Med sprutan kan man fortfarande bli sjuk, & vara smittbärare,, plus att "vaccinet" inte är ett riktigt vaccin. Det innehåller direkt livsfarliga gifter, Helt o testat & provat.. Detsutom den biten i vaccinet som ska vara ett vaccin.. är inte virus strängar av svin febern.. det är nått annat som "liknar" svin febern.. & det är en DIREKT chansning på att det här på allvar antagligen inte funkar..
Gifterna i "vaccinet" är till för att "boosta upp" kroppens eget imunförsvar som en åtgärd för att stammen antagligen inte kommer att funka... Det hela är med andra ord en sken mannöver för att få folk att tro att det är ett riktigt vaccin??
Även om du tar vaccinet.. med anledning vad jag har lärt mig om vaccinet..
så kan du fortfarande bli sjuk & du är 100% smittbärare iallafall..
Det är alltså helt ogjort att vaccinera sig.. & detsutom gått på hysterin & samtidigt fått alla gifterna i sig... som boost för ditt eget imunförsvar .. för att troligtvis funkar inte virus stammen i vaccinet mot svin flänsan- för det är inte samma virus... Alltså helt värdelöst vaccin..
dom som HAR tagit vaccinet har bevisligen fått andra livsfarliga biverkningar.... Undra på att tillverkarna har fått total ansvarsfrihet & avtalet med dom & staten är hemligstämplat... Hmmmm?????
Jag har en teori till masshysterin..
Största anledningen till hysterin är att svin flänsan är "NY" det är den största annledningen..
Dom andra flänsorna är gammla & man vet att dom dödar 250- 500 000 pers / år... där göres inga vaccinationer överhuvudtaget... Varför ????
Då har dom antagit - bara för att den är ny & okänd- kopplar dom den till att folk inte har resistens mot svin flänsan.. & KATCHING!! --- drar upp dödigheten till ÖVER 500 000 personer / år.. för att den är ny, okänd & folk inte har restisens mot den.. som mot dom vanliga flänsorna..
Det är därför det är sån jävla hysteri..
Senast redigerat av Ramrod (10 november 2009)
With great freedom comes great responsebility