1372
Sök

Strandberg's Volvo 740 -90 | Ny tråd på G!!

2 419 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Ja då har man slösat lite pengar på tradera igen då! paketet kommer nog inom några dagar, nu blev ni nyfikna va wink

101 Inlägg
11 augusti 2010
vad har du köpt nu? yikes  tongue

2 419 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
MrBerra skrev:

hehe ni får se wink

Hopplös
328 Inlägg
11 augusti 2010
strandberg31 skrev:
MrBerra skrev:

hehe ni får se wink

jag gissar på att du köpt en barbara som hoppar upp ur bagageluckan tongue

2 419 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Martin_volvo skrev:
strandberg31 skrev:
MrBerra skrev:

hehe ni får se wink

jag gissar på att du köpt en barbara som hoppar upp ur bagageluckan tongue

Nja inte riktigt men en bra gissning wink hahah

2 419 Inlägg
12 augusti 2010
Trådstartare
Nu ligger k-hämmaren hos bussgods blir nog till att hämta den imorgon big_smile å snart kommer nog paketet som jag fixade från tradera wink

2 419 Inlägg
13 augusti 2010
Trådstartare
Tjenare!!! idag hämtade jag k-hämmaren på bussgods! mkt nöjd big_smile köpte även zing grundfärg hoppas den funkar bättre!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/978769_uuct1y.jpg
k-hämmaren med adapter plattorna så det passar!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/978771_3bytow.jpg
cool

https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/978770_sqiiz5.jpg
Och den efterlänktade tradera vinsten tongue 50 super starka magneter! nån som kan gissa vad man ska med dessa till? kan säga kolfiber tyg som en ledtråd wink

Hopplös
328 Inlägg
13 augusti 2010
Men vad fan jag som ville se barbara dockan !! sad sad sad

2 419 Inlägg
13 augusti 2010
Trådstartare
Martin_volvo skrev:
Men vad fan jag som ville se barbara dockan !! sad sad sad

haha får vell ta å skaffa en till premiär turen wink hehe

2 419 Inlägg
15 augusti 2010
Trådstartare
Tjo tjo! Idag har det varit en mindre rolig dag må jag säga sad skrapade bort all gammal färg och blästrade bort rosten som va sen så har jag målat allt igen blev ca 2-3 lager med färg på det idag, får nog bli iaf 1 till imorrgon tongue men sen så skulle vi svetsa igen hålen i baljan, till en början funka ju inte svetsen alls hmm spottade bara sen efter ett par minuter med test av alla möjliga olika inställningar kom vi på att sladen var tvungen att vara helt rak annars orkade inte tråden ut? skitt är vad det är men sen när vi svetsat en del å skulle till å slipa bort lite med vinkelslipen så tvär dör den och startar inte mer sad får skaffa mig en ny vinkelslip å ta nya tag!

go natt tongue

101 Inlägg
15 augusti 2010
bara o köpa ny vinkelslip på biltema tongue

2 419 Inlägg
15 augusti 2010
Trådstartare
MrBerra skrev:
bara o köpa ny vinkelslip på biltema tongue

jo får bli de! får se hur länge den håller tongue

101 Inlägg
15 augusti 2010
hehe aa tongue

438 Inlägg
18 augusti 2010
Satans vad du jobbar på smile  jag känner mig ju lite lat nu ju big_smile  det blir bra:)  God fortsättning:)
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

2 419 Inlägg
18 augusti 2010
Trådstartare
VAnd3rsson skrev:
Satans vad du jobbar på smile  jag känner mig ju lite lat nu ju big_smile  det blir bra:)  God fortsättning:)
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

haha men har vart lite på lat sidan nu ett tag och så krånglar crossen så får fixa den först!

Men en vinkelslip är iköpt iallafall big_smile slog på stort och köpte en hitachi eller hur det stavas tongue

438 Inlägg
18 augusti 2010
strandberg31 skrev:
VAnd3rsson skrev:
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

haha men har vart lite på lat sidan nu ett tag och så krånglar crossen så får fixa den först!

Men en vinkelslip är iköpt iallafall big_smile slog på stort och köpte en hitachi eller hur det stavas tongue

Haha okej tongue jo så är det fan alltid känns det som ;P
Ohh köper vi fina (Dyra) prylar nu,,tongue Det var som fasen smile men jobba på nu strandberg smile

Ha det fint MVH Vand3rsson

Hopplös
328 Inlägg
18 augusti 2010
strandberg31 skrev:
VAnd3rsson skrev:
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

ge fan i hojen och ut och skruva volvo med dig! big_smile

2 419 Inlägg
18 augusti 2010
Trådstartare
VAnd3rsson skrev:
strandberg31 skrev:
VAnd3rsson skrev:
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

Haha okej tongue jo så är det fan alltid känns det som ;P
Ohh köper vi fina (Dyra) prylar nu,,tongue Det var som fasen smile men jobba på nu strandberg smile

Ha det fint MVH Vand3rsson

haha ja men pappa betala ju wink heh ska försöka tongue

2 419 Inlägg
18 augusti 2010
Trådstartare
Martin_volvo skrev:
strandberg31 skrev:
VAnd3rsson skrev:
Ha det fint
MVH VAnd3rsson

ge fan i hojen och ut och skruva volvo med dig! big_smile

alldrig wink

2 419 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
Tjaa cool Här får ni lite bilder på vad som hänt den senaste tiden!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/982759_5ycc3e.jpg
Första hålet igen svetsat! Skulle vart klar med alla om det inte blåste så förbannat mad
https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/982756_8ebsqs.jpg
smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/126898/982754_7a81qj.jpg

Imorrgon börjar skolan också hmm men förhoppningsvis får jag ta med motorn ditt så då blir det skruving big_smile
har även lag bud på en grej på tradera (igen haha)

Sök