F&F i Örebro?

Albertoo
13 maj 2006 · 538 Inlägg

hörde nåt igår,vet ej hur väl det kan stämma, men hörde att det är några civil snutar i örebro från stockholm som kommit hitt och är med på street racen på nätterna för o kolla vilka som kör, de ska tydligen vara i 25 års ålder och ha en 200sx s14 och en ny saab sport kombi? rena F&F i örebro juh! big_smile

Scorren
13 maj 2006 · 186 Inlägg

Nu blev det intressant att söka till polishögskolan!!!

Catch me if you can!
Malmoe SSS -12
13 maj 2006 · 3 217 Inlägg

Scorren skrev:
Nu blev det intressant att söka till polishögskolan!!!

Du tog tangenterna ut mitt tangentbord!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
JohnnyN Rutinerad medlem
13 maj 2006 · 1 938 Inlägg

Det här kan nog kallas intressant faktist big_smile
Det blir att ta det lugnt där nu då wink

Albertoo
13 maj 2006 · 538 Inlägg

calibra_nox skrev:
Det här kan nog kallas intressant faktist big_smile
Det blir att ta det lugnt där nu då wink

mmm det blir det, så lungt att igår vart det inget race vad jag vet..för snut j*vlarna följer ju efter hela tiden...tycker det börjar bli dax o bygga en bana här i örebro...lite kul måste ju vi få ha big_smile

_AudiA6_ Tommy
14 juni 2006 · 84 Inlägg

Albertoo skrev:
hörde nåt igår,vet ej hur väl det kan stämma, men hörde att det är några civil snutar i örebro från stockholm som kommit hitt och är med på street racen på nätterna för o kolla vilka som kör, de ska tydligen vara i 25 års ålder och ha en 200sx s14 och en ny saab sport kombi? rena F&F i örebro juh! big_smile

hmm får man hålla sig i skinnet då wink någon som fått syn på dom då ? och om det är sant ?
Mvh

Four Ring´s To Rule Them All !
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang