Kan ju ändå inte köra og900 aero -84 på vintern ju!
haha nej det kan man ju faktiskt inte tänkte inte på det när jag satt och skrev nej men det kommer att uppdateras här såsmåningom, eventuellt kan jag tjata på morfar att han hämtar mig idag så jag får skruva lite, men vi får se
har fortfarande praktik, men nånting har hänt, jag har lyckats ta mig tid till att plocka bort huven så man får plats att skruva nästa vecka är det tänkt att jag ska hissa upp båda bilarna och börja plocka med bromsarna så att de klarar sig över en stillastående vinter hoppas jag kan ta bilder
såhär står hon nu över vintern, här följer en kort uppdatering.
ser fruktansvärt stökigt ut det blir en motortvätt till våren,
jag har 1 uppsättning sådana fälgar som jag tänkte ha till någon blivande saab sedan har jag också 2 uppsättningar aero fälgar och 1 uppsättning plåtisar till saabarna
den hela fördelaren som ska i saaben så snart som möjligt, ska även plocka ner startmotorn och kolla, misstänker att den e bränd
replika på stora aero vingen som behöver slipas o lackas,
det är trångt i morfars garage, ungefär 5 cm tillgodo, men det ska byggas om
där står motorhuven och väntar på bättre tider
tyvärr måste andra saaben stå ute :'( hoppas jag hittar ett garage till den snart
hittade en nyckelring tyckte den passade mkt bra för mig
kan ju nämna här också att jag är lite osäker på om jag ska använda glasfiberreplikan av stora aerovingen... så om någon är intresserad så skicka ett bud i pm eller mail, ( esbensvejstrup@hotmail.com ) så får vi se och ni får förlåta mig att det går trögt, men alltid kommer det något imellan men jag delar med mig av det lilla som händer och fortsätt kommentera, det är uppmuntrande
hade GÄRNA velat ha vingen men det är som vanligt Sluut på kontot sen vettefan vad man betalar för en sånn?
jag är också lite osäker vad man kan ta för vingen... men hör av dig om du får tag på pengar jag har ju som sagt inte riktigt bestämt mig om jag vill sälja den ,men är absolut i behov av pengarna så det är bara att höra av sig
Jag sålde en äkta aerovinge med helt gummi för 2000 för typ 4-5 år sedan..
En replica e värd kanske en tusenlapp?
Jag följer tråden iallafall!
Älskar gamla og900! Hade en i över 5 år som jag byggde om rätt mkt (finns bilder i mitt galleri)
Ni får städa ur garaget lite så att du får plats att meka
va kul att ni följer trots att det går ganska segt jo jag har blivit ganska förtjust i de gamla 900 det blir städning till våren när jag kan köra ut bilen
Jag sålde en äkta aerovinge med helt gummi för 2000 för typ 4-5 år sedan..
En replica e värd kanske en tusenlapp?
Jag följer tråden iallafall!
Älskar gamla og900! Hade en i över 5 år som jag byggde om rätt mkt (finns bilder i mitt galleri)
Ni får städa ur garaget lite så att du får plats att meka
var några äkta med halvtaskigt gummi ute för 1200 för ett halvårsen, så _)
O körde du i diket!? det var ju inte bra, men sålägne man klarar sig så
hehe ja jag skulle köra hem och det var glans is och i en skarp kurva kröp jag fram i kanske 40 och då släppte det bak på morfars saab:P sen så var vi nere i ett dike:/ tur att det finns snälla bönder
sålde min aero vinge idag både glad och ledsen men bra att den kommer till användning jag hatar att det är så kallt kan ju inte hålla på med bilen men om någon har saab delar liggandes får ni gärna höra av er jag är alltid intresserad, men har tyvär inte alltid pengar
sålde min aero vinge idag både glad och ledsen men bra att den kommer till användning jag hatar att det är så kallt kan ju inte hålla på med bilen men om någon har saab delar liggandes får ni gärna höra av er jag är alltid intresserad, men har tyvär inte alltid pengar
Vad tänker du isf på för delar? Har lite skit i vedboden som kanske aldrig kommer till användning.
Vad tänker du isf på för delar? Har lite skit i vedboden som kanske aldrig kommer till användning.
hehe typ vad som helst jag är intresserad av allt vad gäller saab delar, problemet blir ju att jag inte har pengar att köpa för, men säg vad du har, och vad du vill ha
hehe typ vad som helst jag är intresserad av allt vad gäller saab delar, problemet blir ju att jag inte har pengar att köpa för, men säg vad du har, och vad du vill ha
Jag har diverse vingar och vita blinkers (tror de är trubbnos, men osäker.) Det är väl det jag kan tänka mig sälja iaf, mitt kjolpaket och så behåller jag gärna.
Jag har diverse vingar och vita blinkers (tror de är trubbnos, men osäker.) Det är väl det jag kan tänka mig sälja iaf, mitt kjolpaket och så behåller jag gärna.