E30 325 touring goes clean/// nya bilder

evo_krolle BMR
26 januari 2010 · 1 513 Inlägg

TACKAR ALLA!! roligt ni tycker de blir fint:) ja jag har nog löst de med klädsel tvätten nu och ordnat en donator bil i inrednings detaljer så jag får en komplett fräsch grå tyg inredning i den:) + att den andra bilen ska få en lite skvätt kärlek i en annan tråd som kommer så fort jag varit hos bilprovningen med den..

evo_krolle BMR
26 januari 2010 · 1 513 Inlägg

krillian skrev:
Hoppas man får se denna med Mörka blinkers glas ( inte klarglas ) och Smoked lyktor fram !

Är ju inte klokt vad glans på lacken kan göra, ser ju sjukt fin ut

lol kommer aldrig inträffa den ska få nya fina org bakljusen också nu när jag besiktigat donator bilen den ska vara helt org cleant utsende mässigt...

_T_H_
26 januari 2010 · 339 Inlägg

evo_krolle skrev:

krillian skrev:
Hoppas man får se denna med Mörka blinkers glas ( inte klarglas ) och Smoked lyktor fram !

Är ju inte klokt vad glans på lacken kan göra, ser ju sjukt fin ut

lol kommer aldrig inträffa den ska få nya fina org bakljusen också nu när jag besiktigat donator bilen den ska vara helt org cleant utsende mässigt...

Bra val att sätta dit org bakljus.
Spännande o se va d blir av den andra. Kanske något mer rejsigt?

BMW 325 (1987)
evo_krolle BMR
26 januari 2010 · 1 513 Inlägg

_T_H_ skrev:

evo_krolle skrev:

krillian skrev:
Hoppas man får se denna med Mörka blinkers glas ( inte klarglas ) och Smoked lyktor fram !

Är ju inte klokt vad glans på lacken kan göra, ser ju sjukt fin ut

lol kommer aldrig inträffa den ska få nya fina org bakljusen också nu när jag besiktigat donator bilen den ska vara helt org cleant utsende mässigt...

Bra val att sätta dit org bakljus.
Spännande o se va d blir av den andra. Kanske något mer rejsigt?

ja den kommer nog bli fin nu hoppas jag sen jag får tag i dom sista invändiga grejorna

haha ja de kan man kanske säga jag säger inte mer än gatebil 2010 tongue jag saknar trycket för mycket sen evon försvann från garaget hmm

Senast redigerat av evo_krolle (26 januari 2010)

evo_krolle BMR
27 januari 2010 · 1 513 Inlägg

så nu är nya donator/nya projektet ny besiktigad idag så nu ska den slaktas så jag får en komplett fin inreding i bilen som denna tråden handlar om tongue så jag hoppas jag kan få färdigt ¨fin¨beemmern i helgen så man kan börja på den andra nu istället..

evo_krolle BMR
29 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/848668_7b9rei.jpg
så nu ser det lite bättre ut tog ditt dynan från en annan hö stol och flyttade över så man fick en hel fin stol å inte nersutten

Senast redigerat av evo_krolle (29 januari 2010)

evo_krolle BMR
29 januari 2010 · 1 513 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/105309/848669_q9rfcg.jpg

vår bild tongue

jansson200 Mr. Tuning e handel
30 januari 2010 · 75 Inlägg

Tack till jansson på mr tuning för bra pris på värsting motor till bmwn=)
Ser framemot bilder i kväll på den andra spannen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang