E30 325 touring goes clean/// nya bilder

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/829482_es0rxb.jpg
ja lite rost var där ju tyvärr på baljan hitta 2 ställen ena här under rutan (va ovanligt?!!!)

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/829484_kyi5zr.jpg
inget som lite plåt inte kan fixa

å jag jag vet där e märken i brädan men den ska bytas för där har varit inbrott i bilen så den e total sabbad vid handsfacket

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/829486_z9qirk.jpg
ställe nr 2 där var rost ca 2x4cm men ska man lacka får man ju göra vid de annars e det lite ogjort jobb

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/829488_e2ihp6.jpg

hålet som är till höger om bagage knappen svetsas också igen då det är lampan till de gammla org larmet..syns dock knappt på bilden

Senast redigerat av evo_krolle (2 januari 2010)

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/829489_pmjf9b.jpg
så då vatt de gjort också

evo_krolle BMR
2 januari 2010 · 1 513 Inlägg

nu kommer det inte mer bilder på bilen idag för det blev inte fler tagna:) kommer nya imorgon när jag öst boddy på frånten å bak kjolen

evo_krolle BMR
3 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/830124_rauvwo.jpg
några bättre bilder boddat fronten å bak kjolen nu iadag å plockat av några lister på baljan

evo_krolle BMR
3 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/830134_ajylq7.jpg

evo_krolle BMR
4 januari 2010 · 1 513 Inlägg

så bettan lämnad på lack idag så får vi se hur det kommer att sluta:) nu e ju frågan om man ska ha vita svarta eller royal blue mettallic på fälgarna????????

Rquired Allmänt envis
4 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Vita!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
evo_krolle BMR
4 januari 2010 · 1 513 Inlägg

Rquired skrev:
Vita!

jo de e snyggt men svart e snällt slipper man tvätta:P men de kan bli för mörkt med svarta fälgar också

Senast redigerat av evo_krolle (4 januari 2010)

fredde85
4 januari 2010 · 1 798 Inlägg

tycker vita passar fint till mörka bilar du kan kolla in på min gamla 325 touring

Kul bygge 325 touring är roliga bilar som är bra mkt bättre o rimliga priser på än de övriga som är övervärderade sedan tycker jag att touring oftast är i bättre skick då inte så många yngre vill ha dem men de är bara bra. Inte mkt rost för en gammal e30

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
evo_krolle BMR
4 januari 2010 · 1 513 Inlägg

fredde85 skrev:
tycker vita passar fint till mörka bilar du kan kolla in på min gamla 325 touring

Kul bygge 325 touring är roliga bilar som är bra mkt bättre o rimliga priser på än de övriga som är övervärderade sedan tycker jag att touring oftast är i bättre skick då inte så många yngre vill ha dem men de är bara bra. Inte mkt rost för en gammal e30

nej den var ju som sagt jävligt rost fri för att vara en gammal e30 vilket var anledning till att jag gör iordnong den istället för att avrätta den i vinter men nu står jag här igen utan bruks bil:/ undrar när man ska lära sig

å vad det gäller priserna så e där några touring som ligger ut nu obes å oskattat för rena rån pengarna!!! men dom kommer bara gå upp i pris dessa bilarna då dom börjar bli utrotings hotade;)

-Panos- Milo & Maximus
7 januari 2010 · 87 Inlägg

Tjena!
Touringen ser ju bra ut smile
Du gör rätt att göra iordning den. Har en 320 touring som jag tagit över av lillbror som vi ska bevara
i bra skick, då som du säger att e30 touringarna går upp i pris.

Kör hårt wink

/Panos

motogarage371
Ford S-Max (2009)
eastmotorsport -sommar ska de va....
7 januari 2010 · 4 524 Inlägg

Trevlig liten projektråd. Blir kul att se den nylackad och helst vita fälgar :-)

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
evo_krolle BMR
7 januari 2010 · 1 513 Inlägg

-Panos- skrev:
Tjena!
Touringen ser ju bra ut smile
Du gör rätt att göra iordning den. Har en 320 touring som jag tagit över av lillbror som vi ska bevara
i bra skick, då som du säger att e30 touringarna går upp i pris.

Kör hårt wink

/Panos

jo de känns rätt så bra att bevara den istället för att såga sönder den eller hänga på nån gammal plast kåpor dom kallar styling:lol:

evo_krolle BMR
7 januari 2010 · 1 513 Inlägg

eastmotorsport skrev:
Trevlig liten projektråd. Blir kul att se den nylackad och helst vita fälgar :-)

ja jag har ju blivit lovad den på onsdag så de hoppas vi påsmile sen får vi se hur de blir med fälgarna..

fredde85
7 januari 2010 · 1 798 Inlägg

evo_krolle skrev:

fredde85 skrev:
tycker vita passar fint till mörka bilar du kan kolla in på min gamla 325 touring

Kul bygge 325 touring är roliga bilar som är bra mkt bättre o rimliga priser på än de övriga som är övervärderade sedan tycker jag att touring oftast är i bättre skick då inte så många yngre vill ha dem men de är bara bra. Inte mkt rost för en gammal e30

nej den var ju som sagt jävligt rost fri för att vara en gammal e30 vilket var anledning till att jag gör iordnong den istället för att avrätta den i vinter men nu står jag här igen utan bruks bil:/ undrar när man ska lära sig

å vad det gäller priserna så e där några touring som ligger ut nu obes å oskattat för rena rån pengarna!!! men dom kommer bara gå upp i pris dessa bilarna då dom börjar bli utrotings hotade;)

Ja de kanske var min då som jag fick till ett bra pris då men en del försöker ju alltid ta ut en massa för diverse skrot. Men jag tror som du att dessa kommer att gå upp i pris då dem inte är vanliga i fint skick mera. Sålde min fina 325 touring 89 till en kompis den är riktigt fin inte rostig eller sönder körd med få ägare. Lenholm heter han på garaget som har den nu om du vill kolla

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
-Panos- Milo & Maximus
8 januari 2010 · 87 Inlägg

evo_krolle skrev:

-Panos- skrev:
Tjena!
Touringen ser ju bra ut smile
Du gör rätt att göra iordning den. Har en 320 touring som jag tagit över av lillbror som vi ska bevara
i bra skick, då som du säger att e30 touringarna går upp i pris.

Kör hårt wink

/Panos

jo de känns rätt så bra att bevara den istället för att såga sönder den eller hänga på nån gammal plast kåpor dom kallar styling:lol:

Nice wink big_smile

motogarage371
Ford S-Max (2009)
evo_krolle BMR
9 januari 2010 · 1 513 Inlägg

-Panos- skrev:

evo_krolle skrev:

-Panos- skrev:
Tjena!
Touringen ser ju bra ut smile
Du gör rätt att göra iordning den. Har en 320 touring som jag tagit över av lillbror som vi ska bevara
i bra skick, då som du säger att e30 touringarna går upp i pris.

Kör hårt wink

/Panos

jo de känns rätt så bra att bevara den istället för att såga sönder den eller hänga på nån gammal plast kåpor dom kallar styling:lol:

Nice wink big_smile

tongue

ja din ser riktigt fin också nu börjar jag faktiskt sakna baljan vill ha ihop hon så man kan glänsa lite

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang