5136
Sök

Beställa ny tid för visning hos bilprovningen?

423 Inlägg
16 november 2009
Trådstartare
För 3 veckor sen på besiktningen sa dom åt mig att ta bort toningen jag har på mina sidoblinkers och baklysen, har gjort det nu men bara 4 dagar kvar tills jag får körförbud. Jag måste alltså bara visa upp att jag fixat lysena, men måste jag beställa tid för det eller kan man bara åka dit?

// Pontus

NissanMotorsport
16 november 2009
Om det är ombesiktning som inte gått ur tiden så är det bara att köra dig och skriva in dig via datorn.. har för mig de är så.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 november 2009
Pontus1991 skrev:
För 3 veckor sen på besiktningen sa dom åt mig att ta bort toningen jag har på mina sidoblinkers och baklysen, har gjort det nu men bara 4 dagar kvar tills jag får körförbud. Jag måste alltså bara visa upp att jag fixat lysena, men måste jag beställa tid för det eller kan man bara åka dit?

// Pontus

Utan tidsbokning är det som gäller. Men det brukar endast vara under vissa dagar och tider.
Du kan om du vill boka en tid, men det är onödigt. Kolla på www.bilprovningen.se eller på ditt papper från SBP vilja dagar och tider det är som gäller för "återbesök" utan tidsbokning.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

volvoraggare
4 776 Inlägg
16 november 2009
du behöver inte boka tid bara visa upp den

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
16 november 2009
behöver inte boka tid, utan man åker bara dit och anmäler att man är där och väntar på sin tur som vanligt!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

423 Inlägg
16 november 2009
Trådstartare
Skönt att man slipper vänta på en bokning då smile Tack för svaren.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
16 november 2009
det står väll till och med på pappret att du ska in på en obokad efterkontroll

2slow

Sök