har ni någon idé vart annars man kan åka till där det inte släcks?
varit uppe på stinsen hela kvällen där var det bra mycket parkeringar och lyse sen ingen trafik så man kan leka på vägarna ochså för dom som vill tycker der var helt godkänt
Sen en annan viktig sak för dom som bryr sig om sina bilar,Ta det JÄVLIGT! lungt i p-huset var där i dag me det var svin halt med dubbad och aga diffat
tc3e: Själv har jag inge körkort lider som fan haha men drog igång en lyckad träff i sommras så jag drog igång en nu på vinter. Fixar bra träffar utan körkort men kommer förbi med flera polare vet bara inte i vems bil jag ska åka eftersom alla e lika sladd galna hehe
Manne_11: Bra sagt om blå ljusen dyker upp i stinsen så drar vi till coop i rotebro
Resten angående snutar: Var vi en kör träffen finns det risk att blå ljus dyker upp så vi kör stinsen och sedan om dom kommer kan man alltid dra till rotebro coop
kan ju dra i stort sätt vart som hälst om grisarna kommer Eller så frågarsätter man dom bara varför dom inte kan göra nått som är viktigare en att gnälla på oss som vill vara barn hela livet