Nu är den in kopplad med det funkar inte så bra. När jag släpper gasen så pyser det från luftfiltret först sen efter ett tag så pyser det från dumpen??? Jättekonstigt. ??
HJÄLP.....
Mr_EmCom skrev:
Mogel skrev:
Mr_EmCom skrev:
Du har uppenbart inte sökt över "hela nätet"
mjo.... google iallefall.....
Har du någon länk eller är du bara dryg?
Jag är bara dryg.
Det är väldigt lätt att titta på lite bilder på folk motorrum.. Och bara följa slangen.
Nu är den in kopplad med det funkar inte så bra. När jag släpper gasen så pyser det från luftfiltret först sen efter ett tag så pyser det från dumpen??? Jättekonstigt. ??
Du har kanske bara sastt dit den utan att justera in den riktigt? Fjädertrycket ska ju anpassas så att ventilen precis är stängd på tomgång om den ska funka bra.
Du har kanske bara sastt dit den utan att justera in den riktigt? Fjädertrycket ska ju anpassas så att ventilen precis är stängd på tomgång om den ska funka bra.
mjo jag har testat nästan alla lägen även haft den lite öppen men den kommer ändå efter om du förstår vad jag menar...
Kan vara både och. Har inte haft den erfarenheten med dumpen där du har den. Så jag säger bara att det kan vara problemet. Men finns det någon annan som har något att invända om mitt svar,så varsågod.