Parkeringsvakter?

suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

hej jag gjorde en snabb acceleration när jag skulle köra in på motorväg och en parkeringsvakt som körde en liten bil kom bakom mig och filmade mig med sin digitalkamera? vad betyder det ? får dom göra det? lr tror dom att dom är poliser lr ngt?

NissanMotorsport
19 oktober 2009 ·

Hur visste du att de var en parkeringsvakt?

i vilket fall så kan dom inte göra något ang att du körde för fort..  om dom åkte bakom dig och filma dig för att du åkte för fort kan dom ju inte bevisa hur fort du körde, om dom inte filmar sin egen hastighetsmätare men då kör ju dom likt förbannad lika fort..  sen tror ja nog dom får filma..

FireTraXX DFFL
19 oktober 2009 · 9 020 Inlägg

suzukiboy skrev:
hej jag gjorde en snabb acceleration när jag skulle köra in på motorväg och en parkeringsvakt som körde en liten bil kom bakom mig och filmade mig med sin digitalkamera? vad betyder det ? får dom göra det? lr tror dom att dom är poliser lr ngt?

Det första är ingen fråga.
Det betyder inget.
Ja, det får de göra.
Nej, det gör de inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

han hade parkeringsvakt kläder på sig med grön-gul väst..

Decibel
19 oktober 2009 · 2 911 Inlägg

När det gäller trafikförseelser som rör hastighet så är en sån film lika mycket värd som att han skulle ha filmat när hans hund bajsar, typ.

Vid andra förseelser, t.ex. vårdslöshet så finns det flertalet rättsfall där personer som kan identifieras lagförts. Finns även klantskallar som filmat sig själva och på så sätt identifierat sig.

suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

ja men jag körde inte fortare än vad det står på hastighetsskylten

LocKtar Herr
19 oktober 2009 · 1 722 Inlägg

suzukiboy skrev:
ja men jag körde inte fortare än vad det står på hastighetsskylten

Så vad är ditt problem?

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

jag undrar vf han idioten filmar mig

LocKtar Herr
19 oktober 2009 · 1 722 Inlägg

suzukiboy skrev:
jag undrar vf han idioten filmar mig

Det kommer du inte få reda på, om du nu inte frågar han.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

jaha det visste jag inte mannen ditt svar hjälpte myk tack du är smart

mur
19 oktober 2009 · 104 Inlägg

Han kanske tyckte du var snygg smile

suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

aa lr hur

LocKtar Herr
19 oktober 2009 · 1 722 Inlägg

suzukiboy skrev:
jaha det visste jag inte mannen ditt svar hjälpte myk tack du är smart

Äh, sluta.. Jag kan aldrig jämföra min intelligens med dej. Blev faktist riktigt imponerad när jag läste första raden du skrev i denna tråd.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

ja där ser du va ska jag göra om du inte fattar det men det va faktiskt inte så konstigt va? va fan skriver du här om du inte vet ngt om det din..

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
19 oktober 2009 · 3 404 Inlägg

hahahaha kan nästan se det framför mig, en ettrig lite plisa sitter i en liten bil och hänger på med filmkamera bakom dig tongue

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

ja precis han hade säkert tråkigt idioten

azid Det som inte dödar gör ont
19 oktober 2009 · 2 668 Inlägg

varför bryr du dig? såg du vilken firma det var så kan du ju ringa och fråga varför anställda filmar bilar som rullar då deras jobb handlar om bilar som står stilla...

2slow
blacken
19 oktober 2009 ·

Inget att bry sig om, han tillhör dom som inte kunde bli en Länsman bara. Så låt han leka länsman och vara skitviktig. Altenativt stoppa kräket och kör upp hans kamera, där solen inte skiner på han, så långt så att den vinkar åt han, när han borstar tänderna.. tonguelol

suzukiboy
19 oktober 2009 · 65 Inlägg

haha sant jag skulle ha gjort det wink

bmx
19 oktober 2009 · 7 100 Inlägg

brukar inte poliser ha gula västar.så är du säker på att de var en parkeringsvakt?kanske en civil snut?
men som jag har lärt mej så ska man snabbt upp i den hastigeten som gäller,så om du körde lagligt så är de nog inga problem

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang