Angående: Bilintresserade Vimmerby trakten ??

WeDo
2 januari 2010 · 3 390 Inlägg

Teddybearvby skrev:
känns som den här tråden har ballat ut helt....

Ja, och blir det ingen bättring kommer den t.o.m låsas.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Aerodynamik ...
2 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Jag lägger upp en "Inför-tråd" snart och hoppas vi slipper skitsnacket där..

Adiii
2 januari 2010 · 186 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Jag lägger upp en "Inför-tråd" snart och hoppas vi slipper skitsnacket där..

yes gör det..smile...så hoppas vi att så många som möjligt dycker upp wink

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
Qbone Former E82 User
2 januari 2010 · 140 Inlägg

WeDo skrev:

Teddybearvby skrev:
känns som den här tråden har ballat ut helt....

Ja, och blir det ingen bättring kommer den t.o.m låsas.

tycker alla håller bra nivå med lite skämt, förutom AlvereZ som kanske tog i lite onödigt mycket!

länka gärna införtråden här sen:)

BMW 320d "F30" (2015)
AlvereZ
2 januari 2010 · 787 Inlägg

Qbone skrev:

WeDo skrev:

Teddybearvby skrev:
känns som den här tråden har ballat ut helt....

Ja, och blir det ingen bättring kommer den t.o.m låsas.

tycker alla håller bra nivå med lite skämt, förutom AlvereZ som kanske tog i lite onödigt mycket!

länka gärna införtråden här sen:)

Lite skämt? vart? roll Orka V4jessica som är och klagar i alla trådar på garaget..
Tog i för mycket? Jag som till och med suddade ut en massa...

Lite onödigt kanske att gå in i en tråd och tracka ner stad och bilar helt i onödan.. Framför allt när hon inte ens ska dit.. Fast det är ju såklart en bra nivå av skämt enligt dig..

Ska också börja gå in på alla trådar och va negativ och gnälla på allt så vi får en bra nivå av skämt på garaget och kanske blir bättre stämning.. Öööh

Gl hf

Qbone Former E82 User
2 januari 2010 · 140 Inlägg

AlvereZ skrev:

Qbone skrev:

WeDo skrev:

Ja, och blir det ingen bättring kommer den t.o.m låsas.

tycker alla håller bra nivå med lite skämt, förutom AlvereZ som kanske tog i lite onödigt mycket!

länka gärna införtråden här sen:)

Lite skämt? vart? roll Orka V4jessica som är och klagar i alla trådar på garaget..
Tog i för mycket? Jag som till och med suddade ut en massa...

Lite onödigt kanske att gå in i en tråd och tracka ner stad och bilar helt i onödan.. Framför allt när hon inte ens ska dit.. Fast det är ju såklart en bra nivå av skämt enligt dig..

Ska också börja gå in på alla trådar och va negativ och gnälla på allt så vi får en bra nivå av skämt på garaget och kanske blir bättre stämning.. Öööh

Gl hf

nu är jag ju inte så mycket på garagets forum, okej, det här är den enda;) men jag pwnade henne iaf så jag är nöjd;) puss o kram på dig!smile

BMW 320d "F30" (2015)
HOONIGAN
2 januari 2010 · 28 Inlägg

håller helt med AlvereZ

Aerodynamik ...
4 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Ted föreslog ishallsparkeringen och det är ju rätt bra faktiskt, stor och öppen yta! Men det är ju vid ett bostadsområde så vi lär få rätt mycket argt folk på oss.. Men men, vad tycker ni? tongue

AlvereZ
4 januari 2010 · 787 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Ted föreslog ishallsparkeringen och det är ju rätt bra faktiskt, stor och öppen yta! Men det är ju vid ett bostadsområde så vi lär få rätt mycket argt folk på oss.. Men men, vad tycker ni? tongue

Som du säger, det är ett bostadsområde/skolområde så det skulle antagligen inte va så lyckat?
I såna fall kan man väl lika gärna ta Odal området? Där nere bor det ju ingen på ganska långt avstånd och avsides fast endå centralt typ och relativt stort tongue

Så finns det ju bara 1 infart så då ser man ju "dom där" ganska tidigt innan dom kommit fram tongue

Senast redigerat av AlvereZ (4 januari 2010)

Aerodynamik ...
4 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Fast det är ju typ mindre än Netto/Expert fast lite svårare att hitta. tongue Tror nog ändå Netto/Expert parkeringarna och sen ICA senare på kvällen blir bäst.(?) smile

Sen kan det ju vara kul om vi hittade någon raksträcka att köra "lagligt" på.. roll

Senast redigerat av Aerodynamik (4 januari 2010)

T-boy
4 januari 2010 · 243 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Ted föreslog ishallsparkeringen och det är ju rätt bra faktiskt, stor och öppen yta! Men det är ju vid ett bostadsområde så vi lär få rätt mycket argt folk på oss.. Men men, vad tycker ni? tongue

Är det Subaru Teddy du snackar om?? Eller han kanske inte har kvar subban? tongue Men känns onödigt att reta upp folk även om det är kul, då kanske farbror blå ska komma och lägga sej i wink.

AlvereZ skrev:

Aerodynamik skrev:
Ted föreslog ishallsparkeringen och det är ju rätt bra faktiskt, stor och öppen yta! Men det är ju vid ett bostadsområde så vi lär få rätt mycket argt folk på oss.. Men men, vad tycker ni? tongue

Som du säger, det är ett bostadsområde/skolområde så det skulle antagligen inte va så lyckat?
I såna fall kan man väl lika gärna ta Odal området? Där nere bor det ju ingen på ganska långt avstånd och avsides fast endå centralt typ och relativt stort tongue

Så finns det ju bara 1 infart så då ser man ju "dom där" ganska tidigt innan dom kommit fram tongue

Ja, odal området är rätt bra idé tycker jag. Det är ju rätt stort ändå faktiskt smile

Aerodynamik skrev:
Fast det är ju typ mindre än Netto/Expert fast lite svårare att hitta. tongue Tror nog ändå Netto/Expert parkeringarna och sen ICA senare på kvällen blir bäst.(?) smile

Sen kan det ju vara kul om vi hittade någon raksträcka att köra "lagligt" på.. roll

Det är ju en ganska lång raksträcka efter bilprovningen in mot vimmerby. Fast vi kanske ska hitta någon raksträcka som är minde trafikerad.

Nissan 200sx s13 Projekt DRIFTWORKS - SMOKINGSKILLS
Aerodynamik ...
4 januari 2010 · 7 120 Inlägg

timpanen skrev:
Är det Subaru Teddy du snackar om?? Eller han kanske inte har kvar subban? tongue Men känns onödigt att reta upp folk även om det är kul, då kanske farbror blå ska komma och lägga sej i wink.

Nej, den jag menar har en saab. tongue Ja, jag tror inte det blir så lyckat vid ishallen...

timpanen skrev:
Ja, odal området är rätt bra idé tycker jag. Det är ju rätt stort ändå faktiskt smile

Det är ju en ganska lång raksträcka efter bilprovningen in mot vimmerby. Fast vi kanske ska hitta någon raksträcka som är minde trafikerad.

Industrirakan förbi bilprovningen är nog inte så smart, däremot kan man ju köra på rakan in mot Odal? Är väl några meter där åtminstone, och iallafall ingen trafik! smile

Annars håller jag fortfarande på Netto/Expert som utställnings område eller vad man ska säga.. tongue

T-boy
4 januari 2010 · 243 Inlägg

Aerodynamik skrev:

timpanen skrev:
Är det Subaru Teddy du snackar om?? Eller han kanske inte har kvar subban? tongue Men känns onödigt att reta upp folk även om det är kul, då kanske farbror blå ska komma och lägga sej i wink.

Nej, den jag menar har en saab. tongue Ja, jag tror inte det blir så lyckat vid ishallen...

timpanen skrev:
Ja, odal området är rätt bra idé tycker jag. Det är ju rätt stort ändå faktiskt smile

Det är ju en ganska lång raksträcka efter bilprovningen in mot vimmerby. Fast vi kanske ska hitta någon raksträcka som är minde trafikerad.

Industrirakan förbi bilprovningen är nog inte så smart, däremot kan man ju köra på rakan in mot Odal? Är väl några meter där åtminstone, och iallafall ingen trafik! smile

Annars håller jag fortfarande på Netto/Expert som utställnings område eller vad man ska säga.. tongue

Ja, det är ju faktiskt en liten raka där, kanske lite kort isåfall, kan inte upskatta hur många meter den kan va smile

Nissan 200sx s13 Projekt DRIFTWORKS - SMOKINGSKILLS
Teddybearvby
4 januari 2010 · 144 Inlägg

håller nog på AlvereZ där. odal e nog större faktiskt,,, och så svårt e de juh inte att hitta dit wink

Hyundai Santa Fe "Hummer Light" (2007)
Adiii
4 januari 2010 · 186 Inlägg

vart ligger odal??...eniro länk??...

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
BMW 530d "F11" (2017)
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
T-boy
4 januari 2010 · 243 Inlägg

Adiii skrev:
vart ligger odal??...eniro länk??...

http://kartor.eniro.se/m/Mts8n

Följ bara Förrådsgatan tills den tar slut så är du vid odal, ser du traktorer har du kommit rätt. Vid norra industriområdet och industrigatan där big_smile. Rätta mej om jag har fel

Senast redigerat av timpanen (5 januari 2010)

Nissan 200sx s13 Projekt DRIFTWORKS - SMOKINGSKILLS
Adiii
5 januari 2010 · 186 Inlägg

timpanen skrev:

Adiii skrev:
vart ligger odal??...eniro länk??...

http://kartor.eniro.se/m/Mts8n

Följ bara Förrådsgatan tills den tar slut så är du vid odal, ser du traktorer har du kommit rätt. Vid norra industriområdet och industrigatan där big_smile. Rätta mej om jag har fel

ah ja tror att ja vet vart det e...ska kolla in det ida smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
Adiii
5 januari 2010 · 186 Inlägg

skackade me en gammal klasskompis, för ett tag sen, då nämde ja lite om att det vore kul att ha en träff i vimmerby...osv...sen kom vi in på de att..det hade tydligen körts race. På nån flygraka?!?...ja frågade vart å han pekade lite hej villt, ...sen bytte vi ämne.

är det nån som vet vart det ligger??

om det visar sej att det går att köra där, skulle vu kunna prova å köra där??

hit me!! med förslag!!...smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
BMW 530d "F11" (2017)
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
Aerodynamik ...
5 januari 2010 · 7 120 Inlägg

Odal är väl rätt bra ändå, om än lite klyschigt tongue

Flygrakan ligger i Bredshult utanför Hultsfred.. http://www.braclub.se/index.htm

Adiii
5 januari 2010 · 186 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Odal är väl rätt bra ändå, om än lite klyschigt tongue

Flygrakan ligger i Bredshult utanför Hultsfred.. http://www.braclub.se/index.htm

jaha oki...men då kör vi på Odal, om inte annat..

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
BMW 530d "F11" (2017)
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang