Finns fler billiga vr6 än GTi undrar varför?
Jag kan inte svara för motorn, men eftersom att min bil också är en golf kan jag svara för resten.
Elfel... elfel... elfel... har lagat 2 elhissar och nu har en av dem slutat funka igen... den började ta tjuvström så jag kopplade ur skiten och kör utan fungerande ruta på HF. Takluckan brukar gå sönder... det är vajrarna som brukar gå av... även på min...
Sen är det inte så mycket mer förutom att kolla bussningarna i bakvagnen, dem kan vara lite slitna om blilen körts hårt... inte världens svåraste att byta men fyfan vad tråkigt... måste ner med bakaxeln. gungar karossen och bakhjulen är stilla när du trycker den i sidled bak så är det bara att pruta...
Största boven för golf 3 är nog liksom föregångarna... ROST! nu hade jag tur och fick tag på ett fint exemplar.... men tröskellådor brukar vara tvärslut eftesom att dem är inklädda i plast, så folk ser inte att dem är dåliga föränns det är försent.... samma sak med skärmkanter, skärmbreddarna kan dölja otrevliga överaskningar...
Senast redigerat av AcesHigh666 (7 november 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.