angående: Vinter träffar runt helsingborg-ängelholm-hyllinge

WeDo
31 december 2009 · 3 390 Inlägg

Det är inte tillåtet med korspostning. Allt som handlar om träffen i klippan ska hållas i tråden som skapats för just denna.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Chavy
31 december 2009 · 59 Inlägg

WeDo skrev:
Det är inte tillåtet med korspostning. Allt som handlar om träffen i klippan ska hållas i tråden som skapats för just denna.

MVH

Jag ber om ursäkt för detta då.

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Chavy
9 januari 2010 · 59 Inlägg

ska de bli någon vinter träff eller inte?

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Bjare
9 januari 2010 · 945 Inlägg

Ford_Taunus_GXL skrev:
ska de bli någon vinter träff eller inte?

Ja visst! Jag är klart intresserad. smile

Däremot önskar jag annan plats.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Chavy
9 januari 2010 · 59 Inlägg

Bjare skrev:

Ford_Taunus_GXL skrev:
ska de bli någon vinter träff eller inte?

Ja visst! Jag är klart intresserad. smile

Däremot önskar jag annan plats.

vilken plats önskar du då?? tongue

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Bjare
9 januari 2010 · 945 Inlägg

Ford_Taunus_GXL skrev:

Bjare skrev:

Ford_Taunus_GXL skrev:
ska de bli någon vinter träff eller inte?

Ja visst! Jag är klart intresserad. smile

Däremot önskar jag annan plats.

vilken plats önskar du då?? tongue

Jag önskar Östra-karup som ligger precis intill motorvägen. Vid avfarten mot Båstad nedanför Hallandsåsen.
Stort industriområde som är belyst med stora parkeringar och långa vägar, mycket skog även.

Snön? Man ser inte ens asfalten just nu och vi har haft -10 i flera dagar och kallare blir det.
Hade varit dökul med folk där varje fredag eftersom man bor så nära, kört dit alltid.  lol

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Chavy
9 januari 2010 · 59 Inlägg

Bjare skrev:

Ford_Taunus_GXL skrev:

Bjare skrev:

Ja visst! Jag är klart intresserad. smile

Däremot önskar jag annan plats.

vilken plats önskar du då?? tongue

Jag önskar Östra-karup som ligger precis intill motorvägen. Vid avfarten mot Båstad nedanför Hallandsåsen.
Stort industriområde som är belyst med stora parkeringar och långa vägar, mycket skog även.

Snön? Man ser inte ens asfalten just nu och vi har haft -10 i flera dagar och kallare blir det.
Hade varit dökul med folk där varje fredag eftersom man bor så nära, kört dit alltid.  lol

Där är ju annars klippan/perstorp typ o där är ju redan träff varje fredag vid åtta tiden jag var där igår ingen som kom men det var riktigt kul o leka där i alla fall tongue

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
Digital_Kicker
10 januari 2010 · 3 721 Inlägg

lite långt för att köra till vinterträff tycker jag. Finns gott om industri områden i helsingborgs området, om nu detta är en önskan. Nu menar jag inte (Ättekulla, berga, ödåkra) finns så mycket mer!

Senast redigerat av Digital_Kicker (10 januari 2010)

davidklang
10 januari 2010 · 908 Inlägg

jag (Ts) tycker vi skapar en stor träff nu så de blir av nu när de ändå finns gott om snö och kylan håller sig under -grader smile

Bjare
10 januari 2010 · 945 Inlägg

davidklang skrev:
jag (Ts) tycker vi skapar en stor träff nu så de blir av nu när de ändå finns gott om snö och kylan håller sig under -grader smile

Att vi inte gör en kompromiss såfall och väljer Östra-Karup. Avfarten mot Båstad.
Stort industriområde med mycket snö och belysning, biltvätt och obevakat osv.

Nu Fredag/Lördag. 15:e / 16:e.  Kanon? Skitbra? Spikar vi? roll lol

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Fordmaffian87
10 januari 2010 ·

Bjare skrev:

davidklang skrev:
jag (Ts) tycker vi skapar en stor träff nu så de blir av nu när de ändå finns gott om snö och kylan håller sig under -grader smile

Att vi inte gör en kompromiss såfall och väljer Östra-Karup. Avfarten mot Båstad.
Stort industriområde med mycket snö och belysning, biltvätt och obevakat osv.

Nu Fredag/Lördag. 15:e / 16:e.  Kanon? Skitbra? Spikar vi? roll lol

i slutet spikar vi i big_smile

Bjare
10 januari 2010 · 945 Inlägg

Fordmaffian87 skrev:

Bjare skrev:

davidklang skrev:
jag (Ts) tycker vi skapar en stor träff nu så de blir av nu när de ändå finns gott om snö och kylan håller sig under -grader smile

Att vi inte gör en kompromiss såfall och väljer Östra-Karup. Avfarten mot Båstad.
Stort industriområde med mycket snö och belysning, biltvätt och obevakat osv.

Nu Fredag/Lördag. 15:e / 16:e.  Kanon? Skitbra? Spikar vi? roll lol

i slutet spikar vi i big_smile

Kör för de!  wink
Ska lägga ihop en text och klistra in här.






Detta rör ju iofs trådens ämne eller bör jag starta en ny tråd??

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Fordmaffian87
10 januari 2010 ·

Bjare skrev:
SPIKAD TRÄFF DENNA MÅNADEN ! ! !


När:  30:e Januari  kl.17:00 - kl.19:00  (Säg till om önskemål vid sjustering av tid)

Var: Östra-Karup. Sväng av avfarten till Båstad via motorvägen sen är ni framme! 5min från Båstad.

Beskrivning av område: Stora parkeringar, nya carwash-tvätten, belysning, enskilt, mycket snö.

Karta:
http://kartor.eniro.se/m/Mi9xM (Tittar man via flygfoto, så är området ej färdigt då bilden togs)
http://img192.imageshack.us/img192/1346/weewwe.jpg http://img192.imageshack.us/img192/weewwe.jpg/1/w775.png




*********************************************
Här fyller vi alla i våra namn som planerar att anlända:
*********************************************
Bjare - Passat 1.8t.   
Fordmaffian - Ford granada kombi, Cupe eller ford sierra 3 Dr. +3.st bilar till.

Bjare
10 januari 2010 · 945 Inlägg

Fordmaffian87 skrev:

Bjare skrev:
SPIKAD TRÄFF DENNA MÅNADEN ! ! !


När:  30:e Januari  kl.17:00 - kl.19:00  (Säg till om önskemål vid sjustering av tid)

Var: Östra-Karup. Sväng av avfarten till Båstad via motorvägen sen är ni framme! 5min från Båstad.

Beskrivning av område: Stora parkeringar, nya carwash-tvätten, belysning, enskilt, mycket snö.

Karta:
http://kartor.eniro.se/m/Mi9xM (Tittar man via flygfoto, så är området ej färdigt då bilden togs)
http://img192.imageshack.us/img192/1346/weewwe.jpg http://img192.imageshack.us/img192/weewwe.jpg/1/w775.png




*********************************************
Här fyller vi alla i våra namn som planerar att anlända:
*********************************************
Bjare - Passat 1.8t.   
Fordmaffian - Ford granada kombi, Cupe eller ford sierra 3 Dr. +3.st bilar till.

Startade en ny tråd ang. detta då detta är en annan slags träff som håller på i denna tråden.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang