6872
Sök

Vad har Bmw 520 för Tum på original systemet?

193 Inlägg
29 november 2009
Trådstartare
Hejsan, nu är det så att jag ska ta bort mitten ljuddämparen, och tänkte köpa ett rör och sätta dit med klammer.

men nu till det själva frågan. jag tänkte bara fråga någon om dom vet vad det är för ytterdiameter på original systemet? asså vad det ska vara för inner diameter på det röret jag ska köpa.

(om tråden inte är rätt enligt reglerna så skicka ett pm efter du/ni tagit bort den)

261 Inlägg
29 november 2009
ta ej bort ljuddämparen, det kommer låta för jävligt. sätt dit en annan ljuddämpare istället

193 Inlägg
29 november 2009
Trådstartare
Beatnikbandit skrev:
ta ej bort ljuddämparen, det kommer låta för jävligt. sätt dit en annan ljuddämpare istället

på vilket sätt kommer det att låta skit?

Galen
849 Inlägg
29 november 2009
Högt big_smile nee men jag håller med byt den mot en sportljuddämpare. Jag tog bort en ljuddämpare på min volvo  och visst det är kul att den låter så mycket i början men sen tröttnar man tex när man ska åka tidigt på morgonen till jobbet:P Nu har jag satt dit en simons dämpare och den låter lite mer än orginal alltså perfekt, enligt mig tongue

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

261 Inlägg
29 november 2009
precis som frippe skrev kommer det att bli,.

1 482 Inlägg
29 november 2009
Jag har bara sportkatt och en liten dämp på min E30 ( samma motormodell ).

Det låter ordentligt. Som bruksbil rekomenderar jag det inte.

Minns jag inte fel är det 2tum original eller 1.75.

BLT Service
Theracords Music Label

Sök