Man gör en intresseanmälan på deras hemsida eller skickar mail till de och bifogar bilder, skriver lite info om bilen osv.
aha, va det så "lätt"
har alltid trott att man va tvungen o va känd bilbyggare m.m för att få ställa ut bara hoppas på att jag har tillräcklig ekonomi för att bygga en värdig utställningsbil tills jag är 18-19
Yes, nej du kan i princip vara vem som helst sålänge "juryn" godkänner din bil så att den får vara med på utställningen. Sen kan man ju fråga sig om de gör en bra bedömmning eller inte.
Yes, nej du kan i princip vara vem som helst sålänge "juryn" godkänner din bil så att den får vara med på utställningen. Sen kan man ju fråga sig om de gör en bra bedömmning eller inte.
aa, vet du va det finns för "klasser" man kan stå med (är väll olika hallar för olika slags "klasser") o vinna priser i?
juryn är väl sådär.. min epa blev nekad, men sen vann den svergies snyggaste duett, och så vann den på american car show i uppsala.. däck var epan inte färdigbyggd när jag skickade in anmälan så:)
juryn är väl sådär.. min epa blev nekad, men sen vann den svergies snyggaste duett, och så vann den på american car show i uppsala.. däck var epan inte färdigbyggd när jag skickade in anmälan så:)
vem åker till en bilshow för o se på en traktor ?
Var faktiskt en eller två epor där iår. Så nån finns de väl.