Tjena hejsan på er !Tänkte höra med lite folk vad dom tycker om en Audi S4 Biturbo. Så jag tänkte fråga några bra frågor som stämmer eller ej ?-Jag har själv hört talas om Audi S4 biturbos turbon går sönder lätt efter som matrialet är väldigt dåligt i grenrören, det typ losser slagg saker ifrån grenrör, så att turbos bruka gå sönder. Stämmer detta ?
-Sedan har jag hört att 99-00 är den dem bästa modellerna ? Vad skilljer de mellan 97-98 ?
-Hur är komforten i en Audi S4 Biturbo, denna bil jag köper ska kunnas köras både vinter o sommar (Grusvägar)
-Är det något specielt man ska tänkte riktigt noga på en Biturbo. Visst kan jag mkt om motorer. Turbosarna bruka ju lätt gå sönder och är det något mer som är standar som bruka gå sönder ?
-Jag ska inte heller köpa en Biturbo som är snik utrustad. Denna bil ska ha allting nästan som man kunde ha som den var ny. Navigator (Gps), bra ljudpaket, lite annat lull lull. Är det något man ska tänka på där med eller som kan krångla till sig ?
-Motorn skilljer sig ganka mkt ifrån en Audi S4 92

men växellåda är samma saker, bara att den är 6 växlad, kan den också gå sönder lika med drivlinan ?
-Vill också trimma denna fina raket 6an. Vad ska jag trimma ifrån ?
Kom med förslag vad jag ska tänka på innan jag köper en sådan brutal Audi ?
Mvh