angående: Vinter träffar runt helsingborg-ängelholm-hyllinge

davidklang
17 december 2009 · 908 Inlägg

tjena undrar om de är någon vinter träff  i helsingborg-ängelholm-hyllinge området. tänkte de kunde vara kul med en träff där man kör sin vinterbil, kunde ju träffats på ngn citygross eller maxi parkering och snacka lite och leka i snön nu när de snöat rätt mycket här nere i skåne smile några som är intresserade?gåen

Senast redigerat av davidklang (17 december 2009)

Digital_Kicker
17 december 2009 · 3 721 Inlägg

hade avrit skoj, men har varit rätt dött i HBG dom senaste 2månaderna sad

Timmyboy hellaflush!
17 december 2009 · 1 266 Inlägg

hade varit lite trevligt:)

Vinne
17 december 2009 · 404 Inlägg

Jag är på ! big_smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.
daaanyy
18 december 2009 · 670 Inlägg

jag är på...lekandet får dock andra sköta cause i'm a FWD biatch!! Kan dock dricka varm oboy o snacka skit hehe

Mvh Daaanyy
davidklang
18 december 2009 · 908 Inlägg

daaanyy skrev:
jag är på...lekandet får dock andra sköta cause i'm a FWD biatch!! Kan dock dricka varm oboy o snacka skit hehe

fwd här med, men oboy går bra big_smile

daaanyy
18 december 2009 · 670 Inlägg

davidklang skrev:

daaanyy skrev:
jag är på...lekandet får dock andra sköta cause i'm a FWD biatch!! Kan dock dricka varm oboy o snacka skit hehe

fwd här med, men oboy går bra big_smile

Hehe visst gör det...tar inte så hårt på soppakontot heller. Men det här skulle vara skoj. Ska dock bli ett gäng för att det ska vara lönt

Mvh Daaanyy
breesladd SKÅNING
18 december 2009 · 1 215 Inlägg

jag är lätt också på och kan nog dra ihop ett gäng bilar både här från halmstad och ifrån lund-kävlinge området

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
davidklang
19 december 2009 · 908 Inlägg

oki men om alla kan fixa några bilar så vorre de bra. kan med dra på några smile när ska detta ske då ? villken datum är bäst?

BlackEagle
19 december 2009 · 155 Inlägg

Ett litet tips bara:

När ni pratar om att "leka" lite i snön, så menar ni nog inte med pulka, bobb och stjärtlapp ...
utan ngt annat smile

Farbror blå gillar inte detta, de är riktigt heta i Malmö...en del som blivit duktigt utskällda av dem..
De åker runt i sina civila kärror och kollar ... Bara så ni vet smile

Kör hårt !

Smaka fäste !!!
Biggi
19 december 2009 · 352 Inlägg

BlackEagle skrev:
Ett litet tips bara:

När ni pratar om att "leka" lite i snön, så menar ni nog inte med pulka, bobb och stjärtlapp ...
utan ngt annat smile

Farbror blå gillar inte detta, de är riktigt heta i Malmö...en del som blivit duktigt utskällda av dem..
De åker runt i sina civila kärror och kollar ... Bara så ni vet smile

Kör hårt !

Hörde att det gick illa för dig igår kväll sad  snuten e verkligen rastlösa här..

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
daaanyy
19 december 2009 · 670 Inlägg

kvällen den 26:e el 27:e???....kan nog fra ihop några bilar jag med smile

Mvh Daaanyy
davidklang
19 december 2009 · 908 Inlägg

daaanyy skrev:
kvällen den 26:e el 27:e???....kan nog fra ihop några bilar jag med smile

26-27 går bra för mig. var ska vi vara då och villken tid? maxi/jula/bauhaus har stor parkering i hyllinge smile

daaanyy
19 december 2009 · 670 Inlägg

ja det får ju iaf vara på kvällen nån gång...tycker det är lite dåligt drag i tråden.......

Mvh Daaanyy
davidklang
19 december 2009 · 908 Inlägg

daaanyy skrev:
ja det får ju iaf vara på kvällen nån gång...tycker det är lite dåligt drag i tråden.......

tycker med de e lite drag i den, får bli vi 2 och våran oboy tongue

daaanyy
20 december 2009 · 670 Inlägg

hahaha smile

Mvh Daaanyy
DjMes
20 december 2009 · 622 Inlägg

Biggi skrev:

BlackEagle skrev:
Ett litet tips bara:

När ni pratar om att "leka" lite i snön, så menar ni nog inte med pulka, bobb och stjärtlapp ...
utan ngt annat smile

Farbror blå gillar inte detta, de är riktigt heta i Malmö...en del som blivit duktigt utskällda av dem..
De åker runt i sina civila kärror och kollar ... Bara så ni vet smile

Kör hårt !

Hörde att det gick illa för dig igår kväll sad  snuten e verkligen rastlösa här..

Vi träffade ju ett par riktigt schyssta poliser eller hur biggi? Inte nog med att hon var skit snygg....
Så sa hon också, Det är okej att ni kör runt och "trännar" lite...men var försiktiga och smäll inga fler raketer, hahahaha.....sen brände hon på som fan med 4hjulsdriften ett halvt varv, runt travbanan...lite applåder fick hon av den underbara publiken.....sen såg vi inte polisen mer på hela kvällen/natten...
kom hem nu vid fyra tiden  fanns fortvarande bilar som körde runt, men inga poliser big_smile

Så att trevliga poliser finns det... men varför är det alltid dem manliga poliserna som är så jävla sura'??

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
daajvid Elektriker
20 december 2009 · 1 138 Inlägg

jag kommer med golfen haha:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
More_HP_Please
20 december 2009 · 62 Inlägg

Hahaha ja det är inte så ofta man hör polisen säga det hehe big_smile. Jag trodde inte mina öron själv när dem sa det big_smile....

BMW 320i Cab "E30" (1989)
BMW 520D (2009)
Ford Focus St170 "Redwood Reaper" (2002)
davidklang
20 december 2009 · 908 Inlägg

daajvid skrev:
jag kommer med golfen haha:D

golfen här med smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang