Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2010, Påskhelgen 2 - 5 April !!!

GTI-TDI bass i stora lass
18 november 2009 · 203 Inlägg

Reyez skrev:

GTI-TDI skrev:

evilaudio skrev:

ska ja va ärlig så tror ja inte de eftersom bilen typ e orginal å inte sticker ut på nåt vis.

men det är ju "ganska" mkt gjort på den om man ställer den brevid en original GTI-TDI så ser man förmodligen ganska stor skillnad big_smile tongue  men jag får hoppas att den kommer med big_smile

Det är just sådana här bilar som har gjort att Elmia har sugit de 2 senaste åren..Så svaret är nog nej på din golf..Jag är själv inte säker på att komma in med min Eclipze...

man får hoppas på det bästa big_smile big_smile

Darkie dARKiE
18 november 2009 · 5 031 Inlägg

GTI-TDI skrev:

evilaudio skrev:

GTI-TDI skrev:

hehe har bara en liten fråga här tongue tror ni att min golf platsar på Elmia mässan? big_smile (svara gärna ärligt wink )

ska ja va ärlig så tror ja inte de eftersom bilen typ e orginal å inte sticker ut på nåt vis.

men det är ju "ganska" mkt gjort på den om man ställer den brevid en original GTI-TDI så ser man förmodligen ganska stor skillnad big_smile tongue  men jag får hoppas att den kommer med big_smile

Ärligt tycker jag inte det.

Ända jag såg när jag tittade in väldigt snabbt var ny front, andra bakljusen , en färdigbyggd i slängd baslåda.. såna bilar ser man varje dag i trafiken.. smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
GTI-TDI bass i stora lass
18 november 2009 · 203 Inlägg

Darkie skrev:

GTI-TDI skrev:

evilaudio skrev:

ska ja va ärlig så tror ja inte de eftersom bilen typ e orginal å inte sticker ut på nåt vis.

men det är ju "ganska" mkt gjort på den om man ställer den brevid en original GTI-TDI så ser man förmodligen ganska stor skillnad big_smile tongue  men jag får hoppas att den kommer med big_smile

Ärligt tycker jag inte det.

Ända jag såg när jag tittade in väldigt snabbt var ny front, andra bakljusen , en färdigbyggd i slängd baslåda.. såna bilar ser man varje dag i trafiken.. smile

lite mer är ju gjort på den iaf big_smile

lelleal
18 november 2009 · 1 150 Inlägg

GTI-TDI skrev:

GTI-TDI skrev:
själv så har man också anmält sig men jag vet inte riktigt om min golf platsar tongue ....men vi får se big_smile

hehe har bara en liten fråga här tongue tror ni att min golf platsar på Elmia mässan? big_smile (svara gärna ärligt wink )

neej ! inte inne men på utomhus mässan får alla stå nästan smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
GTI-TDI bass i stora lass
18 november 2009 · 203 Inlägg

lelleal skrev:

GTI-TDI skrev:

GTI-TDI skrev:
själv så har man också anmält sig men jag vet inte riktigt om min golf platsar tongue ....men vi får se big_smile

hehe har bara en liten fråga här tongue tror ni att min golf platsar på Elmia mässan? big_smile (svara gärna ärligt wink )

neej ! inte inne men på utomhus mässan får alla stå nästan smile

vad får man för svar om man inte får stå inne utan bara ute? står det i svaret? tongue

Senast redigerat av GTI-TDI (18 november 2009)

lelleal
18 november 2009 · 1 150 Inlägg

att din bil inte blivit uttagen men du får gärna stå på utomhus utställning över dan:)

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
GTI-TDI bass i stora lass
18 november 2009 · 203 Inlägg

lelleal skrev:
att din bil inte blivit uttagen men du får gärna stå på utomhus utställning över dan:)

okej blir väldigt glad om man får det svaret big_smile big_smile tongue

Senast redigerat av GTI-TDI (18 november 2009)

Erick
19 november 2009 · 4 767 Inlägg

GTI-TDI skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/121930/801314_mmqsz6.jpg
Då var det snart dags igen big_smile Bilsport Performance och Custom Motor Show 2010
kommer nog bli riktigt skoj big_smile (lite tidigt med denna tråd men ändå) Vilka kommer komma och besöka Bilsport Performance och Custom Motor Show 2010? Eller kanske skicka iväg en anmälan? tongue


http://custommotorshow.se/

Snygg röd bil på bilden där coolcoolcool

Jag kommer garanterat som besökare, får väl se om man ska ställa ut nåt eller inte.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Aerodynamik ...
19 november 2009 · 7 120 Inlägg

Jag hoppas lite på att få stå utanför.. tongue

GTI-TDI bass i stora lass
19 november 2009 · 203 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Jag hoppas lite på att få stå utanför.. tongue

samma här big_smile

Tuhkanen
19 november 2009 · 582 Inlägg

ligger på formula 1 just nu utanför elmia och väntar bara för att vara först in under påsken big_smile

Thedriftking
21 november 2009 ·

jag kommer nog komma ner dit o kolla till det "lite" wink

Andy_R
21 november 2009 · 92 Inlägg

Kommer vara där hela helgen med volvoklubben i vanlig ordning, stugan bokades redan när vi for hem i år big_smile

syabo
21 november 2009 · 1 278 Inlägg

kommer förhoppningsvis dit om jag har någon o åka med:)

Street Knight
Erick
21 november 2009 · 4 767 Inlägg

SuddenRacing skrev:
Men tongue vill ju med veta när allt drar igång big_smile på natten ^^

Den diskussionen är på väg upp varje år, men vi måste hålla oss till reglerna smile

§8 Uppmaning till brott
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
volvo_nr1
22 november 2009 · 64 Inlägg

stone_cold skrev:
Kommer vara där hela helgen med volvoklubben i vanlig ordning, stugan bokades redan när vi for hem i år big_smile

Jisses de var ju inte illa big_smile Satans nice faktiskt!!!!

142henke
22 november 2009 · 11 Inlägg

tänkte åka ner enbart under kvällen i påsk för har man varit inne på elmia en gång så behöver man inte gå på 5 år igen bara samma grejer som vanligt tyvärr . hmm  men har inte kvar 240:in längre så får skaffa nån annan lite roligare bil å börna med då =P hehe

Volvo 940 16v 2,5 "Dunderklumpen" (1991)
Zorz Touch by U
23 november 2009 · 910 Inlägg

Själv kommer man åka ner med ett par polare kommer bli s**t kul iaf var grymt kul förra gången big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
bmx
23 november 2009 · 7 100 Inlägg

mej kmr ner i mazdan

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
weian Concordia res parvae crescent
23 november 2009 · 924 Inlägg

får se om man åker dit, tror att ja gör de iaf.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang