Chop Shop Garage London. Era åsikter.

B_Wikberg
2 mars 2010 · 23 Inlägg

http://www.yourdiscovery.com/dni-media/mu-14/media-7419-17845.jpg

En VW Golf Mk2 med motor och drivlina från en Subaru WRX STi som kunde ha blivit ett jävligt grymt bygge men som vanligt gjorde Leepu något som inte alls liknar det kunden ville ha. I det här fallet ville kunden ha en "sleeper" som kunde åka ifrån hans Golf R32 Mk5. Synd bara att Leepu fick sätta kapen i den..

BESHAN Orginal är för gubbjävlar!
2 mars 2010 · 245 Inlägg

Helt värdelöst om du frågar mig, såg nåt program då letade han plåt till bilarna och den ända plåten som var bra för han Leepu var en plåt som man kunde böja med händerna? vafan lixom..

_DamnIt R1 driver!
2 mars 2010 · 5 128 Inlägg

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Prövat att titta på American hotrods? smile

Moparboy440
2 mars 2010 · 4 682 Inlägg

Leepu borde ju låsas in! Han förstår ju oskyldiga bilar med sina galenskaper!
Som den gången han byggde om en Mgb gt.
Så här ser dom ut original :
http://revelationamps.com/blog/uploaded_images/1971_MGB_GT_Hardtop_Front_1-755426.jpg
och så här såg hans ut då han var färdig mad :
http://i.absoluteradio.co.uk/images/pages/5998.1/oconnell_1_chop_shop_mg-2.jpg
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Senast redigerat av Moparboy440 (2 mars 2010)

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
2 mars 2010 · 1 418 Inlägg

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Finns ju ett sådant program på Discovery, kommer bara inte ihåg namnet på det just nu.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Peete
2 mars 2010 · 134 Inlägg

Ja det är fan ett mysterium hur Discovery kan sända det här programmet!

Det är som Scrapheap challange mek när dom bygger dom där bilarna. Skillnaden är att sakerna som byggs på scrapheap challenge har ett syfte, det har inte Chop shop bilarna direkt.

Håller med som någon tidigare sa, Wheeler Dealers är det bästa bilprogrammet på Discovery!

// Peete

cheffer
2 mars 2010 · 1 422 Inlägg

B_Wikberg skrev:
http://www.yourdiscovery.com/dni-media/ … -17845.jpg

En VW Golf Mk2 med motor och drivlina från en Subaru WRX STi som kunde ha blivit ett jävligt grymt bygge men som vanligt gjorde Leepu något som inte alls liknar det kunden ville ha. I det här fallet ville kunden ha en "sleeper" som kunde åka ifrån hans Golf R32 Mk5. Synd bara att Leepu fick sätta kapen i den..

Som kund hade jag dragit fram en stämningsansökan... Vilket pucko han verkar vara den där l
Leepu. Har inte sett programmet så har inte så bra koll smile

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
jimbon
2 mars 2010 · 711 Inlägg

_night_stalker_ skrev:

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Finns ju ett sådant program på Discovery, kommer bara inte ihåg namnet på det just nu.

Tänker du på american hot rod?

Grotesk
2 mars 2010 · 260 Inlägg

_night_stalker_ skrev:

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Finns ju ett sådant program på Discovery, kommer bara inte ihåg namnet på det just nu.

Inte typ Hotrod Apprentice eller vad det heter där det är en känd hotrod-nisse som har ett gäng lärjungar och de kör det som någon mjuk dokusåpa?

Senast redigerat av Grotesk (2 mars 2010)

Saab 900 S (1990)
te_wik Forummoderator
2 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Har discovery börjat sända detta igen?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Glader9991
2 mars 2010 · 956 Inlägg

Leepu mäter väl inget heller? Utan han går efter ögonmåttet och typ dansar sig fram. Skulle aldrig vilja åka i något de skapat.

T5Black
3 mars 2010 · 451 Inlägg

Vilket jävla skitprogram rent ut sagt!

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
3 mars 2010 · 1 418 Inlägg

jimbon skrev:

_night_stalker_ skrev:

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Finns ju ett sådant program på Discovery, kommer bara inte ihåg namnet på det just nu.

Tänker du på american hot rod?

Nej, Hotrod Apprentice var det jag tänkte på smile

Grotesk skrev:

_night_stalker_ skrev:

Opelmadness skrev:
Chop shop är väl okej, men det flippar ut så förbannat när han ska designa nåt...
Ser mycket hellre på Overhaulin' eller Street Customs. Helst skulle jag vilja se nåt program där dom bygger mer bilar med gammalt stuk, typ '60-talsroddar och customs... Blir för mycket elektronik och skit annars.

Finns ju ett sådant program på Discovery, kommer bara inte ihåg namnet på det just nu.

Inte typ Hotrod Apprentice eller vad det heter där det är en känd hotrod-nisse som har ett gäng lärjungar och de kör det som någon mjuk dokusåpa?

Jo, de va de programet jag tänkte på smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Fredrik_Rangert Egenföretagare
3 mars 2010 · 999 Inlägg

Oj vad det gnälls här!
Tror inte många av er skulle få ihop något mycket bättre på 3 veckor eller vad det är dom har på sig!

Bra underhållning, även om jag håller med om att Leepu designar lite konstigt.

Moparboy440
3 mars 2010 · 4 682 Inlägg

weeeman skrev:
Oj vad det gnälls här!
Tror inte många av er skulle få ihop något mycket bättre på 3 veckor eller vad det är dom har på sig!

Bra underhållning, även om jag håller med om att Leepu designar lite konstigt.

Jag tror nog att 99.9% skulle få ihop nått bättre, bara att lämna bilarna orörda..

940R
3 mars 2010 · 1 567 Inlägg

Bilarna blir speciella och det är väl det som räknas..Men jag tröttnar på allt gap och bråk som varje gång uppstår "tv- producerat".

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang