Köpråd: Huvudenhet för max 1300:-

Slain
5 januari 2010 · 199 Inlägg

racerwagon skrev:
Nu står det mellan två modeller.
ALPINE CDE-101R och Pioneer DEH-P4100SD

Det som jag gillar mycket med Pioneeren är att det finns minneskort så man slipper ha någon stor USB sticka sittandes i fronten.
Men många säger ju att alpine är mycket bra grejer och har bra kvalite.
vilken skulle ni valt?

Jag har en Pioneer DEH-P4100SD själv, och är mycket nöjd med den kan jag säga! Skitfint ljud och aldrig haft nå problem med den smile Rekomenderas starkt.

Ford F250 Super duty "Dragbilen" (2016)
koleforsfreak
5 januari 2010 · 59 Inlägg

Hade en pioneer ochså en AVH P5700DVD i epan och den plågades ganska bra men det var aldrig några strul. DEn köpte jag även begagnad. Så de rekommenderas:Dbig_smile

Men sen tänkte jag på en sak. Är det någon som vet om bang o lufen gör bilstereo???

En man med hjärna kör bil med stjärna.
[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]
Rber
6 januari 2010 · 109 Inlägg

racerwagon skrev:
Nu står det mellan två modeller.
ALPINE CDE-101R och Pioneer DEH-P4100SD

Det som jag gillar mycket med Pioneeren är att det finns minneskort så man slipper ha någon stor USB sticka sittandes i fronten.
Men många säger ju att alpine är mycket bra grejer och har bra kvalite.
vilken skulle ni valt?

Har spelat min P4100SD i några dagar och jag är mer än nöjd för de pengarna som jag redan skrivit. Det bäst är faktiskt att man kan sätta i ett SD kort(precis som du pratar om) bakom fronten fyllt med massa musik och aldrig behöva se det eller tänka på att det faktiskt sitter där när man har slut på bra CDs o radion bara spelar skit.

Dodge1958
6 januari 2010 · 1 Inlägg

racerwagon skrev:
Nu står det mellan två modeller.
ALPINE CDE-101R och Pioneer DEH-P4100SD

Det som jag gillar mycket med Pioneeren är att det finns minneskort så man slipper ha någon stor USB sticka sittandes i fronten.
Men många säger ju att alpine är mycket bra grejer och har bra kvalite.
vilken skulle ni valt?

Jag ska också köpa ny spelare och det blir pioneer igen, dom jag haft förut har gått utan problem, och är enkla att förstå sej på tycker jag.
Jag ska köpa den som har lågnivåutgång även på subben, så kan man bygga ut systemet efter hur dålig hörsel man får.roll
Vet inte hur Alpinen är,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang