3039
Sök

Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2010, Påskhelgen 2 - 5 April !!!

229 Inlägg
1 december 2009
Jag har skickat in en anmälan om att få ställa ut me min bil wink hoppas ja får ställa ut :d

274 Inlägg
4 december 2009
Finns d några som ska kovoja ner te elmia från Motala eller d hållet???

66 Inlägg
5 december 2009
Räkna med att jag kommer detta år med ska bli kul tongue

Volvo FTW

1 266 Inlägg
5 december 2009
Om jag hinner sätta ihop 140in efter lack så är det tänkt att ställa ut henne där:P

Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
6 december 2009
Blir nog åka iår igen 1 dag om året måste man offra sig då jag inte orkar åka på bilträffar rästen av året

3 650 Inlägg
6 december 2009
Fler udda byggen och ovanliga bilar vill man ju se på elmia! Bilar med kjolpaket, fälgar och dioder kan stanna på gatan

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
6 december 2009
Razorback skrev:
einherjer skrev:
själv har man ju inte så långt dit  ca 45 minuters resväg. brukar åka söndag så man slipper alla fylledrägg som envisas med att åka varje fredag / lördag. synd bara att man missar uppvisningarna men det kan det vara värt ändå.

45 min var ju långt smile Själv har jag 5 min gångväg dit hemmifrån big_smile

show off.....då kommer jag ner så sover jag hos dig den helgen....hehe

No Shame Racing Crew

1 150 Inlägg
6 december 2009
Kesler skrev:
Fler udda byggen och ovanliga bilar vill man ju se på elmia! Bilar med kjolpaket, fälgar och dioder kan stanna på gatan

kan säga desamma smile vill se många monster byggen gammla bilar med turbo motorer och andra gatbilar:P

VW Ägare
1 011 Inlägg
6 december 2009
Kommer förhoppningsvis ställa ut Passaten i år igen.

Henrik Eberlund

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 december 2009
Razorback skrev:
einherjer skrev:
själv har man ju inte så långt dit  ca 45 minuters resväg. brukar åka söndag så man slipper alla fylledrägg som envisas med att åka varje fredag / lördag. synd bara att man missar uppvisningarna men det kan det vara värt ändå.

45 min var ju långt smile Själv har jag 5 min gångväg dit hemmifrån big_smile

Hehe jag har ochså ca 5 min gång tid till både elmia och coop tongue bor mitt i mellan dom big_smile

Mvh Christian

1 150 Inlägg
8 december 2009
lelleal skrev:
Kesler skrev:

kan säga desamma smile vill se många monster byggen gammla bilar med turbo motorer och andra gatbilar:P

Mässan är ju meningen att alla ska kunna gå på för att kunna se det dom är intresserade av..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
8 december 2009
Jag funderar med på att köra upp.. Hur funkar det med anmälan, hur lång tid brukar det ta innan man får svar? Va kostar de å ställa ut?

Jag tror ju inte att jag skulle få stå inomhus, ingen aning. Skulle nog mer gärna vilja stå utomhus och hoppas på sol med tanke på lackeringen. Men blir det dåligt väder så skulle man se mer av lacken inomhus än utomhus..

Hur funkar det annars med alla praktiska saker runt omkring? Material till monter och sådana saker?

/S_Henjer

a slice of lemon
and a shot tequila..

OEM <3
6 957 Inlägg
8 december 2009
S_Henjer skrev:
Jag funderar med på att köra upp.. Hur funkar det med anmälan, hur lång tid brukar det ta innan man får svar? Va kostar de å ställa ut?

Jag tror ju inte att jag skulle få stå inomhus, ingen aning. Skulle nog mer gärna vilja stå utomhus och hoppas på sol med tanke på lackeringen. Men blir det dåligt väder så skulle man se mer av lacken inomhus än utomhus..

Hur funkar det annars med alla praktiska saker runt omkring? Material till monter och sådana saker?

/S_Henjer

Har anmält dig så tror jag man får reda på om man får ställa ut eller ej i slutet av februari.
Utomhus brukar det väl vara på lördagen?
Har för mig man får lite ersättning för boende och sånt beroende på hur långväga man är,
material till monter är väl inviduellt...vet bara att det är sviiiindyrt att bara hyra en stol eller två tongue

Åker sj. Golf dit ner, den ställs på samma helg big_smile men bara om vädret vill big_smile
Senast redigerat av Bjork (8 december 2009)

OEM <3

1 150 Inlägg
8 december 2009
Bjork skrev:
S_Henjer skrev:

/S_Henjer

Har anmält dig så tror jag man får reda på om man får ställa ut eller ej i slutet av februari.
Utomhus brukar det väl vara på lördagen?
Har för mig man får lite ersättning för boende och sånt beroende på hur långväga man är,
material till monter är väl inviduellt...vet bara att det är sviiiindyrt att bara hyra en stol eller två tongue

Åker sj. Golf dit ner, den ställs på samma helg big_smile men bara om vädret vill big_smile

Okejokej, Ja vi får la se va dom säger först och främst.. Har för mig att man under tiden kan skicka in bilder om man gör nåt mer med bilen va? För de kommer hända lite småsaker nu innan mässan..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
8 december 2009
S_Henjer skrev:
lelleal skrev:
Kesler skrev:

Mässan är ju meningen att alla ska kunna gå på för att kunna se det dom är intresserade av..

ja gillar alla bilar med mkt effekt banbilar även styling bilar fast då ska de va nått mer gjort än att slänga på ett kjolpaket och andra lyktor nån ny lack fälgar ,de kan vem som helst göra utan nåra bekymmer.de platsar på en lokal träff bilutställning men inte elmia de tkr ja smile
Senast redigerat av lelleal (8 december 2009)

OEM <3
6 957 Inlägg
9 december 2009
Ärligt talat så ser jag fan mest framemot ett strög genom Jönköping med Golfen och allt folk och bilar
på A6-parkeringen big_smile FÅr hoppas på lite mindre blöjraggare till påsk..men de lär de inte bli hmm
Några måste ju vara tuffa och kaxa mot polisen..

OEM <3

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
9 december 2009
Får la se om man blir tvungen att köra ner eller upp för att komma dit tongue

Rock'n Roll

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
9 december 2009
lelleal skrev:
S_Henjer skrev:
lelleal skrev:

ja gillar alla bilar med mkt effekt banbilar även styling bilar fast då ska de va nått mer gjort än att slänga på ett kjolpaket och andra lyktor nån ny lack fälgar ,de kan vem som helst göra utan nåra bekymmer.de platsar på en lokal träff bilutställning men inte elmia de tkr ja smile

Jag är ju på väg ! tongue

OEM <3
6 957 Inlägg
17 december 2009
Av ren nyfikenhet...kommer det vara någon utomhus-utställning iår? var väl det -09?

OEM <3

Skattlösa bergen
213 Inlägg
17 december 2009
Jag ska upp där helt klart!! smile
Men om bilen är klar tills dess är en annan femma..

Sök