Volvo 740 med supercharger

Tom Darth Vader
5 december 2009 · 1 644 Inlägg

Det har vart lite tyst ifrån vår käre TS ett tag nu. Sover kanske?

Så du får nog sitta där, ivrig på ett svar tills imorgon eller nåt ^^

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Tom Darth Vader
5 december 2009 · 1 644 Inlägg

_DamnIt skrev:
Sånt här är ju nästan lite underhållande! Alltid lika spännande att se hur lång tid det tar innan antingen TS kommer med något bra svar (om den ens svarar) eller tråden blir låst! smile

Jag tror på alternativ nummer två, för nummer ett känns väldigt avlägset smile

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
_DamnIt R1 driver!
5 december 2009 · 5 128 Inlägg

Eller hur! Hade ju iaf varit bra om man hade haft en bil till en början, och sen kanske kunnat starta en projekttråd med en ungefärlig plan på vad som kommer att hända! Sen kan ju all förändras under färden, vilket det gör för 90% av alla här!

Ksj
5 december 2009 · 1 217 Inlägg

Någon borde ju fixa adressen till företaget så chrizz vet vart han ska skicka fakturan så han får betalt för reklamen.

Saab 900 "2.1an" (1992)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
5 december 2009 · 3 404 Inlägg

Ksj skrev:
Någon borde ju fixa adressen till företaget så chrizz vet vart han ska skicka fakturan så han får betalt för reklamen.

de va ju inge svårt att ta reda på tongue sök på användarnamnet på google så kommer det upp (går inte att missa)

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
teamvolvoracing Trucker
5 december 2009 · 1 220 Inlägg

TenZer skrev:

Ksj skrev:
Någon borde ju fixa adressen till företaget så chrizz vet vart han ska skicka fakturan så han får betalt för reklamen.

de va ju inge svårt att ta reda på tongue sök på användarnamnet på google så kommer det upp (går inte att missa)

Namn, nummer å mailadress finns ju under contact på hemsidan hans tongue

Vissa är bara bättre än andra!
Ksj
5 december 2009 · 1 217 Inlägg

teamvolvoracing skrev:

TenZer skrev:

Ksj skrev:
Någon borde ju fixa adressen till företaget så chrizz vet vart han ska skicka fakturan så han får betalt för reklamen.

de va ju inge svårt att ta reda på tongue sök på användarnamnet på google så kommer det upp (går inte att missa)

Namn, nummer å mailadress finns ju under contact på hemsidan hans tongue

Och där tror du jag går in? 

Då har ju företaget nått ett delmål i sitt syfte med att vistas här..

Saab 900 "2.1an" (1992)
Ztarken
5 december 2009 · 30 Inlägg

Jag har en växelspaksknopp som jag funderar på att göra ett projekt på så om ts hör av sejj kan vi ju brainstorma lite ihop kanske ^^

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
5 december 2009 · 3 404 Inlägg

intacto skrev:
Jag har en växelspaksknopp som jag funderar på att göra ett projekt på så om ts hör av sejj kan vi ju brainstorma lite ihop kanske ^^

Vi kanske kan starta en gemensam tråd? Har en kolv med tillhörande stake passande en Mercury V6 som det kanske går att göra nått ballt med big_smile (just nu hänger den bara i gardinstången)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Sir_x
5 december 2009 · 945 Inlägg

Jag hade en katt när jag var mindre.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
cedergren_
5 december 2009 · 85 Inlägg

haha, vilken otrolig bra projekttråd detta var tongue

˙˙˙ʇǝʞɔoןq åd pɹoqʇuǝƃuɐʇ ɐdöʞ ɹǝɯ ƃıɹpןɐ ɐʞs 'uɐɟ
NissanMotorsport
5 december 2009 ·

Och jag gillar kaffe jätte mycket..

Ztarken
5 december 2009 · 30 Inlägg

TenZer skrev:

intacto skrev:
Jag har en växelspaksknopp som jag funderar på att göra ett projekt på så om ts hör av sejj kan vi ju brainstorma lite ihop kanske ^^

Vi kanske kan starta en gemensam tråd? Har en kolv med tillhörande stake passande en Mercury V6 som det kanske går att göra nått ballt med big_smile (just nu hänger den bara i gardinstången)

Ja man kanske skulle göra de smile. Vi kan ju ta en helg och promenera efter nån väg och leta lite bult och skit så vi kommer nånstans ^^

NissanMotorsport
5 december 2009 ·

Liiindh skrev:
är det någon mer än jag som undrar om den lilla lampan i kylskåpet släcks när man stänger dörren? jag får liksom inte plats att hoppa in och kolla..

haha, har faktiskt försökt kolla..men tror faktiskt den släcks ;P får sätta dit digitalkameran å filma..

Mange85
5 december 2009 · 169 Inlägg

Vad har Jessica Alba för telefonnummer? :S

BMW 335xi (2008)
Ztarken
5 december 2009 · 30 Inlägg

Mange85 skrev:
Vad har Jessica Alba för telefonnummer? :S

Har faktiskt ingen aning :S. ingen som har typ brittans eller nån annan a-kändis nummer så vi kan ringa och fråga ?

NissanMotorsport
5 december 2009 ·

Jag har nummret till Alfons Åberg.. eller hur han nu stavas, tror dock han ligger och sover nu men om ni lägger ihop alla mina siffror som finns på mina regplåtar på bilarna så har ni nummret.. ordningen får ni komma på själva..

dcay Licenssvetsare
5 december 2009 · 927 Inlägg

Varför skriver ni ens i tråden?

Ztarken
5 december 2009 · 30 Inlägg

Liiindh skrev:

dcay skrev:
Varför skriver ni ens i tråden?

Av precis samma anledning som du skriver i den smile

Det är helt enkelt lite omöjligt att låta bli ^^

backmarkracing Avstängd
5 december 2009 · 101 Inlägg

Projektet handlar egentligen om kompressorn (det tolkades tydligen som marknadsföring fast att jag inte har något företag ! )
Men det var trevligt och får läsa vilka tankar som rör sig i era huvven big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang