5124
Sök

Hur ser man mer än 3 tidigare ägare på ett fordon?

4 005 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Jag behöver få kontakt med tidigare ägare längre ner än 3 ägare tillbaka i tiden på en bil.

På fax får man bara tag i 3 st. Kan man få utdrag på fler tidigare ägare från Transportstyrelsen på något sätt?
Hittar ingen information om detta.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
5 december 2009
Ja kontakta Transportstyrelsen så kan dom säkert hjälpa dig, det gick bra innan när det var Vägverket som höll i det.

Autotech

1 265 Inlägg
5 december 2009
har fixat namn på alla ägarna(runt 15st) + felen på besiktningarna sen ny   tror de kosta 2kr per papper  men de är ett antal år sen.
de hette vägverket ännu då

4 005 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
joakim89 skrev:
har fixat namn på alla ägarna(runt 15st) + felen på besiktningarna sen ny   tror de kosta 2kr per papper  men de är ett antal år sen.

Trevligt, det är alltså möjligt.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
6 december 2009
linuslinje skrev:
joakim89 skrev:

Trevligt, det är alltså möjligt.

uppenbart är de möjligt allt blev uppringd 1 gång på en skit saab jag hade gjort mig av med den va tydligen ute på blocket nån månad efter de och dom ringde upp mig och fråga en massa de som va intresserade på den .. ..

nog går de och få fram allt

men frågan är ju sen om alla nr osv stämmer till folk å"om man ska ha alla sen bilen va ny" andra sidan finns de ju eniro

4 005 Inlägg
7 december 2009
Trådstartare
Ringde transportstyrelsen idag.

De skickar ut alla uppgifter utan kostnad till mig. smile

Tråd kan låsas.

Sök