Händer här nået eller bara glider du omkring i din V50 o poppar tuggummi techno?? Kommer snart över te dig ska du se då ska vi myyyyysa xD Tycker du ska uppdatera litta oftare..
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Händer här nået eller bara glider du omkring i din V50 o poppar tuggummi techno?? Kommer snart över te dig ska du se då ska vi myyyyysa xD Tycker du ska uppdatera litta oftare..
Volvon såld och jag köpt en bmw 325 turbo och en vw jetta och en golf 4 haha
Fått hem grejer till soppa systemet=) Ska försöka få det gjort nu i veckan
Börjar se slutet med elsystemet de mesta är kopplat inne i bilen så nu funkar lampor ACC (evo_krolle hör du AC HEHE) Även larmet är inkopplat. Har även fått tag på VAGs 115R tändspolar och kontakter, blir även en T7 saabs magnetventil (haha gela) också e de boscha givare resten förutom siemens 850cc spridare, får se hur långt de räcker=)
Har hänt en hel del sedan förra inlägget. Har bla monterat i intredningen skönt som fan har även gjort en batteribalja i skuffen kommer med bild inom kort har även gjort klart soppa systemet endast nytt lock till tanken kvar att tillverka. Turbo grenrör o slangar till det har även kommit på platts har även klätt in det ordentligt för att minimera värme strålningen i motor rummet.
Nya soppa ledningar btr och soppa filter.
Hemmabyggd olje retur i toppen
Otta_fjun bilden talar för sig själv=)
Så då var allt klätt o fint med lite hjälp av otta_fjun
Som ni skymtar så sitter där även en 44mm tial wastgate
Även nya XYZ 355mm big brake kitt har kommit till sin rätta=)
Passar perfekt till 18" fälgar är 5mm spel mellan fälg och broms ok
Har hänt en hel del sedan förra inlägget. Har bla monterat i intredningen skönt som fan har även gjort en batteribalja i skuffen kommer med bild inom kort har även gjort klart soppa systemet endast nytt lock till tanken kvar att tillverka. Turbo grenrör o slangar till det har även kommit på platts har även klätt in det ordentligt för att minimera värme strålningen i motor rummet.
JAJA bult on du vet fast med 5mm spacer och längre hjul pinnbultar=) *bult on* ironiskt=)
evo_krolle skrev:
jansson200 skrev:
wow ser underbart ut , en utav mina drömbilar ! och just precis så som jag vill ha en motor ! men nu när du satsar över 700hk, varför tar du inte och matchportar blocket ??? du vet väl att du lätt kan tjäna minst 50hk i den motorn ?? ha det bra, detta ska jag prenumerera opå!
Ha köpt ett jävla hus nu de tar lite tid som jag skulle haft till bygget=) Men Är inte så mycket kvar hoppas¨på att kunna vara i garaget lite i morgon kväll o få lite gjort börjar närma sig uppstart=) Har i alla fall gjort ett nytt tank armatur lock gjort och svetsat tryckrören färdigt under helgen.
Har som sägt startat ett tuning företag som heter Mr tuning och denna kommer jag ha som demo bil kommer att visa upp den och köra på så månge events som möjligt i sommar de första blir väl gatebil den 21 maj=)