5484
Sök

Lite frågor om elmia! titta o se om ni har svaret??

Thedriftking
28 oktober 2009
Trådstartare
tja,

jag har alltid undrat en sak om elmia....

hur ställerman ut/va ska man göra för att få ställa ut?

t.ex vi säger att jag har byggt en bra utställningsbil m.m hur gör jag för att ställa ut? måste jag ha vunnit priser eller vad?

mvh Erik

Got VTEC?
1 593 Inlägg
28 oktober 2009
Man gör en intresseanmälan på deras hemsida eller skickar mail till de och bifogar bilder, skriver lite info om bilen osv.

EDIT: Länk till intresseanmälan -> http://www.custommotorshow.se/intresseAnmalFordon.php
Senast redigerat av Takashi (28 oktober 2009)

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Thedriftking
28 oktober 2009
Trådstartare
Takashi skrev:
Man gör en intresseanmälan på deras hemsida eller skickar mail till de och bifogar bilder, skriver lite info om bilen osv.

aha, va det så "lätt" smile

har alltid trott att man va tvungen o va känd bilbyggare m.m för att få ställa ut tongue  bara hoppas på att jag har tillräcklig ekonomi för att bygga en värdig utställningsbil tills jag är 18-19 smile

Got VTEC?
1 593 Inlägg
28 oktober 2009
Yes, nej du kan i princip vara vem som helst sålänge "juryn" godkänner din bil så att den får vara med på utställningen. Sen kan man ju fråga sig om de gör en bra bedömmning eller inte.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Thedriftking
29 oktober 2009
Trådstartare
Takashi skrev:
Yes, nej du kan i princip vara vem som helst sålänge "juryn" godkänner din bil så att den får vara med på utställningen. Sen kan man ju fråga sig om de gör en bra bedömmning eller inte.

aa, vet du va det finns för "klasser" man kan stå med (är väll olika hallar för olika slags "klasser")  o vinna priser i? smile

VW Ägare
1 011 Inlägg
29 oktober 2009
Finns hur många klasser som helst. Dom brukar dela in dig i rätt klass. Skulle det bli fel när du får ditt avtal så är det bara ringa dom så byter de.

Lycka till med byggandet

Henrik Eberlund

Thedriftking
29 oktober 2009
Trådstartare
Eberlund skrev:
Finns hur många klasser som helst. Dom brukar dela in dig i rätt klass. Skulle det bli fel när du får ditt avtal så är det bara ringa dom så byter de.

Lycka till med byggandet

okej, tack tack smile

Jävel
2 018 Inlägg
29 oktober 2009
juryn är väl sådär.. min epa blev nekad, men sen vann den svergies snyggaste duett, och så vann den på american car show i uppsala.. däck var epan inte färdigbyggd när jag skickade in anmälan så:)

You got to risk it, to get the biscuit :)

Random Hero
4 047 Inlägg
29 oktober 2009
Plankpojk skrev:
juryn är väl sådär.. min epa blev nekad, men sen vann den svergies snyggaste duett, och så vann den på american car show i uppsala.. däck var epan inte färdigbyggd när jag skickade in anmälan så:)

vem åker till en bilshow för o se på en traktor ?

Dog food lid. Backwards

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
29 oktober 2009
DusanMandick skrev:
Plankpojk skrev:

vem åker till en bilshow för o se på en traktor ?

Var faktiskt en eller två epor där iår. Så nån finns de väl.

Sök