Styla min Eclipse -1997

Pecustom
17 februari 2010 · 297 Inlägg

940_44 skrev:
kommer bli snyggt!!

ja du det tror faktiskt ja med big_smile det börjar ta sig nu.
väntar bara som sagt på fälgarna sad

Pecustom
17 februari 2010 · 297 Inlägg

Sickan_ skrev:
Riktigt snyggt det här big_smile Blir det nått elmia? smile

ja det beror vell på om man hinner osv big_smile men det får man se. ska inte ha för brottom vill inte göra misstag. annars kommer det flera tillfällen big_smile
finns massa bra utställningar efter också wink

mvh Pär

Timmyboy hellaflush!
17 februari 2010 · 1 266 Inlägg

galet grymt wink inget litet projekt du håller på med. Tröttnar du inte på att spackla o slipa? smile

Sickan_
17 februari 2010 · 945 Inlägg

mq_kille skrev:

Sickan_ skrev:
Riktigt snyggt det här big_smile Blir det nått elmia? smile

ja det beror vell på om man hinner osv big_smile men det får man se. ska inte ha för brottom vill inte göra misstag. annars kommer det flera tillfällen big_smile
finns massa bra utställningar efter också wink

mvh Pär

Okeejokeej ne för brottom ska man inte ha. Okej hoppas det blir några utställningar här neråt i landet så man kan kika på den om det inte blir något elmia tongue

Ska följa detta projektet iaf smile

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
_________________________________________________________________________
Pecustom
17 februari 2010 · 297 Inlägg

Timmyboy skrev:
galet grymt wink inget litet projekt du håller på med. Tröttnar du inte på att spackla o slipa? smile

ja om man säger så här. slipa och spackla kan man spy på big_smile men det gäller att bara tänka på att det blir bra efter XD men det tar lång lång tid.
Men ja det är stort hela bilen big_smile

Pecustom
17 februari 2010 · 297 Inlägg

Sickan_ skrev:

mq_kille skrev:

Sickan_ skrev:
Riktigt snyggt det här big_smile Blir det nått elmia? smile

ja det beror vell på om man hinner osv big_smile men det får man se. ska inte ha för brottom vill inte göra misstag. annars kommer det flera tillfällen big_smile
finns massa bra utställningar efter också wink

mvh Pär

Okeejokeej ne för brottom ska man inte ha. Okej hoppas det blir några utställningar här neråt i landet så man kan kika på den om det inte blir något elmia tongue

Ska följa detta projektet iaf smile

det kan jag lova dig big_smile du ska nog få se mycke av den där nere också big_smile ja det tycker ja följa det måste du big_smile händer massa galna ideer big_smile

/mvh Pär

Algeroth
17 februari 2010 · 510 Inlägg

Tja.

Har lite bilder, men du skall inte följa det jag gjorde. Men kan lägga upp lite bilder så du kan få se, så kan vi diskutera det. Vet lite bättre sätt numera då jag hjälpt lite folk efter mitt bygge att göra widebodykit. Får se om jag får lagt upp det imorgon.

Ha det gott
Mvh

Emil

Mitsubishi Eclipse "Piegacuz" (1997)
Pecustom
18 februari 2010 · 297 Inlägg

Algeroth skrev:
Tja.

Har lite bilder, men du skall inte följa det jag gjorde. Men kan lägga upp lite bilder så du kan få se, så kan vi diskutera det. Vet lite bättre sätt numera då jag hjälpt lite folk efter mitt bygge att göra widebodykit. Får se om jag får lagt upp det imorgon.

Ha det gott
Mvh

Emil

yes, ja det är altid kul att kolla på andra byggen också big_smile nej jag följer min egen design big_smile så det är lungt. gör allt själv papper och pennna sedan göra det i glasfiber smile

/PÄR

Algeroth
18 februari 2010 · 510 Inlägg

Tja,

Nja var väl mer hur jag byggde än vad jag byggde jag syftade på. Hittade dock inte så många byggbilder. Har dem på en annan burk så skall skramla reda på dem. Du kan dock titta på de 3 stackarna jag fick laddat upp.

http://www.garaget.org/Algeroth

Ha det gott, jag återkommer med bilder osv. hehe
Mvh

Emil

Mitsubishi Eclipse "Piegacuz" (1997)
Pecustom
18 februari 2010 · 297 Inlägg

Algeroth skrev:
Tja,

Nja var väl mer hur jag byggde än vad jag byggde jag syftade på. Hittade dock inte så många byggbilder. Har dem på en annan burk så skall skramla reda på dem. Du kan dock titta på de 3 stackarna jag fick laddat upp.

http://www.garaget.org/Algeroth

Ha det gott, jag återkommer med bilder osv. hehe
Mvh

Emil

aah jaja big_smile den var ju snygg. smile vilket år byggde du den?

mvh pär-

NeOx Saab 9-3 bioPOWER
18 februari 2010 · 463 Inlägg

helt galet snyggt projekt... kommer bli helt sjukt coolt när det blir klart allt... ett extra + för alla bilder, detaljbeskrivningar & byggdetaljer... kommer följas utan tvekan...

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Pecustom
18 februari 2010 · 297 Inlägg

NeOx skrev:
helt galet snyggt projekt... kommer bli helt sjukt coolt när det blir klart allt... ett extra + för alla bilder, detaljbeskrivningar & byggdetaljer... kommer följas utan tvekan...

tack så jätte mycket för dom fina kommentarerna big_smile sånna gillar jag! det är just då man orkar slipa i flera månader big_smile bra det tycker ja. följa det ska du absolute göra. du kommer få se mer sjuka saker frampå smile håller på med att fixa fälgar nu big_smile

/pär.

Algeroth
18 februari 2010 · 510 Inlägg

Vintern 2003-2004 gjorde jag fronten och bakkjolen. Vintern 2005-2006 widebodykittet, sidokjolarna och modda fronten och lacken. Vintern 2006-2007 stereon, 2007-2008 byggde jag om inredningen efter möss åt upp allt. 2008-2009 en del småpill med bromsar och liknande. Till nästa år blir väl lite småsaker med, men inget stort. Har ett annat bygge jag håller på med i garaget. Samtidigt som jag hjälper till att designa och bygga åt lite andra folk. Så mycket inför Elmia.

Men som sagt, jag skall jaga bilder åt dig.
Ha det gott
Mvh

Emil

Mitsubishi Eclipse "Piegacuz" (1997)
Pecustom
18 februari 2010 · 297 Inlägg

Algeroth skrev:
Vintern 2003-2004 gjorde jag fronten och bakkjolen. Vintern 2005-2006 widebodykittet, sidokjolarna och modda fronten och lacken. Vintern 2006-2007 stereon, 2007-2008 byggde jag om inredningen efter möss åt upp allt. 2008-2009 en del småpill med bromsar och liknande. Till nästa år blir väl lite småsaker med, men inget stort. Har ett annat bygge jag håller på med i garaget. Samtidigt som jag hjälper till att designa och bygga åt lite andra folk. Så mycket inför Elmia.

Men som sagt, jag skall jaga bilder åt dig.
Ha det gott
Mvh

Emil

yes det  var kul att se det smile oj vad länge du har hållt på big_smile

det är lungt grabben big_smile fick se vad jag ville se big_smile slutresultaten wink det var snygg!
lycka till med det du gör nu då.

får dra och kolla os.
hörs..

/pär.

Arcangelus <3 Japs
3 mars 2010 · 680 Inlägg

Å hur går det här!? wink

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Pecustom
3 mars 2010 · 297 Inlägg

Arcangelus skrev:
Å hur går det här!? wink

jo nu J+vlar ska ni få se snart smile en rolig uppdate kommer på fälgarna tongue till fredag eller lördag big_smile ska hämt dom på fredag smile

Ha de gött!!!

/pär.

NETTAN Girls go fast
5 mars 2010 · 893 Inlägg

Lite pixs tycker jag du kan bjussa på wink
Hoppas allt blir bra och ni kommer iväg till Elmia smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
NOOX
5 mars 2010 · 873 Inlägg

ett av garagets coolaste projekt imo
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432
BMW E46 touring "Blåbär" (2005)
Pecustom
6 mars 2010 · 297 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Lite pixs tycker jag du kan bjussa på wink
Hoppas allt blir bra och ni kommer iväg till Elmia smile

tja ja jo men vill inte visa för mycke hällre tongue

ja det kan bli tajt =/

/pär.e

Pecustom
6 mars 2010 · 297 Inlägg

NOOX skrev:
ett av garagets coolaste projekt imo
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

vad kul att du tycker det smile
kommer bredda bilen nu snart också!
nyss köpt nya splitt fälgar big_smile  så det kommer hända massa.

/pär.E

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang