininfluensan.. det är nån helt annan stamm som LIKNAR svininfluensan.. Det hela är en ren chansning.. Det säger smittskydds läkarna själva.. Inte alls säkert att det funkar överhuvudtaget.. !
dom kanske vill förinta världen,så då kom dom på de här skiten,och vill att alla ska ta sprutan.men igentligen är det ett gift,och alla kommer att dö någon månad senare!!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Konstigt att det blivit sådan sjuk hysteri om detta, såg t.ex. på vakna med the voice imorse och dom spydde verkligen galla över alla som inte ville ta vaccinet. "Ni är egoistiska och dumma i huvudet och riskerar folks liv" lät det ungefär.
Men varför i hela helvetet har det aldrig varit sådan här hysteri förut över någon influensa? Svininfluensan har ju faktiskt mindre dödlighet än en vanlig jävla influensa.
Va? Hur fan argumenterade dom det? Man kan ju fortfarande bli sjuk i flänsan + att man ändå är 100 smittbärare även om man har tagit det så kallade vaccinet.. ?? Förstår inte alls logiken i deras tänkande där.. som om dom helt saknade den... ?? Detsutom "vaccinet " bygger inte på virus stammen ifrån svininfluensan.. det är nån helt annan stamm som LIKNAR svininfluensan.. Det hela är en ren chansning.. Det säger smittskydds läkarna själva.. Inte alls säkert att det funkar överhuvudtaget.. !
Varför finns det ingen källförteckning där man kan läsa detta med egna ögon!?
Man bara hör lite från olika folk men jag vill läsa det svart på vitt med egna ögonjävlar!
Ps. morsan tog vaccinet idag, men syrran och jag har bestämt oss att inte göra det. Känns bara onödigt.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Varför finns det ingen källförteckning där man kan läsa detta med egna ögon!?
Man bara hör lite från olika folk men jag vill läsa det svart på vitt med egna ögonjävlar!
Ps. morsan tog vaccinet idag, men syrran och jag har bestämt oss att inte göra det. Känns bara onödigt.
Det finns.. kolla mina inlägg innan. där har jag bland annat länkat tll en blogg sida, där en tjej har gjort en grundlig reserch om vaccinet & innehållet.. där hon länkar till sina egna källor.. Finns flera bra oberoende länkar som jag lagt in här..
Varit emot vaccinet enda sen jag hörde om skiten, men nu har jag nog fått da-swinefluu. Vilken ironi
Även om du tagit vaccinet så hade det inte hunnit verka och du hade fått influensan ändå.. Nåja, du överlever nog så krya på dig
Visst mår man skit ett par dagar men man ska ju vara bra rejält sjuk redan innan man får influensan för att man ska kola av, därför är jag emot vaccinet. Låter hellre mitt eget immunförsvar lära sig att ta hand om skiten.
http://digdeep1.wordpress.com/2009/11/0 … to-people/ Hittade länk om läkare i Israel som protesterar att ge det "giftiga" vaccinet till folk som av EU & US är klassat som ett bio vapen... ?????? Alltsååå Vad är det frågan om!???? Läs själva! Står också nått om ett par svenskar som fått samma vaccin & dött strax efteråt... Tyskland vägrar ge vaccinet till sina soldater för att det är för farligt.. Polen KRÄVER mer bevis om säkerheten i vaccinet innan det får ges ut till folket..
Har inte sett ett enda bra, sant eller bevisat argument för att vaccinet ÄR bra eller att det skulle fungera... Inte ett enda!!....... .............??? Varför??